خرید و قیمت ویدیو وال 2 * 2 برند MT-VIKI مدل MT-HD0104 زوملن | asilight

بنابراین بسیاری از تصمیمات بر قیمت ویدئو وال تاثیر می‌گذارند و استفاده از آن‌ها قبل از انتخاب یک محصول برای برنامه شما مفید است. پیچ پیکسل نشان دهنده چگالی پیکسل ها (خوشه های LED) بر روی صفحه نمایش LED می باشد که با وضوح تصویر ارتباط دارد. در واقع پیچ پیکسل یا دات پیچ نشان دهنده فاصله میلی متر از مرکز پیکسل تا مرکز پیکسل مجاور است. پیچ پیکسل یا دات پیچ از این نظر حائز اهمیت است که کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده به طور مستقیم با آن مرتبط است.

خرید و قیمت ویدیو وال 2 * 2 برند MT-VIKI مدل MT-HD0104 زوملن | asilight شرکت پارسی الکترونیک از سال ۱۳۸۵ با جمعی از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف پا به عرصه تولید در زمینه تلویزیون های شهری و ویدیو وال نمود. و این افتخار را داشته ایم در تمام طول این سالیان با تولیدات انبوه و سرشکن کردن هزینه های تولید گامی مثبت و موثر برای مصرف کنندگان برداشته ایم. محصولاتی با گارانتی بیست و چهار ماهه واقعی و ده سال خدمات پس از فروش. و این افتخار را داشته ایم که در این عرصه اجرای سرشناس ترین پروژه های دولتی و بخش خصوصی را به عهده داشته ایم.

در نتیجه این معضل، حفاظت از سرمایه‌ اغلب هنگام ارزیابی گزینه‌های مختلف وال نادیده گرفته می‌شود. هر نوع صفحه دیجیتالی برای نصب ویدئو وال مناسب نیست، بنابراین مطمئن شوید که فن‌آوری خود را عاقلانه انتخاب کنید. اگر شما در استفاده از ویدئو وال تازه کار هستید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که مهارت های شبکه چند نمایشگر خود را به ویژه عملکردهای زنجیره ای، مانند انتقال سیگنال های برق و ویدئو بین نمایشگرهای مختلف تقویت کنید. Video Wall یا دیوار ویدیویی به مجموعه‌ای از نمایشگرها گفته میشه که به‌طور منظم در کنار همدیگه قرار میگیرن و به‌صورت یکپارچه تصاویر موردنظر رو در یک صفحه نمایش بزرگتر به نمایش در میارن. این صفحه نمایش ممکنه به‌صورت تکی یا به‌صورت مولتی (تعداد بیشتر) اتفاق بیفته. فروشگاه کیومیتا اقدام به فروش ویدئو وال در بهترین برند‌های موجود نظیر شارپ، بنکیو، پاناسونیک، ال جی، جی پلاس و فیلیپس به صورت آنلاین نموده که به راحتی می‌توانید مشخصات کامل و لیست قیمت‌ها را در سایت مشاهده نمایید.

  • ویدیو پروسسورها امکانات معمول در SCALER های قدیمی را پشتیبانی می‌کنند، ولی ورودی و خروجی بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند.
  • نوع آخر ویدیو وال‌ها، صفحه‌های پرشده از LED‌های ریز که به آنها تلویزیون شهری نیز گفته می شود که با توجه به مقاومت بالای اون‌ها، معمولا در مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد استفاده میشن.
  • هدف از نصب آنها، ایجاد یک ظاهر یکسان با استفاده از سخت‌افزار است که به طور کامل نمایش هر نوع رسانه ای را تضمین می‌کند، در حالی که اجازه دسترسی آسان و قابلیت استفاده را نیز به کاربر می‌دهد.
  • ویدئووال های LCD شامل چندین نمایشگر صنعتی می باشند که با طراحیهای چشم نواز کنار یکدیگر قرار میگیرند.
  • مانند برنامه هایی که روی صحنه اجرا می شوند و یا مکان هایی که نیاز به ان..

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ویدئو وال با تابلو روان در برد کنترل یا همان مادر برد آن‌هاست. مادر برد بکار رفته در ویدئو وال‌ها و تلویزیون‌های شهری از فناوری پیشرفته‌تری بهره برده‌اند و به همین دلیل کیفیت بالاتری دارند. بردهایی که در ساخت تلویزیون شهری بکار می‌رود معمولا توسط کمپانی‌های معروف دنیا با تکنولوژی روز تولید می‌شود. در کنار تفاوت در مادر برد، در نوع هاب هم این دو محصول با ویدئو وال یکدیگر تفاوت دارند. هاب‌ها که مادر برد را به ماژول‌ها متصل می‌کنند نقش اساسی در نمایش تصاویر دارند. استفاده از نمایشگرهای صنعتی بزرگ برای اطلاع‌رسانی و جلب مخاطب در اماکن عمومی و فضاهای بزرگ، از اهمیت خاصی برخوردار است.

تلویزیون لمسی 43 اینچ دانش آوران

این شرکت ژاپنی، محصولات بسیار متنوعی نظیر تلویزیون، ویدیو وال، لپ‌تاپ، لوازم جانبی و… رو تولید و به سراسر دنیا صادر می‌کنه. با توجه به بالا بودن کیفیت ساخت و عرضه‌ی این برند در کشور ما، می‌تونین اون رو در لیست انتخاب‌هاتون قرار بدید. زمانی که پنجره‌های تصاویر در حال نمایش نسبت به نیاز کاربر جابجا می‌شوند یا اندازه آنها و نحوه چینش آنها در کنارهم تغییر می‌کند، به طور حتم یک پردازنده ویدئو وال لازم است. پروسسور ویدئو وال معمولا شامل نرم افزار کنترل است که به کاربر امکان ایجاد چینش دلخواه با قرار دادن و تغییر اندازه پنجره ها در هر جای ویدئو وال را می‌دهد و بعد ورودی‌ها را به آنها منتقل می‌کند.

مانیتور لمسی (تاچ اسکرین) 98 اینچ سی تاچ مدل TSHL98EB11