مسابقه ستاره های آرایش بعدی … برندگان!

مسابقه ستاره های آرایش بعدی ... برندگان!

از کجا شروع کنیم …. امسال ما کاملاً تحت تأثیر استعداد، خلاقیت و مهارت فنی همه شرکت کنندگان در مسابقه قرار گرفتیم. به قدری که مجبور شدیم اعلام را به تعویق بیندازیم تا اینکه همه اعضای هیئت داوران (بنیان‌گذار DFMA، خودم، تیم من و آژانس رزرواسیون آرایش من) همگی موافق باشند. این یک رقابت واقعاً جهانی با شرکت کنندگان و برندگان از سراسر جهان بوده است.

علاوه بر آن، من همچنین متوجه شدم که باید دو دسته را انجام می دادم – یکی برای مبتدیان/مبتدیان و دیگری برای افرادی که قبلاً به عنوان یک هنرمند فعال در صنعت شروع به کار کرده اند. بنابراین، از آنجایی که انتخاب یک برنده کلی عملا غیرممکن بود، داوینیا فرمی موسس مدرسه آرایش DFMA سخاوتمندانه پیشنهاد کرده است. دو جوایز اصلی (هر دو به ارزش 7000 پوند) – یکی در هر دسته.

روند انتخاب یک امر طولانی و با پشت و روهای زیاد بوده است. هر داور یک لیست اولیه علاقه مندی ها را انتخاب کرد (مورد علاقه ها برای مواردی مانند “استفاده از رنگ”، اجرای فنی، خلاقیت، مفهوم و غیره انتخاب شدند) و هر گونه همپوشانی بین داوران بلافاصله انجام شد. تصمیمات نهایی امروز گرفته شد – اگرچه من می خواهم تأکید کنم که واقعاً به جوایز و برندگان بیشتری نیاز داشتم زیرا کیفیت کل لیست اولیه تقریباً غیرممکن بود که یکی را انتخاب کنید.

دو برنده جوایز برتر عبارتند از ….

Phương Si (دسته جدید MUA – تصاویر در بالا)

Roxanne van Wiggen (رده مبتدی – تصویر بالا)

همچنین سیزده برنده دیگر در هر دو دسته داریم که هر کدام 20 درصد تخفیف برای دوره های آموزشی DFMA و یک ست قلم موی لوکس رز گلد Zoeva دریافت خواهند کرد. برندگان اضافی عبارتند از:

بیانکا رافائلا
الیساوت مگیانی
کاسیا گونجیک
آگنیشکا برودنی
استیسی الیزابت
ایزابلا سزلاگووسکا
ملانی Cbz
Subin
الن
لیدی نوکتیس
زوئی درکس
کاتارزینا اسلویاک
Syncharbhaki Pde

به همه برندگان الهام بخش و الهام بخش امسال تبریک می گویم، تماشای کار شما افتخار بزرگی بوده است. من حرفه شما را با علاقه و افتخار زیاد دنبال خواهم کرد!! 🙂

لیزا Xx



منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/the-next-makeup-stars-competition-winners