مد بلاگرها واقعاً چه می کنند ⋆ Chimere Nicole

what do fashion bloggers do

لباس رایگان، عکاسی، پرواز به پاریس، و ردیف جلو در هفته مد. زندگی یک بلاگر مد بسیار افسانه و هیجان انگیز به نظر می رسد. همه می خواهند یک وبلاگ نویس مد شوند، اما آیا می دانید یک بلاگر مد چیست یا در واقع چه کاری انجام می دهد؟

اکثر اوقات مردم تصور می کنند که بلاگرهای مد در تمام طول روز با لباس پوشیدن و عکس گرفتن در رسانه های اجتماعی عکس می گیرند. آن نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. وبلاگ نویسان مد سخت کار می کنند تا آخرین گرایش ها و سبک هایی را که در مجلات، تلویزیون، فروشگاه ها و رسانه های اجتماعی می بینید به شما ارائه دهند. اگر به فکر راه اندازی یک وبلاگ مد هستید، باید درک بهتری از آنچه لازم است داشته باشید. بیایید در مورد کارهایی که یک فشن بلاگر انجام می دهد و چگونگی تبدیل شدن به یک بلاگر مد بحث کنیم.

بلاگرهای مد چه می کنند
عکس توسط RODNAE Productions در Pexels.com
  • محتوای مرتبط با مد را برای وب سایت ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف ایجاد می کند.
  • برندها را با مخاطبان ارگانیک مرتبط می کند تا دیده شدن برند را افزایش دهد.
  • محصولات و خدمات را به بازار عرضه می کند.
  • مخاطبان را آگاه می کند و درگیر می کند و بر عادات خرید تأثیر می گذارد.
  • دسته بندی های مختلفی را در طاقچه مد از جمله استایل، سازماندهی، صرفه جویی در پول و موارد دیگر آموزش می دهد.
  • مشاوره در مورد کمپین های تبلیغاتی مختلف و راه اندازی محصول.
  • روندهای اجتماعی را تنظیم می کند.

مذاکرات

مردم اغلب از این که می آموزند که یکی از کارهایی که یک وبلاگ نویس مد انجام می دهد، مذاکره است شگفت زده می شوند. اغلب اوقات زمانی که یک وبلاگ نویس شروع به کار با مارک های مد و آژانس های تبلیغاتی می کند، قوانین قانونی زیادی وجود دارد که باید بررسی شود. مانند حقوق تصویر، مالکیت مالکیت معنوی، حقوق استفاده و موارد دیگر. به عنوان خالق محتوا، وبلاگ نویسان مد خدماتی را ارائه می دهند، بنابراین باید در مورد قیمت آن خدمات، نحوه استفاده از آنها و مدت زمان استفاده مذاکره کنند.

مد بلاگرها در جریان هستند

یکی از بسیاری از وظایف یک وبلاگ نویس مد، اطلاع رسانی و گزارش است. به خصوص زمانی که مخاطبان خود را از فروش و محصولات تبلیغاتی مطلع می کنند. بخشی از کاری که یک بلاگر مد انجام می دهد این است که مخاطبان خود را با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به جایگاه خاص خود درگیر می کند. تقریبا شبیه یک خبرنگار دنبال کردن برخی از وبلاگ نویسان مورد علاقه ام به من امکان دسترسی به فروش انحصاری، محصولات انحصاری، شرکت در رویدادها و موارد دیگر را می دهد.

