رژ لب حرارتی چیست؟

رنگها و فرمهای مختلف صورت چطور هایلایت و کانتور میشوند؟ و اگر تون رنگی پوست شما متوسط است و گندمی هستید، دستتان برای انتخاب طیف رنگی مختلف کانتور باز است و میتوانید رنگهای متفاوتی را امتحان کنید. رنگهای گرمی مانند قهوهای، آجری، قرمز و نارنجی تیره برای کسانی که تیره و سبزه هستند، مناسب است. اگر پوست شما طلایی، زرد و یا زیتونی رنگ باشد، ته رنگ پوست شما گرم (رنگ پوست سبزه) است. اگر روی همان آرایش قبلی آرایش کنید، احتمالا ناامید خواهید شد؛ چرا که در این صورت ظاهرتان خسته به نظر میرسد. یک قاعده کلی در مدل آرایش کلاسیک این است که نباید همزمان هم چشمها و هم لبهایتان را بولد کنید؛ چرا که برای مثال آرایش چشم دودی به همراه رژ قرمز پررنگ، اثر یکی از این دو را خنثی میکند. غلیظتر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگهای گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده میشود.

اگر پوستتان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید. در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد. ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو میشود یا چرب به نظر میرسد و یا روی چین و چروک پلکهایتان جمع میشود. پرایمر سایه چشم کمک میکند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلکهایتان باقی بماند. آرایش کمک میکند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیکتر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایههای متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشمهای شما جذب شود. اگر میخواهید آرایش طبیعیتری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لبها از رژ براق استفاده کنید. اما اگر میخواهید حرفهایتر از این عمل کنید، باید فرم چشمها را شناسایی و براساس آن خط چشم بکشید. یک ترفند برای افزایش ماندگاری رژلب، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لبها را با خط لب پر کنید.

هر دو چشم را یک لایه ریمل بزنید و صبر کنید خشک شوند. در اولین مرحله از آموزش آرایش صورت و کشیدن ابرو، باید ابروها را به سمت بالا شانه بزنید (میتوانید همراه با شانه از ژل یا صابون ابرو هم استفاده کنید تا حالت ابروها در طول روز حفظ شود). سپس با ابزاری که انتخاب کردهاید، ابروها را پر کنید. برای کشیدن ابروها میتوانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید. سپس با خطوط کوچکی وسط ابرو را پر کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید. برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوستتان را تشخیص دهید. حال که رنگ پوستتان را تشخیص دادید، انتخاب بهترین کرم پودر هم راحتتر خواهد بود. بهترین چسب برای مژه مصنوعی چسبهای جراحی است که از داروخانهها قابل خریداری است. کرم پودر را کاملا روی کل صورتتان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند. پوستهای خنثی (رنگ پوست گندمی) هم هیچ رنگ صورتی یا طلایی دیده نمیشود و درواقع ترکیبی از هر دو رنگ اند. هنگامی که این رژ لب با فرمول خاص را به لب خود میزنید، ترکیبی از PH و دمای طبیعی شما باعث میشود، رنگ آن از هلویی به مرجانی یا صورتی تغییر کند.

مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگهای براق و خط چشمهای غلیظ جایگاه ویژهای دارند. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگهای شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده میشود. همچنین این کار باعث میشود منافذ پوست شما بسته شوند و دچار مشکلاتی مانند چروکهای پوست و آکنه شوید. این کار تنها باعث مضحک به نظر رسیدن چهره شما میشود. بسیاری از خانمها این مرحله را نادیده میگیرند؛ در صورتی که پاک کردن کامل صورت از چربیها، آلودگیها و آرایش قبلیتان نقش بسیار مهمی در زیبا و طبیعی به نظر رسیدن آرایشتان دارد. به خصوص اگر عرق میکنید یا میخواهید بدوید و کارهایی کنید که ممکن است آرایشتان خراب شود، این مرحله در آموزش آرایش صورت بسیار مهم است. و یا اگر میخواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. اما اگر میخواهید حرفهایتر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیقتری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید. اگر دچار مشکل خشکی و پوسته پوسته شدن لب هستید، می توانید با استفاده دورهای از رژ لب حرارتی آن را برطرف کنید.

یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است. بسته به سلیقه و تجربهتان در آرایش کردن میتوانید از مداد یا خط چشم مایع استفاده کنید. ترتیب این دو مرحله بیشتر به سلیقه و تجربه شما بستگی دارد. بانوان عزیز میتوانند بر اساس سلیقه خود، هر کدام از مدلهای بالا را انتخاب کرده و آنها را از فروشگاههای معتبر، خریداری کنید. علاوه بر این در این رژ لب ها از ذرات طلایی استفاده شده است که از نظر فیزیکی، آن را دل فریبانهتر کرده است. در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لبهایتان را آماده کنید. اولین مرحله در آموزش آرایش صورت، آماده سازی پوست است. فرم کلی صورتتان، رنگ پوست، فرم و رنگ چشم، فاصله چشمها، فرم بینی و شکل لب و رنگ آن مواردی هستند که برای آرایش حرفه ای صورت باید آنها را در نظر داشته باشید. رنگ رژ، یکی از مواردی است که خانمها به آن اهمیت میدهند و حساسیت زیادی در انتخاب آن به خرج میدهند.

هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزیها، جوشها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورتتان انجام دهید. به همان دلایلی که برای پاک کردن آرایش گفتیم، لازم است صورتتان را بشویید. با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دستهایتان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوستتان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید. قبل از رفتن به مرحله بعد آموزش آرایش صورت صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. بعد از انتخاب رنگ، نوبت به انتخاب ابزار آرایشی میرسد. به یاد داشته باشید که ریمل زدن آخرین مرحله آرایش چشم است که در بخش بعد به آموزش آن میپردازیم. مرحله آخر آرایش چشم در آموزش آرایش صورت ریمل زدن است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در انتخاب رنگ رژ لب، همیشه دچار تردید هستید، بگذارید رژ لب برای شما تصمیم بگیرد. اگر هم نمیخواهید از دو لایه پرایمر استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم حداقل یک لایه دیگر پرایمر را روی ناحیه T صورتتان، یعنی بینی و اطراف آن و بین ابروها، بزنید. روی خط طبیعی لب پایینتان هم خط بکشید؛ به این صورت که از گوشه لبها شروع کنید و خط را تا وسط امتداد دهید. برای استفاده از خط چشم مایع، ابتدا خوب آن را تکان دهید. کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل میکنند و پایهای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت میسازند. وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفهایتان سورپرایز کنید. انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آنها معمولا به یک نحو استفاده میشوند. وجود مواد طبیعی در این رژ، بوی بسیار مطبوعی به آن بخشیده که حس خوبی در فرد ایجاد خواهد کرد.

رژ لب حرارتی هم به صورت جامد و هم به صورت مایع در سایت beautyreview بازار موجود میباشد. در ظاهر این رژ لب کاملا بیرنگ است و بر خلاف تمام رژ لبهایی که در بازار دیدهاید، میتوانید به صورت شفاف داخل رژ را ببینید. این محصول آرایشی و بهداشتی در قیمتهای مختلفی در بازار موجود است. این محصولات آرایشی، دارای ساختار پیچیدهای هستند و به صورت معمول، از ۵۰ الی ۶۰ درصد روغن، ۱۰ الی ۲۰ درصد موم، ۱۰ الی ۲۰ درصد چربی، نرمکنندهها و رنگدانهها تشکیل میشوند. در این مقاله از مجله اینترنتی ایده آل مگ قصد داریم شما را با رژ لب حرارتی، ساختار آن و بهترین برندهای سازندهاش، بیشتر آشنا کنیم. مجله اینترنتی ایده آل مگ هیچگونه فعالیتی در زمینه فروش رژ لب حرارتی ندارد و انتشار این مقاله، صرفا با هدف آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصول آرایشی و بهداشتی انجام گرفته است. در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با انواع رژ لب حرارتی، در بخش نظرات همین مقاله مطرح کنید تا در اولین فرصت، پاسخگوی شما عزیزان باشیم. اگر در هر کدام از مراحل گفته شده، سوالی دارید، خوشحال میشویم در بخش دیدگاهها پاسخگوی شما همراهان عزیز مجله زیبایی میس و مستر باشیم. اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید.

