دنبال کردن Fenty Heat Gloss، Pie and Half، و All Errands

من خاموش هستم! در اینجا برای همه ما قبل از بازدید بابانوئل، کشتی ر، آسان است.

Fenty Heat Gloss در هات گی، بوی و طعمی شبیه میوه پانچ دارد. اگرچه بسیار ظریف است. از آنجایی که به طرز ناخوشایندی شیرین یا تقلبی یا پ،تیکی نیست، شکم من را نمی چرخاند، که در مورد براق شدن برای من کلیدی است!

من واقعاً بعد از استفاده از آن تفاوت زیادی در لب هایم نمی بینم، اما معمولاً در مورد حجیم ، لب ها انتظار زیادی ندارم. *شانه هایش را بالا می اندازد* من بیشتر آن را می خواستم زیرا رنگ قرمز خاص و شفاف و براق بودن آن را دوست دارم!

خوب، سوالات عالی در مورد این براق قرمز زیبا!

اوه، و قبل از اینکه به تلاشم برای فتح همه کارها ادامه دهم، یکی از دوستانم اخیراً یک فروشگاه جدید آمازون راه اندازی کرده است. ساعت های تن، اندام هوشمند. اگر در بازار هستید، ممکن است بخواهید آن را چک کنید.

در نظرات آ،ین پست، تاتیانا (هی، تاتیانا!) سوالاتی در مورد لباس قرمز براقی که من و کانر روز قبل پوشیده بودیم داشت:

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اگر حجیم کننده لب مورد علاقه شما نیست، خط دیگری از آن وجود دارد فنتی براق به نام بمب های براقکه خیلی هم زیبا هستند آنها بوی و طعم کمی شبیه و،ل دارند و بافتی شبیه به Heat Glosses دارند. زم، که برای اولین بار ظاهر شد، سایه OG Fenty Glow را پوشیدم و دوست داشتم.

در یک یادداشت غیر براق، امروز داشتم با یکی از دوستان مادری چت می‌کردم، و به شوخی گفتیم که چگونه مادران و مراقبان در این فصل از سال، ظاهراً همیشه در روزهای قبل از کریسمس، کارهای مس،ه‌ای را یکی پس از دیگری انجام می‌دهند، LOL! آه

روی لبم خیلی راحته من آن را به ،وان ،بندگی متوسط ​​توصیف می کنم – ،بندگی کمتری نسبت به لیپ گلس MAC و بیشتر از شیشه پ،تیکی MAC.

لیست طول، کارهای امروز من شامل ،ید یک جفت پرتقال کارا کارا (امسال فقط در یک خواربار فروشی محلی دیده ام!) و دو پای – خوب، از نظر فنی یک پای و نیم!

لطفا یک پای سیب بدون گلوتن و نیم پای اسپند!
FYI، Hot Cherry یکی از پنج رنگ موجود در مجموعه Heat Gloss است، که خط لب پرکننده های فنتی است. از آنجایی که براق کننده است، ابتدا کمی گزگز می شود.

آیا خواربارفروشی های محله شما نیم پای می فروشند؟ ،م می خورم که آنها بهترین چیز هستند! اگر مانند ما خانواده کوچک تری دارید، به اندازه کافی کیک می خورید تا احساس رضایت کنید، اما نه آنقدر که از آن خسته شوید. بله برای نیم پای!

Hot Cherry Gloss توسط Fenty!

آیا براق فنتی رایحه یا طعمی دارد؟ آیا فوق العاده ،بنده است یا فقط در حد متوسط؟ من به آنها نگاه می کنم، اما هنوز یکی را ن،یده ام.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/a-follow-up-to-fenty-heat-gloss-pie-and-half-and-all-the-errands/