روال زمستانی مراقبت از پوست برای پوست های خشک

روال زمستانی مراقبت از پوست برای پوست های خشک

نکات مراقبت از پوست در زمستان

چه هوای سرد زمستانی باشد و چه خشکی مزمن، مقابله با پوست خشک می‌تواند باعث ایجاد احساس بی‌حالی در شما شود. پیدا کردن محصولات زیبایی و مراقبت از پوست مناسب برای نیازهای پوست خشک شما می تواند مشکل باشد. ممکن است محصولی را پیدا کنید که ادعا می کند پوست خشک را درمان می کند، اما بعداً متوجه شوید که حاوی مواد شیمیایی مصنوعی یا مواد تحریک کننده است که باعث می شود پوست شما احساس بدتری نسبت به قبل داشته باشد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تغذیه پوست خشک خود با زیبایی تمیز و مراقبت از پوست بوده اید، خوش شانس هستید! این وبلاگ اینجاست تا شما را در بالا راهنمایی کند مراقبت از پوست در زمستاننکات و ترفندهایی برای براق شدن پوست در زمستان – و به شما کمک می کند تا برای همیشه با خشک شدن خداحافظی کنید!

ترکیبات تمیز و دوست داشتنی پوست را ترکیب کنید

وقت آن رسیده که تمیزی را در برنامه روزانه خود بگنجانید! مواد تمیز در زیبایی و مراقبت از پوست، کلید دستیابی به آبرسانی سالم بدون خطر تحریک هستند. بنابراین دفعه بعد که شما در حال پرسه زدن برای آبرسانی به پوستمحصولات، در اینجا چند ماده تمیز و مرطوب کننده وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در سراسر بافت همبند بدن یافت می شود. این یکی از اجزای کلیدی ساختار پوست شما است که وظیفه دارد به پوست شما ظاهری صاف و شبنم بدهد. هنگامی که اسید هیالورونیک روی پوست استفاده می شود، رطوبت را حفظ می کند و به کاهش درماتیت، قرمزی و چین و چروک کمک می کند.

افزودن اسید هیالورونیک به روتین مراقبت از پوست یک راه عالی برای افزایش رطوبت پوست شما است. اگر به دنبال آبرسانی هیالورونیک سر تا پا هستید، جین ایردلز را امتحان کنید. سرم هیالورونیک BeautyPrep™ با مرطوب کننده روزانه بدن Blossom Essential Rosa و اجازه دهید پوست درخشان شما خودش صحبت کند.

اما به همین جا بسنده نکنید، همچنین می توانید به دنبال محصولات زیبایی باشید که اسید هیالورونیک را در فرمول خود قرار داده اند. این یک راه عالی برای افزایش مزایای اسید هیالورونیک است و در عین حال آرایش منظم خود را حفظ می کند. jane iredale همه چیز از براق لب هیالورونیک HydroPure™ به پرایمر صورت به پایه، برای رفع تمام نیازهای رطوبتی شما!

روغن های طبیعی

وقتی صحبت از هیدراتاسیون تمیز می شود، روغن های طبیعی یکی دیگر از مواد ضروری هستند. برای علائم پوست خشک مانند خارش، التهاب و قرمزی، از محصولات مراقبت از پوست حاوی روغن نارگیل یا روغن درخت چای مانند Blossom Essential استفاده کنید. مرهم آبرسانی کره عسل!

و هنگامی که به دنبال روغن های طبیعی قدرتمند و موثر در محصولات زیبایی خود هستید، روغن جوجوبا راهی برای رفتن است. یک مرطوب کننده طبیعی صورت، جروغن اوجوبا ممکن است به اندازه روغن نارگیل یا روغن آووکادو شناخته نشده باشد، اما خواص مرطوب کنندگی قوی آن را به یک ماده عالی برای افزودن به رژیم زیبایی شما تبدیل می کند. در واقع، آنقدر خوب است که حتی در بیش از 20 محصول jane iredale یافت می شود، از جمله: مرطوب کننده صورت BeautyPrep، مرطوب کننده رنگی Dream Tint، کرم دست HandDrink، رژ لب PureMoist و پرایمر صورت صاف برای پوست های چرب. در مورد ارزش تبلیغات صحبت کنید!

