اسفنج شیک آرایش تمام صورت – نقد قلب اقیانوس

اسفنج شیک آرایش تمام صورت - نقد قلب اقیانوس

دنیای اسفنج های زیبایی روز به روز در حال رشد است، و همانطور که در این بررسی خواهیم فهمید، لازم نیست برای به دست آوردن یک ابزار زیبایی فوق العاده و چند منظوره برای انجام این کار، هزینه زیادی کنید. اسفنج آرایشی Instylish Heart of Ocean نه تنها به عنوان یک فونداسیون معمولی یا کمک کننده پخت پودر عمل می کند، بلکه می تواند برای بسیاری از اهداف آرایشی مانند پنهان کردن، فرم دادن به ابروهای شما، استیک کانتور / کانتور و هایلایت و ترکیب رژگونه استفاده شود. بر خلاف بسیاری از اسفنج های دیگر، این اسفنج خاص چند وجهی است و هر طرف هدفی دارد همانطور که روی بسته بندی که اسفنج در آن قرار دارد نشان داده شده است.


20200607 091500 تغییر اندازه


20200607 091521 تغییر اندازه


20200607 091508 تغییر اندازه

این اسفنج با قیمت 7.99 دلار آمریکا به فروش می رسد که با مارک داروخانه ای مانند Real Techniques (که قیمت اسفنج معمولاً بین 6 تا 8 دلار آمریکا است) قابل مقایسه است. من شخصا اسفنج اینستیش را در مقایسه با مارک های داروخانه ای که امتحان کردم نرم تر و کار کردن با آن بسیار زیباتر است. علاوه بر این، با توجه به اینکه اسفنج Instylish بسیار نرم است و می توان از آن به صورت مرطوب/خشک و برای بیش از یک کاربرد تکنیک آرایش استفاده کرد، این یک ابزار عالی برای سرمایه گذاری آن خواهد بود. یک اسفنج بیوتی بلندر در محدوده 20 دلار آمریکا کار می کند، و طبق تجربه من، اسفنج Instylish از نظر نرمی شبیه به Beauty Blender است اما با قیمت داروخانه عرضه می شود.


20200607 091547 تغییر اندازه


20200607 091609 تغییر اندازه

افکار نهایی:
به طور کلی من از اینکه این اسفنج چقدر مفید و نرم است کاملاً شگفت زده شدم. من در ابتدا مطمئن نبودم که چه چیزی را باید انتظار داشته باشم زیرا “بسیاری از جنبه های” این ابزار زیبایی در ابتدا حیله گر به نظر می رسیدند، اما اشتباه می کردم. تا به حال از این اسفنج برای اعمال کانتور، فونداسیون و هایلایت استفاده کرده ام. با استفاده از اسفنج خشک متوجه شدم کار با آن آسان است و مثل همیشه نرم بود. وقتی اسفنج را خیس می‌کنم، منبسط می‌شود و برای استفاده از فونداسیون روی صورتم اندازه مناسبی دارد، اگرچه معمولاً از یک طرف (با بیشترین سطح سطح) استفاده می‌کنم. من معمولاً از یک برس برای فونداسیون خود استفاده می کنم، اما استفاده از این اسفنج به من کمک می کند که فونداسیون روی آن سر بخورد، و من عاشق سطح طبیعی و نرمی هستم که می توانم با این ابزار به دست بیاورم. از بین بسیاری از مارک های داروخانه که من امتحان کرده ام، اسفنج Instylish مورد علاقه من است. من دوست دارم که به اسفنج‌های دیگری برای کمک به آرایشم نیازی ندارم و این می‌تواند یکی از راه‌حل‌های روتین زیبایی من باشد. من این را توصیه می کنم و قطعا ابزارهای بیشتری از این برند را امتحان خواهم کرد.

من این محصول را در ازای نقد صادقانه و بی طرفانه خود دریافت کردم.

برای خرید این اسفنج لطفا اینجا کلیک کنید. این لینک ارجاع نیست.

طرفداران

  • قیمت منصفانه و قابل مقایسه با سایر مارک های داروخانه است
  • ابزار چند منظوره
  • نرم
  • وقتی خیس می شود به اندازه خوبی منبسط می شود
  • طراحی عالی

منفی

  • حمل و نقل چند هفته طول کشید

امتیاز POUT

  • ارزش 💄💄💄💄💄/💄💄💄💄💄
  • رنگدانه N/A
  • طول عمر N/A
  • بسته بندی 💄💄💄💄💄/💄💄💄💄💄

منبع: https://www.poutsopretty.com/instylish-heart-of-ocean-beauty-sponge-review/