صفر تا صد شرایط تاسیس سالن کاشت ناخن-مشاوره Vip

نکته: بعد از مستقر شدن و انتخاب مکان اقدام به سایت beautyreview دریافت مجوز کنید. کاشت و طراحی ناخن امروزه به یکی از خدماتی تبدیل شده که مشتریان زیادی خواهان دریافت این خدمات اند. تاسیس سالن کاشت ناخن در حال حاضر یکی از پرسودترین مشاغل موجود در کسب و کار زیبایی بانوان در ایران به شمار می آید. خانمها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام میدهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخنهایشان و برای پوشاندن ناخنهایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه میکنند. با تکامل تولید رژ لب در جهان، رژلب ها در انواع مختلفی وجود دارند و می توانیم بین انواع بافت های رژ لب اعم از جامد و مایع و بیش از هزار رنگ انتخاب داشته باشیم. به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه میشود که کاشت انجام ندهند، چون این کار باعث میشود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند.

کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و، چون آنها خودشان مستعد تمام بیماریهای ناخن هستند، با این کار بیماری را تسریع میکنند. یکی دیگر از آسیبها این است که وقتی افراد کاشت دارند و میخواهند یک شیء را بلند کنند به دلیل بلند بودن ناخن و فاصلهای که از سطح سر انگشتان دارد باعث میشود ناخن به سمت عقب برگردانده شود، این اتفاق در ناخنهایی که کاشت ندارند، اما بلند هستند هم اتفاق میافتد و در نهایت به بیماری به نام جدا شدن ناخن از بستر منجر میشود. راههای درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخنها میخورد. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمیبیند، زیرا تا وقتی که ناخن رشد میکند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا میکند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. این شکاف یک محیط گرم و مرطوب را جهت رشد باکتریها و ایجاد عفونت فراهم میکند.

اگر در مراحل اولیه درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد، اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوستههایی تشکیل میشود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست میشود. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهانکشی انجام نمیشود بعد از مدت کوتاهی بهاصطلاح ناخن هوا میگیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهمترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. دلایل بسیار است، ولی اگر مراحل را به دقت انجام دهید مواد نه ترک میخورد و نه میشکند. اما شرط عقل این است، که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید. جواب این سؤال که ناخن کاران چقدر درآمد دارند، مشکل است اما تحقیقات مجموعه گریماتور نشان می دهد که ناخن کارهای حرفه ای و با سابقه، حدود 8-15 میلیون تومان، ناخن کاران نیمه حرفه ای حدود 4-8 میلیون تومان و ناخن کاران مبتدی، حدود ۲-۴ میلیون تومان در ماه درآمد دارند.

این نوع کاشت زمانبر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را میگیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمانبر احتیاج به سوهانکشی دارد، این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمیشود. این نوع کاشت به افرادی که ناخنهای پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمیشود. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهانکشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد میکند. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمیشود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخنشان عیب دارد، یعنی ناخنهایی که بهطور ژنتیک ایراد دارند و ظاهر خوبی ندارند آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی و جواب نگرفتن. این رژ لب ها روغن بسیار کمی دارند و ممکن است لب را خشک کنند پس حتما یک مرطوب کننده لب داشته باشید.

با اینکه لب را هیدراته می کنند اما ماندگاری کمی داشته و نیاز به تمدید دارند. وجود دارند. استفاده از آنها راحت تر است و به شما کمک می کنند تا بتوانید کاملا حرفه ای لب های خود را رنگ آمیزی کنید. کاشت پودری به چه کسانی توصیه میشود؟ مسلماً مهمترین اقدام ما برای تاسیس سالن کاشت ناخن انتخاب مکان و موقعیت مناسب برای شروع فعالیت می باشد. تذکر: بسیاری از سالن های تخصصی کاشت ناخن اقدام به فعالیت بدون مجوز می کنند که متأسفانه باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای این همکاران شده است و بسیاری با پلمپ و یا تعطیلی مواجه شدهاند. استخدام پرسنل با تجربه و متخصص باعث می شود تا خدمات با کیفیت تری ارائه شود و رضایت مشتریان افزایش یابد؛ بنابراین بهتر است قبل از شروع کار پرسنل، از آنها رزومه سوابق کاری آنها را درخواست کنید و همچنین به صورت یک ماه آزمایشی مهارت های ارتباطی پرسنل را مورد ارزیابی و سپس نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنید. این کار بسیار خطرناک است و ممکن است سبب جدا شدن ناخن طبیعی از بستر ناخن شود.

