نقد و بررسی پالت سایه چشم مینی هلو غلغلک داده شده Too Faced

نقد و بررسی پالت سایه چشم مینی هلو غلغلک داده شده Too Faced

Too Faced یک پالت کوچک رایحه هلو، (YAY!) را برای همه طرفداران خط هلو منتشر کرده است. این پالت دارای 8 سایه مات و درخشان است که از پالت سایه چشم هلویی شیرین Too Faced الهام گرفته است. مینی دارای 2 مات و 6 سایه درخشان باورنکردنی است. این برای سفر مناسب است و حتی با یک آینه کوچک برای لمس کردن در حرکت در طول روز همراه است. بعد از اینکه این پالت را دیدم خیلی طول نکشید که سوار قطار هلو شدم…


بیش از حد چهره - غلغلک - هلو - مینی سایه چشم - پالت بررسی - جلو


بیش از حد چهره-غلغلک-هلو-مینی-سایه چشم-پالت-بررسی-پشت

پالت کوچک Ticked Peach 26 دلار آمریکا (قبل از مالیات) است که به ازای هر سایه 3.25 دلار است. اندازه تابه در واقع بزرگ است و به شما امکان می دهد به راحتی برس خود را مانور دهید. به محض اینکه دیدم اینها چقدر رنگدانه دارند، متوجه شدم که نسخه مینی خط هلو به اندازه سایز معمولی آن خوب است. هنگام مقایسه پالت هلو شیرین خیلی روبه‌رو، هیچ سایه تکراری همپوشانی ندیدم، اگرچه محدوده رنگ مشابه است. رایحه این پالت کمی قوی است و بعد از یک ساعت استفاده از سایه چشم، هنوز بوی رنگ هلویی را حس می کردم… اما خوشبختانه من عاشق بوی هلو هستم!


بیش از حد چهره-غلغلک-هلو-مینی-سایه چشم-پالت-بازبینی-زوم-چپ


بیش از حد چهره-غلغلک-هلو-مینی-سایه چشم-پالت-بررسی-زوم-راست


نمونه‌های بررسی پالت سایه‌های چشم

افکار نهایی

آره! اگر از طرفداران سایه های درخشان رنگدانه ای فوق العاده، عطر خوش طعم هلو هستید و به یک جواهر زیبایی دوستدار سفر در کنار خود نیاز دارید، باید این پالت را بخرید. Too Faced هنوز من را با کیفیت محصولات خود ناامید نکرده است. این پالت سایه چشم به راحتی ترکیب می شود و به خوبی به لایه بندی سایه چشم روی یکدیگر کمک می کند. وقتی در میانه آرایش هستم و شروع به ترکیب سایه‌هایم می‌کنم، بازپرداخت رنگ هنوز رنگدانه‌دار است و تمام روز به همین شکل باقی می‌ماند. تنها یادداشت من برای شما که به بوها حساس هستید. اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید آن را در فروشگاه تست کنید. این عطر قوی است و مدتی قبل از از بین رفتن ماندگاری دارد.

طرفداران منفی
• رنگ های پیگمانته • رایحه قوی است
• حداقل افتادن
• نقطه قیمت عالی
• ماندگاری طولانی مدت
• مات و درخشان می شود
• سایه گذار

منبع: https://www.poutsopretty.com/too-faced-tickled-peach-mini-eyeshadow-palette-review/