آلوئه ورا

آلوئه ورا یک قهرمان هیدراتاسیون است! خواص مرطوب کنندگی قوی آن به کاهش خارش، قرمزی و بسیاری دیگر از علائم خشکی پوست کمک می کند. اگر به دنبال یافتن محصولات آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک خود هستید، دیگر دنبال این نباشید! Blossom Essentials مرهم بدن کره عسل، مرطوب کننده روزانه رزا، روغن پوست سر لوتوس، و ژل دوش شیک همه حاوی آلوئه ورا به دلیل رطوبت شدید و خواص ضد باکتریایی آن هستند.

و آلوئه فقط در محصولات مراقبت از پوست شگفت انگیز نیست! Jan iredale's بنیاد مواد معدنی مایع همچنین دارای آب برگ آلوئه برای مرطوب نگه داشتن پوست شما و در عین حال پوشش طولانی مدت است.

به مکمل ها بله بگویید

اغلب به ما می گویند که مواد موضعی و کرم ها کلید مرطوب شدن پوست هستند، اما به همان اندازه مهم است که پوست خود را از درون مرطوب کنید. مکمل های پوستی، به ویژه آنهایی که دارای تعادل مناسب ویتامین ها و مواد مغذی هستند، می توانند برای پوست شما معجزه کنند.

هنگام جستجوی مکمل ها برای پوست خشک، مطمئن شوید که به دنبال ویتامین هایی با ویتامین های پوست دوست هستید. Blossom Essential مکمل های هیدراتاسیون لیلیوم حاوی ترکیبی قدرتمند از ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری مانند ویتامین A، ویتامین C، کلاژن و روی هستند که برای تسکین التهاب و آبرسانی به پوست در سطح سلولی طراحی شده‌اند. این مکمل‌ها همچنین می‌توانند فرآیند تبدیل سلولی طبیعی پوست شما را تقویت کرده و به بازسازی و جوان‌سازی پوست از درون به بیرون کمک کنند.

مکمل‌های حاوی اسیدهای چرب امگا یکی دیگر از ضروریات هیدراتاسیون هستند. برنامه تغذیه پیشرفته Jan iredale's Skin Omega دارای ترکیبی مغذی از اسیدهای چرب امگا مانند امگا 3 از روغن ماهی، امگا 6 از روغن پامچال و همچنین ویتامین A است که همگی باعث افزایش رطوبت داخلی و یک لایه چربی سالم می شوند. این مواد برای انواع پوست شگفت انگیز هستند، اما به خصوص اگر به دنبال تبدیل نواحی خشک و پوسته پوسته خود به پوستی نرم و صاف هستید.

روال زمستانی خود را اصلاح کنید

کلید درمان و حمایت از پوست خشک شما در روال است. خودت را شروع کن روتین مراقبت از پوست برای پوست خشک با یک کرم بدن آبرسان و نرم کننده مانند مواد مغذی Blossom Essential قوی می شود. مرطوب کننده رزا. اگر می‌خواهید با درمان لکه‌های هیدراته‌کننده شدید آن را بالا ببرید، می‌توانید بهترین امتیاز Blossom را نیز امتحان کنید. مرهم بدن کره عسل.

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، باید مطمئن شوید که از محصولاتی استفاده می‌کنید که خشکی پوست شما را تشدید نمی‌کنند و از آن بهتر، به شما در درمان بیشتر آن کمک می‌کنند. اگر این به نظر دور از ذهن است، اجازه دهید شما را با جین ایردل آشنا کنم کل مجموعه زیبایی محصولاتی مانند آنها بنیاد معدنی پایه خالص، پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair، و کرم بی بی مینرال با پوشش کامل گلو تایم کمک به افزایش زیبایی طبیعی و در عین حال تغذیه پوست شما. این یک برد-برد برای پوست شما است!

اجازه ندهید پوست خشکتان شما را ناراحت کند – با محصولات آبرسان Blossom و آرایش jane iredale، پوست زمستانی شما هرگز آنقدر خوب به نظر نمی رسید!

منابع:

Healthline: چرا علم می گوید هیالورونیک اسید جام مقدس برای آبرسانی جوان و بدون چین و چروک است | Healthline: 7 مزیت شگفت انگیز هیالورونیک اسید | Healthline: 6 فواید و کاربرد امگا 3 برای پوست و مو | Healthline: 13 دلیل برای افزودن روغن جوجوبا به روتین مراقبت از پوست | WebMD: اسیدهای چرب امگا 6 – موارد استفاده، عوارض جانبی و موارد دیگر | Radiance توسط WebMD: مواد مغذی برای پوست سالم | کالج پزشکی بیلور: استفاده از آلوئه ورا فواید متعددی دارد

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/ultimate-guide-to-glowing-winter-skin