همچنین محکمتر و مقاومتر از کاشت قالب است و کمتر هوا میگیرد و شما به راحتی میتوانید فرم مورد نظر خود را به آن بدهید. پیشنهاد می کنم که حداقل 20 درصد از سرمایه خود را برای هزینه های تبلیغات و برند سازی و همچنین فعالیت اولیه سالن خود کنار بگذارید، چرا که در دو سه ماه اولیه ممکن است شما آن درآمد مدنظر خود را بدست نیاورید و هزینه های جاری خود را از این سرمایه بتوانید تأمین کنید. همه هزینه های راه اندازی اعم از هزینه های مشاوره، اجاره و تجهیزات و همینطور هزینه های جاری مانند حقوق، شارژ ماهیانه، هزینه های بازاریابی و پرداخت اقساط وام را در نظر بگیرید. مسلماً اولین قدم برای تاسیس سالن تخصصی کاشت ناخن، کسب مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگری است؛ که شما علاوه بر در اختیار داشتن مدارک فنی حرفه ای آرایشگری باید استعلامات و مجوزهای لازم را بگیرید. 8: تبلیغات را جدی بگیرید! معضل بزرگی که در مشاوره هایی که با مدیران و آرایشگران داریم این است که بعد از افتتاح سالن، اکثر هزینه های خود را صرف امور مکان، تجهیزات و دکوراسیون کرده اند و دیگر هیچ سرمایه ای برای استفاده از مشاوره، تبلیغات و هزینه های مربوط به جذب مشتری نکرده اند که این باعث شکست کسب و کار زیبایی این دوستان شده است.

کاشت ژلهای ناخن کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد، اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام میآورد. کاشت پودری کاشت مادر است و اکثرا با کاشتهای دیگر ترکیب میشود و دوام بیشتری دارد. در کاشت ناخن، موادگیری مهمترین بخش ترمیم یا کاشت است و نیاز به تمرین بسیار دارد. البته برخی از ناخن کاران حرفه ای و فعال هم در سالن های برند تهران وجود دارند که به درآمد ۲۰-۳۰ میلیون تومان در ماه هم رسیده اند. علاوه براین روی لب سبک بوده و ماندگاری بالایی دارند. بالم لب بادی شاپ علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست لب می تواند رنگ و لعاب خاصی به لب های شما ببخشد. 2. کرمی: رژ لب های کرمی یا خامه ای علاوه بر آبرسانی به پوست لب پوشش بالایی نیز دارند و به راحتی روی لب سر می خورند.

1. شفاف: رژ لب های شفاف با مواد مرطوب کننده لب غنی شده اند تا لب ها را لطیف، مرطوب و نرم نگه دارند. اگر هم مرطوب کنندگی و هم رنگ های متنوع می خواهید رژلب های کرمی برای شما مناسب هستند. مواردی همچون میز و صندلی، سوهان ناخن، لاک ناخن، خشک کن و لاک پاک کن، ناخن گیر دستگاه کاشت ناخن، سوهان برقی ناخن، دستگاه uv، ژلیش، قیچی، بافر، مرطوب کننده، حوله و جداکننده انگشت و پا و سایر وسایل مرتبط مانند حوله های کاغذی، صابون دستی، استون و… آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن میگذارند و در دستگاه یووی قرار میدهند تا خشک شود. در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی میگذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. 4. براق: رژ لب های براق با بافت ضخیم و چسبنده ای که دارند به لب جلوه ای شیشه ای و خیره کننده می دهند.

معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخنهایشان دارند توصیه میشود. مهمترین و شایعترین مضرات کاشت ناخن حساسیت و آلرژی به چسب نگهدارنده قالب کاشت است. چسب ناخن حساسیتزا نیست، اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آنها دچار اگزما میشود و باید هرچه سریعتر کاشت را بردارند. ترکیب وسایلی مانند دیوارکوب های چوبی، استفاده از گلهای گلدانی و یا دیوار های سبز همچون گرین وال می تواند سالن را به فضای زیبا و آرامش بخش تبدیل کند. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد، اما ناخن های پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیبپذیرترند. فضای سالن خود را با استفاده از مبلمان راحتی برای مشتریان خود به محیطی ایده عال تبدیل کنید. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به اینصورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. پیشنهاد می کنیم که برای وارد شدن به حوزه تخصصی ناخن حتماً مدرک فنی حرفه ای آن و یا آموزش های تخصصی مربوط به ناخن از قبیل مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن مصنوعی، آناتومی دست و پا و درمان اختلالات ناخن و پوست را ببینید، چرا که اگر در این حوزه خودتان تخصص داشته باشید به مراتب میزان موفقیت شما بالاتر خواهد رفت.

