خوب نبودن اشکالی ندارد

خوب نبودن اشکالی ندارد

به عنوان فردی که در بیشتر دوران بزرگسالی خود با افسردگی دست و پنجه نرم کرده ام، می دانم که این از دست دادن سرزندگی چقدر دردناک است، چقدر سخت است که به اطرافیانتان بفهمانید که هر روز چقدر احساس پوچی و ناامیدی می کنید.

برای هر کس دیگری مثل من که این را تجربه می کند، لطفا سعی نکنید این کار را به تنهایی انجام دهید. کمک بگیرید، حمایت کنید. این بیماری شما را از اطرافیانتان دور می کند، اما بسیار قابل درمان است. شما انسان هستید، چیزهای انسانی را تجربه می کنید. بیایید گفتگو را در مورد سلامت روان عادی کنیم، این تنها راهی است که می توانیم ننگ، شرم ناشی از افسردگی را بشکنیم.

کلمه را بگویید، قبول کنید که خوب نیستید، تجربه خود را بدون احساس گناه به اشتراک بگذارید، نمی دانید با صحبت کردن در مورد آن به چه کسی کمک می کنید. مطمئناً وقتی به کمک حرفه‌ای دسترسی نداشتم، به من کمک کرد، افرادی که داستان‌های افسردگی خود را به اشتراک می‌گذارند، به من امید دارند، باعث شد کمتر احساس تنهایی کنم. و این بزرگترین چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم ارسال عشق فراوان به همه کسانی که حالشان خوب نیست و در حال تلاش هستند ❤️زمان های بهتری فرا خواهد رسید، تسلیم نشوید!

منبع: https://www.corallista.com/post/its-ok-to-not-be-ok