آموزش آرایش صورت ساده و طبیعی + عکس

آموزش آرایش صورت گرد سخت نیست و معمولا انجام آن بسیار آسان است. قدم اول در آموزش آرایش صورت، شناسایی شکل خوشگل صورت شما است. بعد سایه با روشنایی متوسط را روی سایه اول زده و تیره ترین سایه را در گوشه بیرونی چشم بزنید تا نگاه شما عمیق شود. 4. روشنترین سایه چشم را اول پشت چشم بکشید. 3. برس رژگونه را از سمت لاله گوش به سمت گونهها بکشید. خط چشم را از مرکز چشم به سمت گوشه آن بکشید. اگرچه یک مورد ضروری نیست ، اما یک آغازگرها عالی به گسترش و بهتر شدن آرایش کمک می کنند. این مدل رژها را به علت سفت و خشک نشدن روی لب، می توانید به کمک آینه هر چند بار که بخواهید تجدید کنید و زیبایی آن را حفظ نمایید. بنابراین پرایمر را به صورت یکنواخت روی گونه ها ، چانه ، بینی ، پلک ها و ناحیه T به خوبی پخش کنید . کرم پودر را مناسب و متناسب با رنگ پوست خودتان انتخاب کنید. کرم های فاندیشن پوشش سبک تا متوسطی دارند که برای یک میکاپ ساده بسیار مناسبند . برای گرد نشان دادن صورت، روی گونه، پیشانی و چانه از کانتورینگ استفاده کنید.

5. برای تکمیل آرایش میتوانید از ریملهای رنگ روشن برای بزرگتر کردن چشم و ریمل رنگ تیره برای کوچکتر نشان دادن آن استفاده کنید. 2- برای زدن رژهای پالتی همیشه از براش استفاده کنید. با زدن رژگونه زیر استخوان گونه، میتوانید درازی چانه و پیشانی را کمتر کنید. برای زدن پودر تثبیت کننده از یک قلموی بزرگ استفاده کنید . مدل موی چتری بلند روی پیشانی برای شما مناسب است. خوشبختانه تمام مدلهای بلند و کوتاه مو به صورت شما میآید، پس نگران ست کردن آرایش صورت با مو نباشید. کرم مرطوب کننده همچنین باعث می شود که آرایش شما واقعی تر به نظر برسد و میزان چربی پوست شما را کنترل می کند . استفاده از اسپری تنظیم کننده باعث می شود آرایش برای مدت طولانی تری در محل خود باقی بماند و به ویژه هنگامی که می خواهید آرایش واضح و زنده داشته باشید بسیار مفید است. • رنگ های آلویی، بنفش تیره، قرمز و رنگ توت ها گزینه های جذابی برای پوست های تیره اند. • رنگ های هلویی، بژ، صورتی، مرجانی برای خانم هایی با پوست خیلی روشن یا بور ایده آل هستند. برای برجسته شدن بیشتر گونهها از رژگونههای رنگ روشن و برای کاهش برجستگی از رژگونههای رنگ تیره استفاده کنید.

یکی از فاکتورهای مهمی که باید در انتخاب رژ در نظر بگیرید، رنگ رژ است. این رژ رایج ترین مدلی است که اکثر بانوان از آن استفاده می کنند و در استفاده از آن نیز راحت هستند. دوست دارید که عالم و آدم را شیفته زیبایی خود کنید؟ 7. رنگ رژ لب را آنطور که دوست دارید انتخاب کنید. این افراد باید از رنگ هایی با ته زمینه زرد دوری کنند چون این رنگ رژ باعث می شود که رنگ پریده به نظر برسند. به کمک یک حوله پوست های اضافی لب را به آرامی بردارید ، سپس برق لب بزنید . سپس آن را تاجایی که با پوست هماهنگ باشد یعنی کم یا زیاد نباشد محو کنید . • صورتی پر رنگ، مرجانی و رنگ هایی که پایه نارنجی دارند، برای خانم های برنزه مناسب هستند. 3- برای جلوگیری از پخش شدن رژ و کثیف کردن اطراف لب، از مداد لب استفاده کنید. بهتر است، در صورت داشتن لرزش دست، خطوط کوتاه کشید و نقاط را به هم وصل کنید. به زبان ساده، اگر زاویه صورت خود را بشناسید، آرایش شما همیشه بهترین آرایش خواهد بود. رژ لب جامد یکی از بهترین مدل های رژ و از پرمصرف ترین لوازم آرایشی لب است که می تواند لب ها را جذاب کند، به چهره تان درخشندگی ببخشد، به شما اعتماد به نفس بدهد و زیباییتان را تکمیل کند.

