جدیدترین مدلهای آرایش صورت پاییز و زمستان 2022-2022

با استفاده از پرایمر لب و بالم لب ، باید لب های خود را نرم و صاف کنید. همانطور که باید آرایش خود را تمیز کنید ، باید همیشه صورت خود را تمیز و مرتب نگه دارید. با استفاده از ژل ابرو می توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. استفاده از کریستالهای شفاف یا رنگی بزرگ و کوچک در اطراف چشم قطعا به یکی از امضاهای آرایش چشم این دهه تبدیل خواهد شد. مدلهای جدید آرایش چشم هم مانند آرایش صورت از مدلهای خط چشم و سایهی ساده و مناسب برای استفادهی روزمره تا مدلهای خیلی خاص و چشمگیر را در بر میگیرد. همچنین می توانید خط چشم زیر چشم ها را بکشید. اگر پیشانی بزرگی دارید ، می توانید با کانتور زدن آن را کوچکتر نشان دهید و در زیر موها و اطراف پیشانی رنگ تیره تری به آن اضافه کنید. با کانتورینگ می توانید صورت خود را فرم دهید ، به عنوان مثال می توانید بینی خود را کوچکتر نشان دهید. برای قسمتهایی که می خواهید عمیق تر به نظر برسند می توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. پس از کانتورینگ ، می توانید با افزودن برنزر ، کمی رنگ بیشتری به صورت خود اضافه کنید. اسپری را حدود 20 تا 30 سانتی متر از صورت بزنید.

مقداری رژگونه به گونه های خود بزنید. از گوشه داخلی مژه ها شروع کنید و به بیرون ریمل بزنید. بیش از دو بار ریمل مژه نزنید. استفاده از سنگهای درشت و اپلیکههای سهبعدی در آرایش چشم یکی از کارهای خاص و خلاقانهای است که در مد پاییز ۲۰۲۰ میتوانید نمونههای زیادی از آن را پیدا کنید. با همان خط چشم و سایه می توانید چشمان خود را بزرگ یا کوچکتر کنید. این مدل خط چشم فرم چشمها را درشتتر نشان میدهد. 3. از خط چشم استفاده کنید. این مدل خط چشم از مدهای دههی ۶۰ میلادی الهام گرفته شده و با فاصله از مژهها و روی پلک یا حتی کمی بالاتر از آن کشیده میشود. مدلهای خط چشم کشیده را میتوانید هم در آرایش روزمره و هم در آرایش مجلسی به کار ببرید. استفاده از رژ لب تنها در بخشهای میانی لب، آن هم به شکلی نامنظم و بدون خط لب از مدلهای جدید آرایش لب است که به تازگی به دنیای مد راه پیدا کرده. طرفدار هر مدل آرایش صورت که باشید، در مدهای پاییز و زمستان امسال یک انتخاب خواهید داشت.

برخی از میکاپآرتیستها همچنان به استفاده از کرم پودر در آرایشها ادامه دادهاند، اما نه به میزان زیاد و برای پوشاندن پوست به طور کامل با یک لایهی ضخیم از آرایش. فراموش نکنید که رنگ کرم پودر باید دقیقاً همان رنگ طبیعی پوست شما باشد ، نه خیلی روشن و نه خیلی تیره. اگر می خواهید رژ لب به وضوح بر روی صورت شما نمایان شود ، بسته به رنگ پوست ، رنگ های روشن یا تیره را انتخاب کنید. این مرحله باعث می شود صورت شما از قبل روشن تر به نظر برسد.برای استفاده از هایلایتر می توانید از نوک انگشتان یا برس های برجسته کوچک استفاده کنید. می توانید کرم پودر مایع را با نوک انگشتان پخش کنید. برای افزودن کرم پودر به نقاط لکه دار یا مناطق تیره پوست می توانید از براش کوچکتر استفاده کنید. برای برنز از یک براش بزرگ استفاده کنید. شانل یکی از برندهایی بود که در نمایشهای مد پاییزی، مدل بدون آرایش را برای بیشتر مدلهایش به کار برده بود.

