فونداسیون پایه معدنی PurePressed چیست؟

فونداسیون پایه معدنی PurePressed چیست؟

فونداسیون معدنی پایه خالص فشرده jane iredale

آیا می دانید هر 60 ثانیه در جهان چه اتفاقی می افتد؟ بنیاد معدنی پایه PurePressed یک چهره جدید زیبا برای محافظت پیدا می کند! بله، درست است – هر 60 ثانیه!

حدس بزنید عدد بعدی که باید بدانید چیست؟ 38. فقط 38 ثانیه طول می کشد تا از jane iredale PurePressed Base Mineral Foundation استفاده کنید! چگونه من می دانم؟ من خودم وقت گذاشتم… بارها! سریع و آسان است، اما بهترین بخش این است که این کرم پودر، سبک، ابریشمی است و پوست را به بهترین شکل ظاهر می کند. احساس سنگینی نمی‌کند و به نظر نمی‌آید.

یکی از مهمترین نکات در مورد استفاده از کرم پودر این است که باید از پوست شما در برابر پیری زودرس محافظت کند. آیا میدانستید که 90 درصد پیری قابل مشاهده ناشی از آسیب اشعه ماوراء بنفش است؟ SPF فیزیکی برای محافظت از پوست بسیار مهم است، وPurePressed Base دارای SPF می باشد تا 20که 95.5 درصد از اشعه UVB را پوشش می دهد. تیاوهستند اشعه ها کهباعث سوختن پوست شما شود و با گذشت زمان می تواند منجر به هایپرپیگمانتاسیون یا قرمزی طولانی مدت شود.

پایه خالص قبل و بعد

SPF فیزیکی می تواند از دو ماده کلیدی دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی تشکیل شده باشد. این دو ماده معدنی دارای خواص شگفت انگیز مراقبت از پوست هستند. هر دو آرام بخش و تسکین دهنده پوست هستند، واکسید روی دارد شناخته شدهخواص ضد میکروبی که آن را می سازند عالی برای روغنی،پوست آکنه ای انواع.

فونداسیون های پودری همیشه محبوب نبوده اند و دلایل زیادی وجود دارد. در اوایل دهه 1920 اولین کرم پودر با استفاده از تالک و سایر موادی که برای پوست مناسب نیستند ایجاد شد. امروز، بسیاری از شرکت ها هنوز از تالک در محصولات خود استفاده می کنند. یکی از دلایلی که داریم هرگز تالک استفاده کرد آیا آن استنور را منعکس نمی کندتی; آی تی'جذب نور. به همین دلیل است که درعکس ها، پوست تو ممکن است به نظر برسدیک بازیگر خاکستری/سفید. تالک بسیار خشک کننده و خشک کننده است همانطور که آن را به پوست اجازه تنفس و عملکرد طبیعی نمی دهد.

چرازیرسازی معدنی برای پوست شما بهتر است? مواد معدنی نور را می شکنند (که به معنی می شکند) و نور را بر روی پوست منعکس می کنند. بنابراین می توانید از محصول کمتری استفاده کنید و پوششی یکسان یا بهتر از لوازم آرایشی سنتی داشته باشید. مواد معدنی ما روی سطح پوست قرار دارند، بنابراین پوست شما یکدست به نظر می رسد، نگرانی های پوستی شما را پنهان می کند، و شما هستیدمحافظت در برابر اشعه های مضر UVA و UVB.جلبک های خالص فشرده

چیزی که PurePressed Base را از تمام فونداسیون پودری موجود در بازار متمایز می کند?

این مواد تشکیل دهنده است:

  • دی اکسید تیتانیوم
  • اکسید روی
  • نیترید بور
  • میکا و اکسیدهای آهن

علاوه بر تمام مواد معدنی کلیدی، ما از موارد زیر استفاده می کنیم:مواد معدنی خالص فشرده

  • عصاره انار
  • عصاره پوست درخت کاج

فوایدبنیاد معدنی پایه PurePressed

یکی از بهترین حقایق در مورد این پایه، 4 n 1 بودن آن است.انار ماده اصلی فشرده شده خالص

  1. این af استفونداسیون
  2. سیعملی به عنوان پنهان کننده شما
  3. پSPF را ارائه می کند
  4. اچبه عنوان مزایای مراقبت از پوست

آی تی'استفاده سریع و آسان است و در 26 رنگ موجود است. یک روکش نیمه مات ارائه می دهد و برای انواع پوست عالی است. آی تی'تا 40 دقیقه در برابر آب مقاوم است و همچنین در صخره ایمن است.

به صورت پر کردن مجدد موجود است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که کامپکت مدرن و شیک جدید ما را خریداری کنید، که قابل بازیافت و استفاده مجدد است. ما نه تنها نگران مواد تشکیل دهنده محصولات خود هستیم، بلکه نگران هستیمویرایش در مورد دنیای ما ما برای پایداری تلاش می کنیم.

می توانید این فونداسیون را روی هر یک از فونداسیون های مایع ما قرار دهید، دبسته به سطح پوششی که می خواهید، یا می توانید آن را به تنهایی بپوشید.

نحوه اعمال PurePressed Bبنیاد معدنی ase

برای محضپوشش

  • پرایمر Smooth Affair را بمالید (بسته به نوع پوستتان)
  • با برس هندی، پایه PurePressed را با حرکت رو به پایین در تمام صورت و گردن بمالید
  • فراموش نکنید که آن را با اسپری هیدراتاسیون انتخابی خود تنظیم کنید

برای یک رسانهجبیش از حده

  • پرایمر انتخابی خود را به دنبال یکی از پایه های مایع ما اعمال کنید (من مرطوب کننده رنگی Dream Tint یا Liquid Minerals را توصیه می کنم)
  • آبا برس هندی، پایه PurePressed را روی فونداسیون مایع خود بمالید

برایfپوشش زخم

  • پرایمر انتخابی را بمالید و سپس از کرم BB Glow Time یا Beyond Matte Liquid Foundation استفاده کنید
  • آپایه PurePressed را با برس Handi بریزید
  • اگر می‌خواهید پوشش بیشتری داشته باشید، می‌توانید از اسفنج Flocked خود با یک حرکت رول فشار برای اعمال پایه PurePressed خود استفاده کنید. اگر نیاز به استتار برای پوشاندن آکنه، قرمزی یا هایپرپیگمانتاسیون دارید، این تکنیک بهترین است.

برای بهترین کاربرد، مطمئن شوید که پرایمر مناسب برای آماده سازی پوست خود، فرمول(های) مناسب کرم پودر را دارید، و اسپری هیدراتاسیون برای تنظیم همه چیز. همه از اینهاکلید ایجاد پوستی عالی هستند.

هنگامی که PurePressed Base در سال 1997 راه اندازی شد، ما نمی دانستیم زندگی ما تغییر خواهد کرد، اما اگر باور نمی کنید به وب سایت ما سر بزنید و 2351 بررسی را بخوانید!

انار ماده اصلی فشرده شده خالص

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/your-guide-to-purepressed-base-mineral-foundation