همان طور که دیدید مراحل انجام آرایش ساده کار سختی نیست ، فقط نیاز به دقت و تمرکز دارد . در این مرحله مهم این است که رنگ سایه یا مداد ابرو همرنگ ابروهایتان باشد تا آرایش شما طبیعی به نظر برسد . حالا که فرم صورت خود را شناختید. اگر جزء افرادی هستید که تا حالا آرایش نمی کردید آرایش ساده و طبیعی بهترین انتخاب برای شروع است . همین حالا این صفحه را ببندید. مراحلی که در ادامه ی این مطلب برای شما آورده شده ، نحوه آرایش صورت طبیعی را به شما آموزش می دهد . برای برجسته کردن گونهها کافی است، رژگونه را عرضی روی گونهها بکشید، تا کمی از کشیدگی صورت شما کم کند. برای استفاده از کانسیلر کافی است آن را به صورت مثلت یا نقطه ای روی پوست زیر چشم قرار دهید و سپس با استفاده از انگشت آن را محو کنید . این سبک از آرایش برای خانم هایی که می خواهند میکاپ (makeup) روزانه ای داشته باشند ، مناسب است . آرایش صورت و خودآرایی قلقهای خاصی دارد که انجام درست آنها میتواند از جادوگران قرون وسطی، پری قصهها را بسازد!

بله، درست حدس زدید. برای انتخاب رنگ مناسب باید بدانید که چه نوع رنگ هایی برای رنگ پوست شما مناسب هستند. با ما در تانیرو همراه باشید تا بدانید رژهای جامد چه معجزه گرانی هستند. به همین علت است که این رژ همراه همیشگی کیف خانم هاست. پس در آموزش آرایش صورت به سبک کالیستایی براساس مدل چهره و اصول زیبایی و رنگها همراه ما باشید. به خواندن متن ادامه دهید! سپس از کرم پودر مناسبی برای پوشاندن لکه های صورت خود استفاده کنید و مراحل گفته شده را تا پایان ادامه دهید . این نکات رژگونه را برای استفاده از رژگونه به روش صحیح بر اساس فرم صورت خود بررسی کنید. به چشمان مشکی رنگهای سیاه، سرمهای، قهوهای تیره و بی رنگ بیشتر میآید. پس از رنگهای مات استفاده کنید. رنگهای تیرهتر بهتر از رنگهای روشن روی لب های شما دیده میشوند. همه افراد از زن گرفته تا مرد از کودکی رژ را روی لب های اطرافیانشان دیده اند و اصلا با این محصول بیگانه نیستند.

رنگ ها را طوری محو کنید تا با سایر قسمت های صورت همخوانی داشته باشند . چین و چروک و سایر خطوط صورت توسط پرایمر پوشانده می شود . رنگ هایی که پایه کرمی یا بژ دارند، خیلی خوب روی صورت این افراد می نشینند. بعد از این که صورتتان را تمیز کردید ، وقت آن رسیده است که از یک کرم مرطوب کننده ی مرغوب استفاده کنید . برای تشخیص فرم صورت، دوش بگیرید، آرایش آن را کاملا پاک کنید و در آینه بخار کرده خطوط صورت را به هم وصل کنید، تا ببینید، صورت شما به کدام شکل زیر نزدیکتر است. پس برای این منظور ابتدا صورت خود را با صابون مناسب بشویید . این کار ماندگاری رژ لب جامد را خیلی بالا می برد. با استفاده از پرایمر می توان زمان ماندگاری آرایش را افزایش داد و از طرفی آرایش شما بهتر جلوه می کند . پودر تثبیت کننده همان طور که از نامش پیداست ، باعث تثبیت کرم فاندیشن و کانسیلری که از قبل زده اید می شود و پوست صورت شما را مات جلوه می دهد . روی بینی ، بالای لب و برجستگی گونه را هایلایتر بزنید تا بیشتر جلوه کند . اگر می خواهید بیشتر وقت ها آرایش ساده ای داشته باشید نیازی نیست که همیشه پرایمر یا هایلایتر بزنید .

بعد از خواندن مقاله، لیست بهترین و خوش رنگ ترین رژ لب های جامد با ماندگاری بالا و پالت رژ با رای کاربران عزیز را در آخر مقاله و همچنین لینک زیر، می توانید مشاهده کنید. هم چنین اگر از رژی استفاده کنید که با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد، سالم تر و سرحال تر به نظر خواهید رسید. مدل موهای بلند بیشتر به شما میآید، اگر موها از چانه بلندتر باشد، صورت شما کمی کشیدهتر به نظر میرسد. همه ما وقتی به لوازم آرایش فکر می کنیم، اول از همه تصویر رژ لب در ذهنمان شکل می گیرد و به احتمال زیاد مدل رژ لب جامد و معمولی آن را تصور می کنیم. وقتی نوبت به سایه چشم می رسد ، ترتیب استفاده از آن به ظاهر دلخواه شما بستگی دارد. پس از اتمام مراحل قبل اکنون نوبت به استفاده از ریمل و مژه مصنوعی رسیده. 6. قبل از رژ لب کمی مرطوب کننده، پودر یا مداد لب به لبهای خود بزنید، تا آرایش لب شما ماندگار شود. ویدئوی کوتاه زیر می تواند در این زمینه کمکتان کند و نحوه استفاده اصولی از رژ جامد را به شما آموزش دهد.

