ریشه ها و مزایای سیستم آرایش مراقبت از پوست

ریشه ها و مزایای سیستم آرایش مراقبت از پوست

سیستم آرایش مراقبت از پوست

پوست. بزرگترین اندام ما، و اگر قرار باشد مطالعات را باور کنیم، یکی از چیزهایی است که ما ابتدا در مورد یکدیگر متوجه می شویم. طبق تحقیقات، زمانی که ما هنوز در غارها زندگی می‌کردیم، برای انتخاب جفت سالم به نشانه‌هایی نیاز داشتیم تا بتوانیم کودکان سالم را به دنیا بیاوریم. پوست خوب یک سیگنال مهم بود. هیچ چیز زیادی تغییر نکرده است!

بنابراین پوست سالم چگونه به نظر می رسد؟ شفاف و مرطوب با درخشش مات توضیحات من خواهد بود. از شوهرم خواستم که خودش را بیاورد و تنها چیزی که می‌توانست بگوید «نم» بود. (خوشحالم که او چیزی در مورد چین و چروک ها نگفته است!) خوشبختانه برای ما، برخلاف اجداد ماقبل تاریخ، لازم نیست با پوستی شفاف و مرطوب با درخشش مات به دنیا بیاییم، می توانیم آن را با استفاده از آرایش با مزایای مراقبت از پوست ایجاد کنیم. و اینگونه بود که جین ایردیل سیستم آرایشی مراقبت از پوست متولد شد.

سیستم آرایش مراقبت از پوست چیست؟ ریشه های سه گانه کامل

آرایش مراقبت از پوست

بنیاد معدنی پایه PurePressed

به یکباره اتفاق نیفتاد. اولین محصولی که در مطب‌های پزشکی، اسپا، نمایشگاه‌های تجاری و هر چیزی که بین آن‌ها قرار گرفت، روی صورت زنان قرار دادم، PurePressed Base، پودر معدنی نمادین کنونی ما بود – زیرسازی، پودر، کانسیلر و ضد آفتاب همه یکجا. من به خانم ها توصیه می کردم که ابتدا یک مرطوب کننده استفاده کنند تا مواد معدنی بهتر به پوست بچسبند و پوشش یکنواخت تری داشته باشند. اغلب از من می پرسیدند که آیا مرطوب کننده داریم؟ بیشتر در مورد آن بعدا.

من هنوز در مورد پتانسیل و مزایای PurePressed Base که بدون پرکننده‌ها و مواد مصنوعی فرموله شده بود، یاد می‌گرفتم، بنابراین به دقت به ظاهر پوست در تمام مراحل پوشیدن توجه کردم. از آنجایی که مواد معدنی رنگدانه غلیظ بودند، برای دستیابی به ظاهری شفاف و شفاف نیازی به مقدار زیادی نداشت. آنها را برس بزنید و پوست بی عیب و نقص بود. مهم نیست که چقدر استفاده شده است، همچنان مانند پوست به نظر می رسد. همچنین به دلیل شکل و ماهیت همپوشانی ذرات معدنی، به مراتب کمتر از آرایش معمولی منتقل می‌شوند و مدت بیشتری روی پوست باقی می‌مانند. من یک نمونه دراماتیک از این را داشتم وقتی از مجموعه‌ای از سریال سوپاپ‌پرای بازدید کردم که از گریم ما برای بازیگران استفاده می‌کرد. گریمورها با پاهایشان در اتاق فرمان نشسته بودند و با خوشحالی آرام بودند زیرا هر چند دقیقه یک بار به سمت مجموعه نمی رفتند تا آرایش کنند. وقتی وارد شدم آنها به معنای واقعی کلمه کف زدند.

اسپری هیدراتاسیون Pommisst

چیزی که در مورد مواد معدنی هم متوجه شدم این بود که بعد از مدتی خودشان را می گیرند. منظور من این است که همانطور که با رطوبت طبیعی پوست مخلوط می شوند، بهتر و بهتر به نظر می رسند. هیچ نشانه ای از ظاهر پودری وجود ندارد و بیشتر و بیشتر شبیه پوست بی عیب و نقص است. در حالی که برنامه‌هایم را انجام می‌دادم، می‌خواستم به زنان ظاهری را نشان دهم بدون اینکه مجبور باشند منتظر بمانند تا به طور طبیعی اتفاق بیفتد. در آن زمان بود که اسپری های هیدراتاسیون متولد شدند. اسپری سریع روی مواد معدنی آنها را کاملاً تنظیم می کند و همچنین ظاهری “مرطوب” به پوست می دهد. متوجه شدم که اسپری لبخندی هم روی لبان زن آورده است. یک عطر زیبا مانند انار این کار را انجام می دهد. از لحظه‌ای که اولین بطری اسپری هیدراتاسیون Pommisst را بیرون آوردیم، هرگز یکی از پرفروش‌ترین‌های ما نبود.

پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair

خب حالا ما PurePressed Base و Pommisst را داریم، در مورد مرطوب کننده چطور؟ مرطوب کننده ها کمی شبیه ریمل هستند. هر زن نیازهای متفاوتی دارد و دیدگاه متفاوتی دارد. این قطعاً یک محصول یک اندازه نیست. بنابراین شاید بهترین کار توسعه محصولی بود که یک پرایمر باشد. کمی شبیه نرم کننده مژه ما که قبل از استفاده از ریمل انتخابی شما مژه ها را پر می کند. پرایمری که می توان آن را با یا بدون مرطوب کننده زیر آن پوشید.

البته باید برای پوست مفید بود و به آن اجازه تنفس و عملکرد طبیعی را می داد. همچنین باید احساس سبکی داشته باشد، چسبناک نباشد، از از دست دادن رطوبت جلوگیری کند و سطح صافی را فراهم کند که مواد معدنی بتوانند روی آن بچسبند. این یک چالش فرمول‌بندی بود، اما ما آن را با پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair حل کردیم. من عاشق این محصول هستم. من عاشق احساس، بوی آن و این واقعیت هستم که می توانم آن را به تنهایی بپوشم و اغلب این کار را انجام می دهم. این یک اثر آرام بخش بر روی پوست دارد که هرگز برای من کار نمی کند.

بنابراین، اکنون ما سیستم آرایش مراقبت از پوست خود را داریم، و چه سه نفر قدرتمندی بوده اند. آن‌ها میلیون‌ها زن را در سراسر جهان با لذت داشتن پوستی شفاف و مرطوب با آن درخشش مات جوان آشنا کرده‌اند. اجداد ما افتخار خواهند کرد.

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/the-skincare-makeup-system-origins