سایه را حتما روی پوست پخش کنید تا خط اطراف آن به وضوح مشخص نشود.اگر قصد دارید از چندین رنگ برای سایه زدن استفاده کنید ، حتما رنگها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. اگر از سالهای قبل یک ریمل رنگی به یادگار دارید که احتمالا تا الان فاسد شده است، بهتر است آن را دور بیندازید و با یک ریمل رنگی جدید جایگزین کنید! اما برای یک آرایش سادهتر بهتر است مقدار کمی از اکلیل را با نوک انگشت روی پلک پخش کنید. مقدار کمی پرایمر برای کل صورت کافی است. برای این مدل آرایش لب بیشتر از رنگهای ملایم و طبیعی استفاده میشود. آرایش پوست خیس باز هم در جدیدترین مدلهای آرایش صورت ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تکرار شده است. در آرایش چشم اسموکی پاییز امسال علاوه بر سایه و خط چشم مشکی میتوانید از سایه و خط چشم قهوهای و حتی رنگهای خلاقانهتر هم استفاده کنید؛ مهم به کار بردن تکنیک آرایشی درست است. یکی دیگر از مدهای آرایشی پاییز امسال با تمرکز بر پوست ساده، مدل «بدون آرایش» است که به ویژه در سالهای اخیر به یکی از جذابترین و پرطرفدارترین ترندها تبدیل شده.

اگر میخواهید یک آرایش متفاوت و خاص داشته باشید میتوانید میزان بیشتری سایه چشم اکلیلی به کار ببرید. منتظر باشید که این مدها را در بیشتر مراسم فرش قرمز و روی چهرهی سلبریتیها در اینستاگرام ببینید. شاید در آرایشهای میکاپآرتیستهای مختلف در اینستاگرام قبلا با این مدل خط چشم مد روز مواجه شده باشید. اگر عرق کنید ، بدوید یا مشکل دیگری داشته باشید که آرایش شما را خراب کند ، پس حتما از پرایمر استفاده کنید. این مدل آرایش لب باعث میشود صورت شما به ویژه در روزهای سرد، گرمای بیشتری داشته باشید. ابروهای پر که در مرکز توجه صورت قرار میگیرد یکی از المانهای آرایشی پرطرفدار اخیر است که به آرایش پاییزی هم راه پیدا کرده. در آرایشهای بدون کرم پودر میتوانید سایر بخشهای آرایشی را هم ساده نگه دارید و از رژ لبهای بسیار کمرنگ یا برق لبهای بدون رنگ استفاده کنید. برای این مدل آرایش شما نیازی به استفاده از کرم پودر ندارید و کافی است روی گونهها و برجستگی کنار چشم از هایلایترهای براق استفاده کنید تا ظاهر صورت شما تازه و کمی مرطوب به نظر برسد. گوشه های داخلی چشم ، زیر ابرو ، مرکز فرورفتگی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه مکان هایی هستند که می توانید آنها را برجسته کنید.

در ادامه میتوانید ترندهای جدید آرایش پوست صورت برای پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را ببینید. ترکیب سرخ و سفیدی که این آرایش ایجاد میکند کاملا مناسب هوای خنک پاییز است و لطافت، تازگی و حال و هوای این فصل را بازتاب میدهد. 1. آرایش قبلی را از صورت پاک کنید. بعد از خشک شدن صورت حتما از مرطوب کننده استفاده کنید. استفاده از رنگ قرمز غلیظ در آرایش از آن چیزهایی است که قرار نیست هرگز از مد بیفتد. این مدل آرایش هم همچنان حس یک آرایش کاملا ساده با پوستی پاک، تمیز و بدون کرم پودر را میدهد. 4. پوست خود را با کرم یا پودر بپوشانید. جدیدترین مدلهای آرایش صورت شامل طیفی از کرمپودرها، رنگهای طبیعی و ملایم و حتی پوست کاملا بدون آرایش است. می توانید از کانسیلر استفاده کنید که کمی از رنگ طبیعی پوست شما روشنتر باشد. می توانید از کانسیلر در پیشانی ، اطراف بینی و چانه و حتی بالای لب ها استفاده کنید. از رژگونه زیاد استفاده نکنید و آنرا برجسته نکنید.