آرایش لب را محو کنید. استفاده از پرایمر باعث می شود تا آرایش بهتر به پوست شما بچسبد. علاوه بر این، اکثر رژهای جامد به علت دارا بودن ضد آفتاب، لب های شما را از آسیب خورشید حفظ می کنند و مانع از پیری زودرس لب ها می شوند. اما کرم ضد آفتاب یا کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید . این موارد در انواع با سرب و ویتامین و spf و بدون آن ها و ضد حساسیت و ضد آب معرفی شده اند. عیب دیگر رژ جامد این است که باید بعد از مدتی ماندن روی لب، مجددا استفاده شود. برای این که آرایش شما طبیعی باشد ، کمی ریمل بزنید تا مژه های شما فقط حالت بگیرند . اگر خانمی رژ لب مناسبی را برای لب هایش انتخاب کند، می تواند دنیا را زیر و رو کند. گونه را با کشیدن رژگونه زیر استخوان گونه کمی برجسته کنید.

علاوه بر داشتن تنوع بالا در شکل، این رژها بافت های متفاوتی از مات گرفته تا براق را در مدل های خود دارند. برای آرایش لبها از خط لب و برق لب براق و بدون رنگ استفاده کنید. برای سیاهی زیر چشم ، استفاده از یک ماده خنثی کننده قبل از کانسیلر برای از بین بردن به تاریکی و سایه ها را در نظر بگیرید. آنها باید قبل از سایه آرایش پایه استفاده شوند تا تعادل و اصلاح رنگ پوست در ناحیه مورد نظر صورت شما ایجاد شود. از کشیدن حوله روی پوست صورت خودداری کنید ، چون ممکن است پوست شما ملتهب شود و کم کم باعث ایجاد آکنه روی صورت می شود . اگر می خواهید ظاهری ترکیبی از اسموکی داشته باشید ، قبل از سایه زدن استفاده کنید و پس از استفاده از سایه مخلوط کنید.اگر از سایه چشم استفاده نمی کنید ، قبل از سایر محصولات چشم از خط چشم استفاده کنید.

همیشه در آرایش روی چشمها تمرکز کنید، تا پهنای چانه کمتر دیده شود. اگر به لوازم آرایش فکر کنید، اولین محصولی که به ذهنتان می آید، چیست؟ رژ به نوعی شخصیت و طرز فکرتان را به مخاطبینتان منتقل میکند. رژ لب محصول آرایشی قدرتمندی است که زن را کامل میکند. بعد از این که رنگ رژ مناسب پوست خود را انتخاب نمودید، حال باید بدانید چگونه به صورت صحیح از رژ استفاده کنید. تاثیری که رژ لب جامد روی صورتتان می گذارد فقط محدود به زیباتر کردن چهره تان نمی شود. صرف نظر از نظمی که انتخاب می کنید و تازه کار یا متخصص بودن، امیدوارم این پست به شما نکات و ایده هایی در زمینه تقویت ظاهر خود با مواد آرایشی رنگی دهد. هنگام استفاده از کانسیلر ، با انگشت حلقه ، اسفنج یا برس به آرامی ضربه بزنید و لایه آن را کمی ملایم کنید تا از ایجاد کیک یا چروک شدن آن جلوگیری کنید. سپس برای بار دوم در قسمت میانی لب یک لایه رژ بزنید. 2. برای جلوگیری از براق شدن پوست، بعد از تمام شدن آرایش از پودر جامد (پنکک) استفاده کنید.

رژ لب های جامد برخلاف سایر رژها از لحاظ رنگ، طیف وسیعی را در برمی گیرند و به شما این امکان را می دهند که به آسانی رنگ مورد علاقه خود سایت beautyreview را پیدا کنید. که از پوست شما در برابر کرم پودرها و سایر مواد آرایشی محافظت می کند . آرایش ساده باعث می شود که چهره شما زیبایی خود را حفظ کند و طبیعی هم به نظر برسد . از طرف دیگر ، شما ممکن است به یک کانسیلر با پوشش بالا برای لکه های تیره ، تغییر رنگ ، لکه ها یا تیرگی چشم نیاز داشته باشید. با دنبال کردن زیرساخت خود با کانسیلر، ممکن است متوجه شوید که زیرسازی در پوشش نقص کاملا خوب عمل می کند و فقط به یک لایه سبک کانسیلر نیاز دارید. رنگ این پودر همانند رنگ لایه های زیر است . هر پوستی ممکن است یکسری معایب داشته باشد ، برای این معایب را پوشش دهید نیاز از پرایمر استفاده کنید .