جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM BoxyLuxe دسامبر 2018

جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM BoxyLuxe دسامبر 2018

این بررسی من از Boxycharm برای ماه دسامبر است، Boxycharm یک سرویس اشتراک ماهانه 21 دلاری (21 دلار آمریکا + 5 دلار آمریکا برای حمل و نقل به کانادا) است، که در آن 4 تا 5 آیتم زیبایی در اندازه کامل دریافت خواهید کرد. آنها از آرایش، مراقبت از پوست و ابزارهای زیبایی را شامل می شوند. حداقل ارزش هر جعبه 100 دلار آمریکا است. اخیرا Boxycharm BoxyLuxe را معرفی کرده است که با حداقل 10 محصول با حداقل ارزش خرده فروشی 250 دلار عرضه می شود! تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر 3 ماه یکبار 28.99 دلار اضافی به اضافه اشتراک 21 دلاری خود بپردازید. یعنی هر 3 ماه یک BoxyLuxe دریافت می کنید. این دومین BoxyLuxe بود و قطعاً ناامید نشد!

موضوع دسامبر Boxycharm “TIS THE SEA-SUN” است. در جعبه این ماه، موارد زیر را دریافت کردم:

ست برس صورت LUXIE – ROSE GOLD COMPLETE (65 دلار آمریکا)

با برس های جدید و بدون ظلم LUXIE ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید. این یک ست 8 تکه با 3 برس صورت و 5 برس چشم است.

وای، این برس ها نرم هستند و موهای آن برای ترکیب کردن عالی هستند! برس های صورت هر روز جدید من هستند، برس های معمولی، زیرا کرم پودر و رژگونه می زنم. برس های چشم مطمئناً خوب هستند، اما جزء اصلی مجموعه فعلی من نیستند.

CRIMES OF BEAUTY – مچ بند (+ شارژر قابل حمل) (22 دلار آمریکا)

کیف نهایی برای لوازم ضروری زیبایی در حین حرکت همراه با یک شارژر قابل حمل است.

کیف و شارژر بسیار زیبا و زیبا هستند. تا الان مشکلی با شارژ گوشیم نداشتم. با این حال، من کمی تعجب کردم که این نوع کالا در اشتراک زیبایی است، زیرا به جای آن منتظر یک محصول زیبایی مانند آرایش یا مراقبت از پوست بودم.

SPONGELLE – بافر تزریق شده با شستشوی بدن (20 دلار آمریکا)

بافرهای تزریق شده شستشوی بدن Spongelle، پاکسازی، لایه برداری، ماساژ و تغذیه می شود.

این بوی بهشت ​​می دهد. من این مفهوم را دوست دارم که صابون و لایه بردار شما را یکجا داشته باشید. این دوش گرفتن من را سرگرم کننده می کند و بعد از استفاده از این محصول، احساس تمیزی و پوست نرم تر می کنم.

کرم دریایی ELEMIS – PRO COLAGEN MARINE (89 دلار)

از نظر بالینی ثابت شده است که ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد و با کوکتل جلبک دریایی تقویت می شود.

بوی آن کمی تند و تیز است و تا کنون نتیجه چشمگیری در ظاهر و احساس پوستم ندیده ام. این کرم بسیار مرطوب کننده است و در زمستان که صورتم خشک است از استفاده از آن لذت می برم.

VIOLET VOSS – PRO HG PALETTE (45 دلار آمریکا)

20 سایه سایه چشم با رنگدانه بسیار بالا را از رنگ مات کرمی تا ساتن متالیک و ابریشمی پررنگ استفاده کنید.

من حدود 4 پالت دیگر Violet Voss را دارم و باید بگویم که افزودن این یکی به مجموعه من واقعاً فوق العاده بود. من عاشق کرم، رنگدانه، نرم و کره ای این سایه ها هستم. مطمئناً محصول مورد علاقه من در این ماه.

GRANDE COSMETICS – GRANDEMASCARA (25 دلار آمریکا)

با افزایش پپتید، پانتنول و موم‌های طبیعی، طول و حجم بسیار بالایی داشته باشید و در عین حال مژه‌های سالم‌تری داشته باشید.

عصای دوست داشتنی، و مقدار مناسبی از ریمل را به مژه های من می زند. من احساس می کنم که این یک ریمل عالی برای حجم دادن است، اما نه برای افزایش طول. خوشحالم که این فرصت را داشتم که این برند را امتحان کنم.

WANDER BEAUTY – رژگونه از غروب تا سحر و پالت هایلایت کننده (26 دلار آمریکا)

پالت Wander Beauty Dusk to Dawn دو رژگونه و یک هایلایتر ارائه می دهد.

رژگونه ها بسیار خیره کننده هستند و مانند یک رویا ترکیب می شوند. هایلایتر برای رنگ پوست من خیلی تیره است، بنابراین متاسفانه نمی توانم از آن استفاده کنم. به طور کلی، این یک اضافه زیبا بود.

TARTE – رنگ لب براق (20 دلار آمریکا)

این براق کننده لب شفاف با زرق و برق درخشان آمیخته شده و ظاهری لذیذ، چند بعدی و با درخشندگی بالا ارائه می دهد.

بوی اینها را دوست دارم. من یک براق لب مات زیبا با درخشش های میکرو دریافت کردم، آن را روی رژ لبم می زنم زمانی که به کمی براقیت نیاز دارم و عالی به نظر می رسد و روی لب ها احساس راحتی می کند.

صاف کننده مو PYT – MINI (75 دلار آمریکا)

یک اتو مو مینی که به حداکثر دمای 400 درجه فارنهایت یا 204 درجه سانتیگراد می رسد.

من عاشق این هستم که چقدر این صاف کننده زیبا و مسافرتی است. اگرچه گفته می شود ارزش خرده فروشی 75 دلار آمریکا است، اما من با مارک های دیگری برخورد کرده ام که با هزینه کمتر کار بسیار خوبی انجام می دهند. با این وجود، من صورتی را گرفتم و خوشحالم!

ارزش کل: 387 دلار آمریکا

هزینه هر مورد: 5.55 دلار آمریکا

کل پس انداز دسامبر: 337.01 دلار آمریکا


boxycharm-boxyluxe-december-2018

افکار نهایی:

این BoxyLuxe کاملاً شگفت انگیز بود و ارزش 49.99 دلار را داشت! همه محصولات عملکرد خوبی داشتند، و جعبه بسیار زیبایی بود. من واقعا مشتاقانه منتظر BoxyLuxe مارس هستم زیرا مطمئن هستم که ناامید نخواهم شد. همانطور که در بررسی‌های دیگرم اشاره کرده‌ام، تنها چیزی که واقعاً از آن قدردانی می‌کنم (و مطمئن هستم که بسیاری از مشترکین نیز قدردانی می‌کنند) این است که Boxy بتواند رنگ‌ها (چوب لب، سایه چشم) را در جعبه‌ها به دلخواه خود سفارشی کند. مشترکین خوب است که این فرصت را داشته باشید که محصولات مختلف را امتحان کنید و برچسب قیمت بالای مربوط به این مارک های زیبایی طراح را پرداخت نکنید.

منبع: https://www.poutsopretty.com/boxycharm-boxyluxe-december-2018-unboxing-and-review/