این مدل آرایش چشم که بیشتر از مدهای دههی ۹۰ میلادی الهام گرفته شده است، در سالهای اخیر باز هم به لیست پرطرفدارترین مدهای آرایشی بازگشته و به ویژه برای مهمانیها مناسب است. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن چشم پوشی کنید. از خط چشم مداد برای ایجاد آرایش دودی برای چشمان خود استفاده کنید. بنابراین ، برای خط چشم باید رنگی متناسب با رنگ مژه ها انتخاب کنید. برای پایین چشم می توانید از سایه نیز استفاده کنید. یک صورتی ملایم و طبیعی برای گونهها و البته لب یکی از راحتترین و کاربردیترین آرایشهایی را میسازد که پاییز امسال هم قرار است مد باشد. پاییز و زمستان بدون آرایش چشم جذاب اسموکی معنا ندارد. اما خط چشم پلک پایین به نوع آرایش و ظاهر نهایی شما بستگی دارد. جذابترین مد خط چشم پاییز ۲۰۲۰ مدلهای خط چشم بالدار و کشیده هستند. 3. بعد از خط لب ، نوبت استفاده از رژ لب است.

بیشتر آرایشهایی که روی مژههای پرپشت تمرکز کردهاند، این کار را با استفاده از چند لایه ریمل انجام دادهاند اما در موارد معدودی نیز از مژهی مصنوعی استفاده شده است. البته با توجه به اینکه استفاده از رنگهای غلیظ از ویژگیهای اصلی آرایش فصلهای پاییز و زمستان است، برخی آن را با رنگهای تیره هم امتحان کردهاند. مجلهی GLOWSLY جدیدترین مدلهای آرایش صورت پاییز ۲۰۲۰ و زمستان ۲۰۲۱ را با بررسی کتواکهای برندهای متنوع در هفتههای فشن نیویورک، لندن، میلان و پاریس پیشبینی کرده است. این مرحله یکی از مراحل لازم در آرایش نیست. فراموش نکنید که همیشه باید آرایش خود را در پایان روز تمیز کنید و هرگز با آرایش نخوابید. اگر می خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لبهایتان در ساعت بعدی روز جلوگیری کنید ، حتماً از بالم لب استفاده کنید. بعد از چند ساعت باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کند. پرایمر به آرایش ما کمک می کند تا مدت بیشتری بماند. می توانید از رژ لب با رنگ دلخواه یا براق کننده لب به کمک براش مخصوص استفاده کنید. ریملهای رنگی از رنگهای سبز و آبی تا صورتی ملایم و حتی کرم شیری کمک میکنند یک آرایش کاملا خاص و متفاوت بسازید.

برای این کار می توانید قبل از ریمل زدن یک دستمال کاغذی زیر مژه ها نگه دارید. وقتی در آرایش از رژ لب قرمز غلیظ استفاده میشود معمولا بقیه بخشهای صورت را ساده و ملایم نگه میدارند. استفاده از رنگهای نئونی معمولا در آرایشهای تابستانی رایج است. ترتیب این مراحل و محصولاتی که استفاده می کنید برای آرایش کامل ضروری است.بعد از یادگیری مرحله به مرحله آرایش ، می توانید دفعه بعد خودتان را راحت تر و سریعتر آرایش کنید. برای استفاده از پرایمر چشم می توانید از نوک انگشتان استفاده کنید. در ادامه میتوانید ترندهای جدید آرایش چشم برای پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را ببینید. برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه های باقی مانده و لکه های قرمز روی جوش ها می توانید از کانسیلر نیز استفاده کنید. برای مژه های پایین نیز می توانید ریمل بزنید. برای طبیعی جلوه دادن لب ها ، رنگ های طبیعی را انتخاب کنید که شبیه رنگ طبیعی لب ها باشد.

