معرفی بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان رشته پزشکی مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ برای شما | behtarin-laptop

در کنار این پردازنده مرکزی حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه HDD دیده می‌شود. لپ تاپ های دانشجویی، دسته ای از انواع لپ تاپ ها هستند که با مشخصات فنی خوب و ایده آل شان و قیمت مناسبی که دارند، برای دانشجویان و افرادی که می خواهند با هزینه کمی صاحب لپ تاپی خوب شوند، کارآمد خواهند بود. بالا بودن کیفیت صفحه نمایش، مناسب بودن سخت افزار لپ تاپ و سبک و قابل حمل بودن از ویژگی های مهم لپ تاپ های مناسب برای رشته پزشکی است.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا 23 میلیون تومان

لپ تاپ مناسب و ایده آل برای دانشجویان بهتر است از حافظه های SSD بهره ببرند که سرعت بسیار بیشتری نسبت به هارد دیسک ها دارند و با مصرف انرژی کمتر خود، باعث کاهش مصرف باتری لپ تاپ می شوند. SSD ها با توجه به اینکه قیمت بیشتری نسبت به HDD ها دارند و باعث افزایش قیمت تمام شده لپ تاپ پزشکی می شوند، اکثراً با ظرفیت های کمتر نظیر ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تا پایان مطلب با ما همراه باشید، پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید کرد. من به شما کمک می‌کنم تا با ویژگی‌های لپ تاپ مناسب کارهای دانشجویی آشنا شوید. در پایان نیز چند مدل مناسب و زیبا را معرفی می‌کنم تا بتوانید با اطلاعاتی کامل اقدام به خرید کنید. شاید نتوان یک لپ‌تاپ گیمینگ را در دسته لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت به‌حساب بیاوریم ولی در حقیقت مدل‌های اقتصادی گیمینگ، مثل لنوو آیدیاپد گیمینگ 3، گزینه‌های بسیار خوبی برای دانشجویان به‌حساب می‌آیند.

برای اکثر افراد، یک صفحه نمایش 13 یا 15 اینچی ایده‌آل است، زیرا در کیف لپ‌ تاپ علاوه بر لپ‌ تاپی با این ابعاد، سایر وسایل نیز جا گرفته و در ضمن وزن این لپ‌ تاپ‌ها نیز کمتر است. اگر ابعاد صفحه نمایش برای تماشای فیلم و یا اندازه فونت کوچک‌تر متون برای شما اذیت کننده نیست، می‌توانید از لپ‌ تاپ‌هایی با ابعاد کوچک‌تر نیز استفاده کنید. انتخاب وزن مناسب برای لپ‌ تاپ اغلب با اندازه صفحه نمایش کوچکتر امکان پذیر است. معمولاً لپ‌ تاپ‌هایی که صفحه نمایش بزرگی دارند، مثلاً 17 اینچ، وزن بیشتری هم دارند. اما از طرفی استفاده از آن‌ها در یک محیط ثابت مانند خوابگاه برای تماشای فیلم‌های آموزشی به مراتب بهتر و لذت بخش‌تر از لپ‌ تاپ‌هایی با صفحه نمایش کوچک است. لپ تاپ مناسب دانشجویی مانند کتاب یک وسیله ضروری برای دانشجویان به حساب می‌آید.

  • کیبورد جدا شونده، نمایشگر لمسی و قابلیت پشتیبانی از قلم از دیگر ویژگی‌های بارز این لپ تاپ‌هاست.
  • اگر می‌توانید مقداری بودجه‌ی خود را نسبت به لپ تاپ قبلی افزایش دهید پس این مدل می‌تواند یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت بهترین لپ تاپ میان رده برای دانشجویان باشد.
  • این لپ تاپ به پردازنده Core i5-7Y54 مجهز شده و با 8 گیگابایت رم، گرافیک Intel HD و 256 گیگابایت حافظه ssd پیکربندی شده است.
در این مقاله نیز ویژگی های مهم و اصلی لپ تاپ های مناسب برای این دسته از دانشجویان را بیان کردیم و هر کدام را به طور خلاصه توضیح دادیم. باتری این لپ تاپ نیز قابلیت نگهداری شارژ تا ۳ ساعت را دارد و یکی ازبهترین لپ تاپ های دانشجویی بحساب می آید. پردازنده نیز یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب یک لپ تاپ خوب دانشجویی است. پردازنده لپ تاپ دانشجویی باید دارای توانایی پردازش کارهای روزانه را داشته باشد. پردازنده لپ تاپ دانشجویی نباید کمتر از دو هسته داشته باشد و هرچه نسل پردازنده جدیدتر باشد عملکرد بهتری خواهد داشت. در ادامه با بهترین لپ تاپ­ ها برای دانشجویان پزشکی آشنا می­شویم و به ارائه توضیح مختصری از هرکدام از آنها میپردازیم.

٣. سرفیس لپ تاپ

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان رشته پزشکی مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ برای شما | behtarin-laptop