نکات آرایشی – افزایش رژگونه ژل و نکات استفاده

image

ممکن است به نظر برسد که رژگونه ها در مقایسه با توجهی که در چند سال گذشته به هایلایترها و برنزه ها جلب شده اند، کمی نادیده گرفته شده اند، اما رژگونه ساده ترین و سریع ترین راه برای افزودن زندگی به چهره شماست. چه در صبح عجله داشته باشید و چه در حال آماده شدن برای یک شب بیرون رفتن هستید، رژگونه می تواند یکی از بهترین دوستان شما باشد. دسته رژگونه ها در سال 2019 به طور پیوسته در حال افزایش قدرت بوده است، همانطور که با پیشرفت های متعدد در فرمول رژگونه ها، از جمله رژگونه ژلی، ثابت شده است.

در حالی که رژگونه‌های پودری می‌توانند به‌خصوص در محیط‌های مرطوب بی‌نظیر به نظر برسند، و رژگونه‌های کرم رنگی طبیعی به ارمغان می‌آورند، اما می‌توانند در گرما ذوب شوند، رژگونه‌های ژله‌ای افزایش می‌یابند و بافتی ابریشمی ایجاد می‌کنند که بر روی گونه‌ها و روی گونه‌ها سالم به نظر می‌رسد. نوید یک قدرت ماندگاری فوق العاده را می دهد، به طوری که رنگ گلگون شما در طول روز محو نمی شود.

تصویر

رژگونه های ژل ظاهری شبنم دار و طبیعی می دهند و آنقدر سبک هستند که استفاده از آن را فوق العاده آسان و حتی درمانی می کند. بافت ژل مانند به شما این امکان را می دهد که میزان محصول و رنگدانه را بهتر از رژگونه های مایع که لکه بیشتری بر جای می گذارند و دستکاری آن ها آسان نیست، کنترل کنید. بهترین بخش این است که برای به دست آوردن رنگ درخشنده دوست داشتنی روی گونه های خود نیازی به ابزار خاصی ندارید، به سادگی از گرمای انگشتان خود برای کشیدن مقدار مورد نظر محصول استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایلی که رژگونه های ژلی در کانون توجه قرار گرفته اند این است که روی انواع پوست زیبا به نظر می رسند. چه کمی خشک باشید و چه پوست مختلط، رژگونه ژل به شما ظاهری روشن از درون می دهد که باعث می شود بیدارتر به نظر برسید. فرمول آبرسان این نوع رژگونه برای پوست های بالغ نیز مناسب است، زیرا تقریباً بر روی پوست ذوب می شود و درخشندگی طبیعی و جوانی به پوست می دهد و منافذ را بزرگتر نشان نمی دهد.

تصویر

از آرایشگر برتر استرالیایی پرسیدیم زوئی کارلیس برای بهترین نکات کاربردی، به طوری که استفاده از رژگونه دیگر یک بازی حدس زدن نیست، و در اینجا آمده است که چگونه می توانید هر بار آن را درست انجام دهید.

بهترین روش برای استفاده از فرمول رژگونه به سبک ژل چیست؟

هنگامی که فونداسیون خود را استفاده کردید، مرطوب کننده رنگی یا فقط با اضافه کردن یک رژگونه ژل بر روی سیب گونه های خود، درخشش سالم و دوست داشتنی به شما می دهد. عمق ژل کاملاً به شما بستگی دارد و فرمول آن اجازه می دهد تا ساخت عالی ایجاد شود!

بزرگترین مشکل/اشتباهی که مردم با آن روبرو هستند چیست؟

من احساس می‌کنم مردم اغلب یک رژگونه ژله‌ای را با یک پودر شفاف ست می‌کنند و اگرچه نادرست نیست، یک فرمول ژل باید تازه، برافروخته به نظر برسد، و با تنظیم آن اساساً به آن جلوه پودری می‌دهید. آن را به حال خود رها کنید و به آن زمان دهید تا در پوست بنشیند. اکثر فرمول ها عالی هستند و ماندگاری لکه ها به این معنی است که تکان نمی خورد.

بهترین روش استفاده برای رنگ گونه، توپ، لکه و ژل چیست؟

من شخصا ترجیح می دهم از انگشتانم استفاده کنم. به نظر من گرمای نوک انگشتان و روغن‌های طبیعی به فرمول ژل اجازه می‌دهد بدون زحمت ترکیب شود و شما به راحتی می‌توانید مقدار مجاز را کنترل کنید.

برای استفاده از اینها از چه ابزار/برس هایی باید استفاده کرد؟

اگر از انگشتان خود استفاده نمی کنید، یک برس مصنوعی را پیشنهاد می کنم. الیاف مصنوعی تمایل زیادی به جذب محصول ندارند. به سراغ یک برس بزرگ رژگونه نروید، در عوض یک برس کوچکتر را امتحان کنید و محصول را با صاف کردن آن روی پوست بمالید.

چه نوع فرمول فونداسیون هنگام استفاده از این نوع محصولات بهتر عمل می کند؟

فونداسیونی که سطحی شبنم‌دار/روشن دارد با فرمول‌های ژل گونه به خوبی کار می‌کند. اگر یک ژل یا رنگ را روی یک پایه بسیار مات بریزید، ممکن است متوجه شوید که محصول فقط می‌چسبد و ترکیب کردن آن بسیار دشوار است.

توصیه های محصول برتر (انتخاب های ما)

اگر می‌خواهید یک فرمول رژگونه ژل مانند را امتحان کنید یا قبلاً آن را دوست دارید و می‌خواهید چند محصول دیگر را به مجموعه آرایش خود اضافه کنید، به این پیشنهادات نگاهی بیندازید.

Revlon PhotoReadyBlush ژلéه

این یکی برای دوستداران درخشش است زیرا به عنوان برجسته کننده دو برابر می شود. بافت فنری برای استفاده سرگرم کننده است، به راحتی روی آن می لغزد و نسبتاً سریع تنظیم می شود. این رژگونه در 2 رنگ وجود دارد تا رنگ پوست را به رنگ های مختلف شستشو دهد.

ژله رژگونه ریمل

این ژله مبتنی بر آب در 4 رنگ مختلف موجود است و ظاهری سبک و شبنم‌دار به گونه‌ها ارائه می‌کند که طبیعی به نظر می‌رسد. این فرمول واقعاً رنگدانه‌دار است، کمی تا حدودی زیاد می‌شود و رنگ آن در طول روز باقی می‌ماند، بنابراین شما حتی در زمان استراحت ناهار خود نیازی به لمس کردن ندارید.

ژل گونه شفاف پیکسی

ژل شفاف، رنگ طبیعی را برای درخشش شاداب و جوان می بخشد و می تواند روی لب ها نیز استفاده شود. فرمول بدون روغن و بدون عطر حاوی آلوئه ورا است که به دلیل خواص تسکین دهنده اش شناخته شده است. رژگونه در 3 رنگ زیبا عرضه می شود.

خرید این پست:

Revlon PhotoReady Blush Gelee

ژله رژگونه ریمل

ژل گونه شفاف پیکسی

داستان از: Dessie Mertsching

تصاویر: عرضه شده (Rimmel London، Revlon، Pixi)

منبع: https://makeuptips.digital/post/189461477813