نکات آرایشی – نکات مهم برای انتخاب برهنه عالی…

image

در حالی که می‌توان لب‌های قرمز روشن را با پوست شبنم‌دار و خط بال‌دار زیبا ترکیب کرد، اما وقتی از سایه چشم دودی تیره و عمیق استفاده می‌کنید (گاهی می‌تواند کمی بیش از حد به نظر برسد) یا اگر دارید، بهترین گزینه انتخابی نیست. آزمایش رنگ روی چشم ها (سایه چشم بنفش یا خط آبی برقی) برای مواقعی که می خواهید توجه را به چشم ها منحرف کنید، یا به سادگی می خواهید یک آرایش معمولی روزمره داشته باشید، رژ لب برهنه معمولاً برای اضافه کردن یک رژلب استفاده می شود. رنگ کمی به لب های شما بدون اینکه به صورت شما فشار بیاورد.

انتخاب رژ لب برهنه کامل به تلاش بیشتری نسبت به انتخاب رنگ قرمز یا صورتی روشن به عنوان ته رنگ نیاز دارد، شدت و رنگدانه می تواند عامل مهمی در تعیین اینکه چگونه رنگ در برابر پوست شما به نظر می رسد، بازی کند.

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

رنگ

هنگام خرید رژ لب برهنه، مطمئن شوید که لب‌هایتان کاملاً بدون رنگ هستند و در صورت امکان آرایش نکنید، این به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دخالت برنز، رژگونه و فونداسیون، رنگ را مطابق با رنگ پوست طبیعی خود تجسم کنید. .

بدون آرایش، داخل لب خود را با پایین انداختن لب پایین و چهره ای غمگین بررسی کنید، رنگ داخلی لب به شما کمک می کند تا متوجه شوید که جذاب ترین رنگ برهنه در رنگ پوست شما چیست.

پوست های روشن باید سایه ای را انتخاب کنند که رنگ صورتی داشته باشد.

پوست‌های متوسط ​​به سراغ رنگ‌های بژ و زرد بیشتری بروید

پوست تیره‌تر به بهترین شکل به نظر می‌رسد که به رنگ قهوه‌ای غنی، تیره و موکا شبیه به سایه طبیعی لب باشد.

هنگام انتخاب رژ لب برهنه کامل خود، اگر آزمایش بهداشتی آن بر روی لب های خود امکان پذیر نیست، رژ لب را روی نوک انگشت خود بکشید، آن را تا دهان خود نگه دارید و لبخند بزنید. بافت نوک انگشتان شما هم از نظر رنگ و هم از نظر بافت شبیه به لب های شما است و نشان می دهد که چگونه رنگ بر اساس رنگدانه های لب شما ظاهر می شود.

کاربرد رژ لب LOreal Paris رژ لب مات برهنه

فرمول

رژ لب‌های برهنه می‌توانند برای خطوط ریز و خشکی لب‌ها بسیار نابخشوده باشند، بنابراین سعی کنید فرمول نرم‌کننده و مرطوب‌کننده‌ای انتخاب کنید که بافت لب‌ها را برجسته نکند. بهتر است از فرمول های فوق مات و رژ لب های مایع خشک کننده دوری کنید. برهنه‌های مات گاهی اوقات می‌توانند پوست را شسته به نظر برسانند، بنابراین یک روکش کرمی و نیمه مات را انتخاب کنید که مقدار کمی درخشندگی داشته باشد.

رژ لب های برهنه با مقدار کمی درخشش به افزایش ابعاد لب ها کمک می کند.

نمونه های رژ لب برهنه

رژ لب های برتر:

براق کننده روغن خرد شده بابی براون برای یک روکش براق فوق العاده راحت

رژلب Tarte Color Splash برای داشتن رنگی صاف و کرمی با پیگمنت بالا

Elizabeth Arden Plash Up Lip Gelato برای جلوه رنگی بالم لب

Loreal Color Riche Matte بدون مجموعه رژ لب برهنه برای فرمول مات که لب ها را خشک نمی کند

داستان از: اوانجلین سارنی

عکاسی: تجهیزات شهری (ارائه شده) L'Oreal (ارائه شده)

منبع: https://makeuptips.digital/post/190650569854