در کنار چند مدل ابروی خیلی خاص که احتمالا به همان مراسم فرش قرمز یا نمایشهای مد محدود میشود، مد آرایشی امسال باز هم میزبان ابروهای پرپشت و این بار البته شانهزده و مرتب بود. استفاده از کمی اکلیل در آرایش از ترندهای اصلی آرایش بهار و تابستان ۲۰۲۰ بود. خوابیدن با آرایش باعث بسته شدن منافذ پوست می شود. حالت شیک و جذابی که آرایش چشم اسموکی ایجاد میکند باعث گیرایی بیشتر چهره و حتی تیپ شما میشود. این مدل خط چشم در عین ظرافت و زیبایی، کلاسیک و همیشگی است. در مدلهای آرایش چشم پاییزی و زمستانی جدید بیشتر از خط چشم و سایههای رنگی استفاده میشود. روش کلاسیک سایه زدن استفاده از یک رنگ در سراسر پلک است.بسته به فرم صورت ، فرم چشم ها و ظاهری که در ذهن دارید ، می توانید روش های مختلفی برای سایه زدن انتخاب کنید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از پودر فیکساتور استفاده کنید. کرم پودرها به صورت پودر ، مایع و کرم در دسترس هستند که از همه آنها برای ایجاد یکنواختی پوست استفاده می شود.

برای ماساژ صورت یک دقیقه وقت بگذارید تا تمام باکتریها و سلولهای مرده پوست را که در منافذ پوست جمع شده با آب و مواد شوینده از بین برده و آنها را کاملا تمیز کنید.و بعد از شستن صورت بسته به نوع پوست خود از یک مرطوب کننده خوب استفاده سایت beautyreview کنید. پس از تکمیل کرم پودر ، صورت شما صاف و کم عمق به نظر می رسد زیرا تمام قسمت های آن یکنواخت و یکدست است. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما مطابقت داشته باشد ، بنابراین نباید رنگی را انتخاب کنید که کاملاً از نظر رنگ با سایر قسمت های بدن متفاوت باشد. البته دستان شما باید کاملا تمیز و شسته شود. وقتی می خواهید صورت خود را آرایش کنید ، تمیز کردن کامل صورت قبل از آرایش بسیار مهم است. در این مدل آرایش صورت تنها از کمی کرم پودر برای پوشاندن کامل صورت با یک لایهی نازک و بعد کمی هایلایتر و کانتور برای زاویهدار و زیباتر کردن فرم صورت استفاده میشود. پس از پاک کردن آرایش قبلی ، صورت خود را با پاک کننده مناسب بشویید. ۲. صورتتان را بشویید.

استفاده از رژ لب با تناژ بنفش یا جگری تیره ظاهری رازآلود و جذاب را به وجود میآورد. برای داشتن آرایش کامل و بی نقص با ما تا پایان 2 رخ همراه باشید.اگر قبلا آرایش نکرده اید ، وجود چندین محصول آرایشی ممکن است شما را گیج کند. هر جا نقصی در صورت وجود دارد ، آن قسمت را با گوش و پاک کننده آرایش پاک کرده و آرایش آن قسمت را اصلاح کنید. استفاده از رنگهای نئونی در آرایش میتواند روحیهی هنری و خاص شما را به نمایش بگذارد. بسیاری از برندها، در نمایش مدهای پاییز از کرم پودر در آرایش استفاده نکردند. هدف از این مدل آرایش پوست، نمایش تازگی، شادابی و سلامت صورت است. استفاده از یک لایهی نازک از کرم پودر با رنگ متناسب با پوست، یک رژ لب نود یا کمرنگ و کمی ریمل ترکیب اصلی این مدل آرایش است. البته استفاده نکردن از کرم پودر در آرایش نکتهی جدیدی نیست؛ میکاپآرتیستها در سالهای اخیر در بسیاری از آرایشها، کرم پودر را کنار میگذارند.

