کریسمس مبارک! – وبلاگ آرایش و زیبایی

امیدوارم در این کریسمس “کاسه احساسی” شما پر از عشق، صلح و شادی باشد.

از اینکه کنارم بودی و زندگیت را با من به اشتراک گذاشتی ممنونم. تو به بلند ، من، روز به روز ادامه می دهی.

من می دانم که تعطیلات ممکن است گاهی اوقات برای قلب ها سخت باشد. من هم گهگاهی این احساس را داشته ام. بنابراین، اگر امروز نیاز به کمی مهرب، بیشتر در فنجان دارید، لطفاً بد،د که شخصی در آن طرف صفحه کلید وجود دارد که شما را ارزشمند می کند. شما شایسته، خاص و گرامی هستید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/merry-christmas-8/من برای تمام لحظاتی که در این سال گذشته قلب من را پر کرده است، با نام مستعار “فنجان احساسی” من، و برای زم، که با شما در MBB سپری کردم بسیار سپاسگزارم. داشتن چند دقیقه برای گپ زدن با شما در مورد زندگی و زیبایی و هر آنچه در این بین وجود دارد – این یکی از بهترین بخش های روز من است.

در این پایان یک سال موزی بود، با اوج و فرودها و همه چیز در این میان، و با وجود اینکه نسبتاً به اندازه روزهای اخیر ترسناک نبود، قطعاً لحظاتی وجود داشت که فکر می کردم آیا هرگز آسان تر می شود.

کریسمس مبارک دوست نازنین

اما بعد به تمام رنگین کم،‌هایی که دیده‌ام، همه آغوش‌هایی که با عزیزانم ت،یم کرده‌ام، و تمام صبح‌هایی که از خواب بیدار می‌شدم و طلوع خورشید را از بالای تپه‌ها تماشا می‌کردم و احساس می‌کردم هر چیزی ممکن است، فکر می‌کنم.