وبلاگ نویسان مد در هفته مد
عکس توسط Thai Tran در Pexels.com

پس انداز پول

بخش مورد علاقه من، صرفه جویی در پول. یکی از مزایای مد بلاگر بودن تخفیف و فروش است. وبلاگ نویسان مد فروش تبلیغاتی را قبل از اینکه اغلب برای عموم منتشر شود با خوانندگان خود به اشتراک می گذارند. من به این می‌گویم «دریافت شده» به طور سنتی، بلاگرهای مد کالا را به نمایش می گذارند و گزینه های مختلفی در مورد نحوه استایل دادن به آن و حتی گزینه های مقرون به صرفه برای خرید در اختیار شما قرار می دهند. من به طور اتفاقی دوست دارم محصولات مد را با قیمتی مقرون به صرفه مانند این پست در اینجا به نمایش بگذارم

چگونه یک وبلاگ نویس مد شویم

چند مرحله ساده وجود دارد که باید انجام دهید تا بتوانید مانند یک فشن بلاگر شروع به تولید محتوا کنید. بله، می توانید با گرفتن عکس های شگفت انگیز و ارسال آن ها به صورت آنلاین شروع کنید، اما برای موفقیت، باید وبلاگ خود را مانند یک تجارت راه اندازی کنید. این شامل داشتن موارد زیر است.

  • وبلاگ وردپرس
  • دامنه
  • کیت رسانه
  • و بیشتر…

من یک پست عمیق در اینجا دارم که همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک بلاگر مد نیاز دارید را توضیح می دهد.

قدرت نفوذ

یک استراتژی ابزار قدرتمندی برای یک وبلاگ نویس مد است. ما در این مورد در پست قبلی اینجا بحث کردیم، که در آن ایجاد یک تقویم و استراتژی محتوا به وبلاگ نویسان و سازندگان محتوا اجازه می دهد تا مخاطبان خود را افزایش دهند و بر آنها تأثیر بگذارند. اینکه چگونه این به یک وبلاگ نویس مد مربوط می شود و کاری که آنها انجام می دهند تأثیر آنهاست سپس به مرجع تبدیل می شود. نفوذ قدرت دارد.

همانطور که خود را در جایگاه خود قرار می دهید، مخاطبان شما با محتوایی که ایجاد می کنید تطبیق داده می شود و در آن دسته به یک مرجع تبدیل می شوید. یک رابطه اعتماد ایجاد می شود. ساخت آن ماه ها و حتی سال ها طول می کشد و به عنوان یک وبلاگ نویس، بهتر از طلا است. قادر بودن به صادقانه و از نظر اخلاقی تأثیرگذاری بر افراد برای اینکه یک وبلاگ نویس مد، خالق محتوا و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی باشید، ضروری است. ایجاد اعتماد با مخاطبان مهمترین بخش این حرفه است.

همیشه آفتاب نیست

هر چیزی که مستلزم ارسال در اینترنت باشد به طور بالقوه می تواند مشکل ساز باشد. برخی از چیزهایی که سازندگان محتوا با آن روبرو هستند

  • نظرات منفی و منفی.
  • دوستان بی حمایت
  • کم ارزش شدن
  • کمتر پرداخت شده است
  • استرس مرتبط است
  • مسائل مربوط به عزت نفس

همه این موارد می تواند هنگام راه اندازی یک وبلاگ مد ایجاد شود. من به عنوان یک وبلاگ نویس مد در کنار افزایش دنبال کنندگان و بینندگان، اکیداً توصیه می کنم روی افزایش اعتماد به نفس کار کنید. مهمتر از آن، پوست ضخیم است. در روزهایی که ترول‌های اینترنتی تلاش می‌کنند و نانسی منفی با محتوای شما تعامل برقرار می‌کند، این کار مفید خواهد بود.

زودتر بپذیرید که همه شما را دوست نخواهند داشت یا از شما حمایت نمی کنند. خوبه. این کاملا طبیعی است و با کار همراه است. ماموریت شما یافتن افرادی است که شما را دوست دارند. قبیله خود را پیدا کنید افرادی که واقعاً شما را دوست دارند و با محتوای شما درگیر هستند. مردم می خواهند افرادی را که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و افرادی با علایق مشابه دنبال کنند. بنابراین بزرگترین توصیه این است که به عنوان معتبرترین خود ظاهر شوید. صادقانه و بدون عذرخواهی شما باشید. اینجا یک منبع مفید برای استفاده روزانه برای استفاده از ملکه درونی شما است.

منبع: http://chimerenicole.com/what-do-fashion-bloggers-actually-do/