کرم پودر انواع مختلفی دارد اما معمولاً همه آنها به یک شکل استفاده می شوند. برای پخش کرم پودر روی صورت می توانید از براش های مخصوص یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. برای بقیه صورت می توانید فیکساتور را با براش روی صورت بمالید. به طور کلی جدیدترین مدلهای آرایش صورت برای پاییز ۲۰۲۰ و زمستان ۲۰۲۱ را میتوانید با همان لوازم آرایش همیشگی که در دسترس دارید امتحان کنید؛ تنها کافی است یک رژ لب چرب و یک پالت سایه چشم رنگی داشته باشید. در واقع ، شما باید یک بوم کاملا تمیز برای آرایش داشته باشید. قبل از استفاده از هرگونه مواد آرایشی ، باید پوست خود را برای تهیه آرایش با استفاده از پرایمر آماده کنید. پاییز امسال پر است از مدهای آرایشی ساده، جذاب، خلاقانه و خاص که وارد کردنشان به تیپ روزمره یا مهمانی کار چندان دشواری نیست. این آرایش لب کلاسیک در بسیاری از موقعیتها از روزمره تا مهمانی کاربرد دارد. در آرایش پاییز ۲۰۲۰ هم بسیاری از میکاپآرتیستها سراغ استفاده از برق لب به تنهایی یا روی رژ رفتهاند. مدلهای جدید آرایش پاییز ۲۰۲۰ و زمستان ۲۰۲۱ مملو است از آرایش مژهی سنگین و چشمهای پر از ریمل.

برای استفاده از فیکساتور می توانید از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. در هر مد آرایشی همیشه نمونههایی از کاربرد برق لب پیدا میشود. اکلیل در آرایش پاییز امسال بیشتر به عنوان سایه چشم و البته برای آرایشهای خاصتر در زیر چشم استفاده میشود. در صورت لزوم ، گردن و زیر گوش خود را با کرم پودر بپوشانید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملاً با کرم پودر ترکیب شود و لبه های آن دیده نشود. پس از تکمیل و بررسی آرایش ، آن را با اسپری فیکساتور بر روی صورت ثابت کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و شکسته نشود. برای تکمیل آرایش چشم ، مژه ها را با ریمل پر کنید. 1. از پرایمر چشم استفاده کنید. اگر از پرایمر استفاده نکنید ، سایه ابرو با گذشت زمان کمرنگ می شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود. استفاده از پرایمر فواید زیادی دارد ، از جمله ماندگاری بیشتر آرایش و بهبود ظاهر پوست و رفع نقایص. این مرحله اجباری نیست ، اما اگر می خواهید آرایش شما بیشتر طول بکشد ، از فیکساتور استفاده کنید.از فیکساتور استفاده کنید.

اگر طرفدار ریملهای مشکی پر از خرده مژه هستید، امسال سال شماست. اما مد آرایش پاییزی ۲۰۲۰ سنتشکنی کرده و راه این رنگهای جذاب به فصول سرد سال هم باز شده است. در ادامه میتوانید ترندهای جدید آرایش لب برای پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را ببینید. برای از بین بردن آرایش می توانید از مواد پاک کننده آرایش یا روغن بچه استفاده کنید. به طور کلی آرایش متالیک از جذابترین مدهای آرایشی پاییز ۲۰۲۰ است و البته در این بین رنگ طلایی حرف اول را میزند. به کار بردن رنگ طلایی به عنوان سایه چشم یا استفاده از یک خط چشم مایع با رنگ طلایی باعث میشود چشمان شما درخشش و زیبایی منحصربهفردی پیدا کند. در مد آرایشی پاییز امسال این مدل خط چشمهای ادامهدار هم در گوشه چشم به هم راستا با خط پلک پایینی به صورت کاملا صاف کشیده میشوند و هم به صورت بالا رفته و شبیه به آرایش چشم گربهای. مدلهای برند مایکل کورس در نمایشهای مد پاییزی بیش از همه از این ترند آرایشی پیروی کرده بودند. همچنین میتوانید یک رژ لب قرمز را به کار ببرید و اجازه دهید لبها در مرکز توجه قرار بگیرند. اگر ابرو باریکی دارید ، می توانید آن را پرتر نشان دهید.