در نهایت این کار باعث میشود چهرهتان درخشان و سرحالتر از همیشه به نظر برسد. در نهایت ابزار مناسب کرم پودرتان را انتخاب کنید. در نهایت میتوانید روی آن را پنکک بزنید تا پایه مناسبی برای سایه ایجاد شود. یکی از ترفندهای آرایشگران حرفه ای این است که قبل از ریمل زدن روی مژهها را با کانسیلر میپوشانند تا مژهها حجیمتر به نظر برسند. اگر به دنبال یک ابتکار خلاقانه و جدید روی لبهای خود هستید، حتما تا پایان، با ما همراه باشید. اگر همینطور است که ما حدس زدیم، به احتمال زیاد، پیدا کردن بهترین برندهای رژ لب حرارتی نیز، برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربهای به سمت بیرون حرکت کنید. برای این کار نوک انگشت خود را به پرایمر سایه چشم آغشته کنید و با حرکات ضربهای به پلکها بمالید؛ به نحوی که پلک از ریشه مژهها تا بالای چین خود با پرایمر پر شود. برای آماده سازی لبها از مسواک مرطوب یا اسکرابهای لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوهای) استفاده کنید تا لایههای اضافی لب برداشته شده و لبها نرمتر شوند.

علاوه بر این حتما گوشههای چشمتان را هم هایلایتر بزنید تا چشمهایتان درشتتر نشان داده شوند. اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد. به عنوان مثال اگر مژههای کوتاهی دارید، از ریمل بلندکننده استفاده کنید و یا اگر تار مژههای شما نازک است از یک ریمل حجم دهنده کمک بگیرید. اگر پوستتان چروکهای ریز و روزنههای مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. چشمهای خیلی ریز هم با سایههایی که رنگ روشنی دارند، زیباتر به نظر میرسند. این رژ لب به این صورت عمل میکند که با توجه به درجه حرارت لبهای شما، تغییر رنگ داده و در طیفهای مختلف رنگ، عوض میشود. این رژ لب میتواند به طور خودکار با تغییرات دمایی لب شما، تغییر رنگ دهد. دلیل این اتفاق هم، تغییر رنگ آن است. از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید.

بسیاری از خانمها برای رفتن به سرکار یا مهمانیهای طولانی مدت، نگران ماندگاری رژ لب خود هستند. در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لبهایتان بیشتر شود. و در نهایت لب و چانه را مرطوب کنید. بعد از آن از مرطوب کننده صورت استفاده کنید. برای اینکه به چشمانتان استراحتی داده باشید، از شما دعوت میکنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بعد از آن به ادامه آموزش آرایش چشمها بپردازیم. در ادامه به آموزش سایه زدن میپردازیم. روشهای زیادی برای سایه زدن در آموزش آرایش صورت وجود دارد. وجود موم کاندیلیلا، روغن دانه جوجوبا و اسکالان در این رژ لب، میتواند رطوبت لازم برای لبهای شما را به طور طبیعی حفظ کند و در بلند مدت، موجب سلامت پوست لب شما شود. علاوه بر مواد گفته شده در بالا، موم عسل، روغن بنفشه و روغن نارگیل نیز در رژ لب حرارتی وجود دارد که موجب خاصیت آب رسانی و ویتامینه کردن لب میشوند و بر خلاف رژ لبهای دیگر که باعث آسیب به پوست لب میشوند، میتواند به طور طبیعی موجب بهبودی زخمهای گذشته شود و ظاهری برجستهتر به لب شما ببخشد. گاهی انتخاب یک رنگ نادرست برای کانتور باعث میشود که چهره فرد خیلی غیرطبیعی و اغراق آمیز دیده شود.

وجود ترکیبات براق کننده در داخل این رژ لب ها، موجب درخشندگی و شفافیت خاصی در لبهای شما میشود که آن را با هیچ رژ لب دیگری تجربه نخواهید کرد. رژهای براق و مایع برای این لبها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لبها ایجاد میکنند. اگر چشمهای گودی دارید، بهتر است از ترکیب سایه چشم تیره و روشن براق استفاده کنید. به طور کلی توصیه میشود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آنها را بکشید. معمولا باید رنگی را انتخاب کنید که یک درجه روشنتر از رنگ طبیعی موهایتان باشد؛ اما اگر موهای بلوندی دارید، برای رنگ ابرو یک درجه تیرهتر از موها در نظر بگیرید که ابرو بهتر خودش را نشان دهد. اگر لبهایتان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلبهای تیرهتر استفاده کنید. رنگ خط لب میتواند همرنگ رژ و یا کمی تیرهتر از آن باشد. دور خط لب را هم میتوانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لبها برجستهتر به نظر برسند. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشنتر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشمهایتان بزنید.