اگر ناخنها عفونت کنند با آنتیبیوتیکها و موارد لازم درمان صورت میگیرد. با توجه به این علاقه و توجه بانوان قطعاً سالن های محدودی هستند که به صورت تخصصی فعالیت می کنند و مشتریان نیز ترجیح می دهند برای دریافت خدمات ناخن خود به سالنی مراجعه کنند که به صورت تخصصی این خدمات را ارائه می دهد. اولین اقدامی که برای افتتاح یک سالن تخصصی ناخن باید داشته باشید دریافت مدارک فنی حرفه ای جهت صدور مجوز تاسیس سالن ناخن می باشد. استفاده از یک رنگ خاص و متناسب با ویژگی و سلیقه بانوان و داشتن فضایی جهت عکس برداری و یا نگهداری کودکان و استفاده از صندلی های راحتی و نورپردازی زیبا و استفاده از عطر و رایحه های خوشبو و موزیک مناسب و لایت می تواند سالن را به فضایی فوق العاده جذاب برای مشتری سالن زیبایی تبدیل کند. برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهانکشی دقیق و حرفهای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است. اگر کاشت ژلهای باشد معمولا در مکان خشک ترک میخورد. 6. بالم لب رنگی: اگر لب های خشکی دارید که نیاز شدید به آبرسانی دارند، حتما نیاز به یک بالم لب دارید. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخنهای دو دست یک شکل باشند در غیر اینصورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.

به طور کلی کاشت با قالب یا قلم دو شیوه متفاوت در کاشت پودری هستند که هر یک مزیتها و نکات منفی مخصوص به خود را دارند. در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد میشود، زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آنها میافتد. امروزه شرایط ایده عالی برای تاسیس سالن کاشت ناخن به وجود آمده است، چرا که کاشت و طراحی ناخن امروزه بسیار مورد توجه بانوان در ایران قرار گرفته و اکثر بانوان علاقه مند هستند که از خدمات ناخن استفاده کنند. بهطور کلی بهترین شیوه کاشت پودر با قلم است، زیرا شما میتوانید انواع ناخنها را بهراحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف کنید. در ادامه انواع کاشت ناخن طبیعی شامل کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با ژل، و کاشت ناخن با قالب را تشریح و مقایسه میکنیم. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روشهای دیگر مواد بیشتر مصرف میشود. البته دوام هر کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.

پس اصلاً نگران نباشید و با توجه به بازخوردی که از همکارانی که اقدام به تأسیس سالن تخصصی ناخن زدهاند، قطعاً شما نیز موفق می شوید. که البته این موارد می تواند تأثیر بسزایی در جذب مشتری نیز داشته باشد. اگر کاشت پودری باشد یا کمتر از حد مواد گذاشتهاید و با کارهای روزمره خانه آسیبپذیر شده یا زیاد سوهانکشی کردهاید و مواد نازک شده یا مواد پودرتان مرغوب نیست یا قلمویتان خوب به لیکویید آغشته نشده و پودرتان خوب خیس نشده و جذب صدف نشده احتمال خشک شدن و خراب شدن آن زیاد است. مواد ژل به صورت آماده قابل خریداری است. کاشت پودری کاشتی است که ۸۰ درصد در کل ایران انجام میشود. ازآنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانهدارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخنها کمترین تماس را با آب داشته باشند. کاشت در چه حالتی خطرناک است؟

کاشت قالب به چه کسانی توصیه میشود؟ مهم نیست به چه دلیل و با چه انگیزهای کاشت ناخن را انتخاب میکنید؛ مهم این است که با واقعیتها و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید. برای از بین بردن ناخنهای مصنوعی و برداشتن ناخنهای کاشت شده، غالباً باید ناخنها در استون خیس بخورید تا جدا شوند. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج میشود. درآمد یک ناخن کار چقدر است؟ هرچند ماه یکبار پس از انجام کاشت ناخن به ناخنهای طبیعی خود استراحت دهید تا ناخنهای طبیعی شما در برابر مواد شیمیایی بتوانند نفس بکشند و بهبود یابند. 3. مات: رژلب های مات با رنگدانه های قوی اشباع شده اند و به لب ها پوششی صاف و مات می دهند. با اضافه کردن رژ لب براق روی یک رژ لب معمولی می توانید آرایش جذابی داشته باشید. گذراندن دورههای آموزشی و پاس کردن امتحان از شرایط کسب مدرک فنی حرفه ای میباشد.