لیست آرزوهای من برای فروش اعضای Sephora

لیست آرزوهای من برای فروش اعضای Sephora

هر عضو کارت سفورا می‌داند که هر بار که می‌آید، از تخفیف 20 درصدی فروش کامل استفاده کند. این بار هم فرقی نمی کند. فروش آتی برای اعضای کارت طلایی از 8 تا 12 جولای و برای اعضای کارت سیاه از 9 تا 12 جولای خواهد بود.

من فقط فکر کردم چند چیز را که در حال حاضر در لیست آرزوهای من هستند به اشتراک بگذارم که ممکن است در حین فروش آنها را بررسی کنم.

1. پالت سایه چشم NATASHA DENONA CAMEL

من تا به حال از ناتاشا دنونا چیزی نخریده ام زیرا همه آنها بسیار گران هستند. اما این پالت همه کادرها را برای من چک می کند:

  • 5 سایه آسان برای کار، همه رنگ هایی که من واقعاً استفاده می کنم
  • سفر پسند
  • پالت خنثی عالی برای پوشیدن روزمره
  • با بررسی های آنلاین، سایه ها به راحتی با هم ترکیب می شوند و بازده رنگ بسیار خوبی دارند

2. کرم دور چشم بایوسانس اسکوالان + جلبک دریایی

من همیشه به دنبال یک کرم دور چشم جدید برای امتحان هستم، عمدتاً به این دلیل که پوست اطراف چشمانم به اندازه بقیه صورتم حساس نیست (عجیب است، می دانم). این کرم دور چشم برای من بسیار جالب به نظر می رسد زیرا جلبک های دریایی وجود دارد، ماده ای که می دانم به مرطوب سازی کمک می کند. من هنوز نمی‌دانم کدام کرم دور چشم را می‌خواهم تهیه کنم، بنابراین در زیر چند مورد دیگر وجود دارد.

3. کرم دور چشم TATCHA THE SILK PONY MELTING

من بسته بندی زیبای سفید را دوست دارم و نام “گل صد تومانی ابریشم” بسیار … مجلل به نظر می رسد. همچنین دارای 4.5 ستاره از 5 با 1148 بررسی در وب سایت Sephora است. واقعا وسوسه شده!

4. ESTÉE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SUPERCHARGED RECOVERY SYNCHRONIZED COMPLEX

چه لقمه ای! از زمانی که احتمالاً چند سال پیش آن را کشف کردم، این کرم دور چشم HG من بوده است. تنها چیزی که مانع از دریافت این قیمت می شود، قیمت بالای آن است. اگر من نمی توانم کرم دور چشم دیگری پیدا کنم که من را به اندازه کافی وسوسه کند تا آن را تهیه کنم، حدس من این است که به این موضوع پایبند هستم.

5. CHARLOTTE TILBURY MAGIC EYE RESCUE CREAM

اوه، من همیشه می خواستم یکی از کرم های شارلوت تیلبری را امتحان کنم و این یکی فریاد لوکسی می زند. به نظر می‌رسد نسخه جوان‌تر و خوش‌بین‌تر استی لادر است. اما نمی‌توانم احساس کنم که این با پوست خشک‌تر ایجاد شده است، بنابراین هنوز در مورد آن مطمئن نیستم. هر چند قطعا امیدوار کننده به نظر می رسد.

6. ARDELL NAKED FALSE LASHES 422

اگر پست های زیبایی من را دنبال کنید، می دانید که من از طرفداران آردل هستم. به طور خاص، من نمی توانم آردل دمی ویسپیز خود را برای مدت طولانی کنار بگذارم. مژه های دروغین برهنه در 422 نیز خوب به نظر می رسند، بنابراین ممکن است هنگام تسویه حساب آن را در سبد خود بیاندازم.

7. ادکلن گلابی و فریزیا JO MALONE انگلیسی

واقعا زمان آن فرا رسیده است که عطر جو مالون را به مجموعه خود اضافه کنم و این عطر یکی از معدود عطرهای این برند بوده است که مرا فرا می خواند. مطمئن نیستم که حتما این عطر را دریافت خواهم کرد یا نه، زیرا از زمانی که در سال 2018 باردار شدم تا به امروز، خیلی عطر نخورده ام. اگر دوست داشته باشم و چیزی برای جشن گرفتن داشته باشم، ممکن است این را به سبد خود اضافه کنم.

8. MAKE UP FOR EVER 152 براش هایلایتر متوسط

آیا تا به حال انگشتان خود را از میان این برس عبور داده اید؟ اگر چنین است، آیا احساس می‌کنید که کاملاً به آن نیاز دارید بیرون آمده‌اید، و چرا پاسخ مثبت است؟

9. ESTÉE LAUDER DOUBLE WAR ESTÉE LAUDER آرایشی ماندگار با SPF 10

من باید یک بطری جدید از این بخرم! مدل فعلی من در سایه 2W2 Rattan است، اما از آنجایی که ما بسیار در داخل خانه مانده‌ایم، ظاهر برنزه مدت‌هاست که از بین رفته است و من به سایه روشن‌تری نیاز دارم. داشتن یک سایه جدید مانند آن خطرناک است، اما با بیرون کشیده شدن تسترها از قفسه ها به دلیل کووید-19، من فقط آن را بال خواهم زد. پس از بررسی نمونه ها، مانند این مقایسه جامع در مورد ام اس، 2N1 Desert Beige را بررسی خواهم کرد.

تو چطور؟ آیا چیزی در لیست آرزوهای شما وجود دارد؟

منبع: https://www.theskinnyscout.com/2020/07/07/wish-list-sephoras-member-sale-2020/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=wish-list-sephoras-member-sale-2020