رژلب خود را در معرض استفاده عموم قرار ندهید!

سوهان برقی از جمله مهمترین وسایل ضروری برای آماده سازی بستر ناخن پیش از کاشت است و شاید بتوان گفت مهمترین و پر هزینهترین قسمت از تهیه وسایل کاشت ناخن نیز مربوط به همین تهیه سوهان برقی میباشد. در واقع میتوان گفت که با این کشیدن این محلول بر روی ناخن یک لایه محافظ برای کاشت خود ایجاد میکنید. در ادامه مطلب شما را با اصطلاحاتی چون ژلیش ناخن، کاور ناخن و غیره آشنا خواهیم کرد تا شخصیت و زیبایی شما به علت نداشتن ناخن زیبا زیر سوال نرود. امروزه داشتن ناخن های زیبا و تمیز نشانه شخصیت هر فرد شده است. برای خرید انواع رژلب های شون میتوانید به داروخانهها، مراکز معتبر و بزرگ فروش لوازم آرایشی و فروشگاههای زنجیرهای در سراسر کشور مراجعه کنید. پس یک کیف مخصوص وسایل کاشت ناخن تهیه کنید و تا اینجای کار ناخنگیر، پوشر و نیپر را در آن قرار دهید. شما میتوانید این گوشتهای اضافه را با نیپر یا گوشت گیر ناخن انجام دهید.

رژلب مایع مات مخملی ولوت دارای 8 رنگ متنوع متناسب با ترند روز است. رژلب مایع مات ولوت دارای بافتی نرم و مخملی بوده و حاوی روغن هسته انگور است. رژلب جامد نیمه مات ولوت 12 رنگ فوق العاده و دوست داشتنی دارد. استفاده از رژلب به قدری مهم است که ملکهها رژلب خود را به اندازه جواهرات سلطنتی مهم دانسته و زنان حتی در شرایط سخت جامعه از نظر اقتصادی و اجتماعی بیشتر به سمت رژلب رفته و باعث افزایش فروش آن میشدند. اهمیت رژلب در اجتماع به قدری است که در جنگ جهانی دوم وینستون چرچیل تمام کالاهای لوکس از قبیل کره، لوازم آرایشی و بهداشتی، میوه و شکلات را جیره بندی کرد، اما رژ لب را آزاد گذاشت، زیرا معتقد بود که رژلب روحیه را افزایش میدهد و کالای مهمی برای جامعه است. علت این کار اعتماد به نفس و قدرت ایجاد شده توسط رنگ رژلب در چهره است.

خانم هایی که ناخن هایشان از استحکام خوبی برخوردار نیست، می توانند با یک لایه ی پروتئینی که بر روی صدف ناخن آن ها می آید زیبایی را به دستان خود بر گردانند و سراغ روش های کاشت نروند. گفتن عبارت کاشت ناخن در خانه با وسایل ساده کمی اغراق آمیز است چرا که تهیه این دستگاه کمی هزینهبر میباشد و البته که جز دسته وسایل ساده نیز قرار نمیگیرد. با استفاده از تیپ قد ناخن را بلند کرده و پس از آن روی آن مواد کاشت قرار میگیرد. کاشت ناخن در خانه با وسایل ساده میتواند شما را از هزینههای بسیار سنگین سالنهای زیبایی در امان نگه دارد. اما در این بین خانم هایی به علت ضعف و شکنندگی ناخن های خود از این شخصیت و زیبایی جا مانده اند و برای جبران این جاماندگی به سراغ کاشت، لمینت، کاور، ژلیش ناخن و کاشت ژله رفته اند. یعنی در کاشت ژل باندر ژل باعث چسبندگی بین کاشت و مواد اصلی ژل میشود. قلم کاشت ژل از موی مصنوعی ساخته شده تا مواد ژل به آنها نچسبد و باعث هدر رفتن آنها نشود.

رژلب جامد آکوا چارمینگ 12 رنگ شاین و ترند سایت beautyreview دارد. رژلب آکوا چارمینگ با بافتی نرم و سبک و ترکیبی از روغن آووکادو و ویتامین E، لبهای شما را تغذیه کرده و از ترک خوردن آنها جلوگیری میکند. عقب زدن کوتیکول ها باعث خشک شدن و سفت شدن آنها می شود که این مشکل را نیز می توانید با روغن کوتیکول یا همان کوتیکول اویل برطرف نمایید. کوتیکول ریموور محلولی است که بر روی کوتیکول ها کشیده می شود و آنها را نرم می کند و این نرم شدن باعث می شود که به راحتی بتوانید با عقب زن آنها را به عقب برانید. رژ لب شون با استفاده از گیاهان در فرمولاسیون خود، دنیای لبهای شما را زیباتر میکند. در واقع شما زمانی که از ژلیش ناخن استفاده می کنید هیچ تغییری در فرم ناخن های شما ایجاد نمی شود و تنها هدف از انجام این کار زیبایی و رنگی شدن ناخن ها است. همانطور که از نام این روش مشخص است، یک لایه ی پودری شکل روی ناخن های کوتاه و بد فرم را می پوشاند و ناخن شما بعد از خشک شدن توسط یک فرد مانیکور می شود. از سوهان برقی برای فرم دهی و کوتاه کردن سریع ناخنها استفاده میشود.

برخی از افراد یا زمان لازم برای بلند کردن ناخنهای خود ندارند و یا ناخنهای آسیب پذیر و شکنندهای دارند، از این رو به کاشت ناخن روی میآورند که بسیار هم رایج و پر طرفدار است. یکی از بهترین زمانهای استفاده از پوشر پس از حمام کردن است چرا که پوست در این زمان بسیار نرم شده است. رژلب ویتامینه: بهترین نوع رژلب از نظر سلامتی رژ لب ویتامینه است. رژلب جامد نیمه مات ولوت با داشتن رنگهای متنوع و جذاب، زیبایی رویایی طبیعت را همراه شما میکند. در لیست اسم وسایل کاشت ناخن حتما با اسم بافر روبرو خواهید شد. پس حتما پد لا انگشتی را نیز جز وسایل کاشت ناخن خود قرار دهید. برای این منظور تلاش کنید تا حتما ناخن گیرهای مناسب و استانداردی را تهیه کنید. رنگ رژلب را با توجه به نوع آرایش و رنگ پوست خود انتخاب کنید و سعی کنید رنگ رژ گونه و رژلب بیشتر از یک یا دو درجه اختلاف نداشته باشد.

کاشت ناخن معمولا به دو صورت پودری و ژلهای انجام میشود که بسیاری از وسایل کاشت ناخن بین دو مدل پودری و ژلهای مشترک است. پرایمر غیر اسیدی بیشتر برای تمیز کردن سطح ناخن استفاده میشود و پرایمرهای اسیدی باعث ایجاد چسبندگی بین مواد کاشت و ناخن میشود. در بین لوازم آرایشی رژلب دوست داشتنیترین، محبوبترین و پرکاربردترین آنها است. ولی متداولترین آنها هلویی، صورتی، سفید و شفاف است. در ساخت رژ لب های شون از ترکیبات گیاهی برای بخشیدن حس لطافت و سلامتی به لبهای شما استفاده شده است. استفاده از رژلب حس اعتماد به نفس را در شما افزایش داده و در کنار آن زیبایی را به سطحی بالاتر میبرد. از طرفی کاشت ناخن هنر و مهارتی است که بسیاری از خانمها علاقه دارند که آن را به صورت حرفهای بیاموزند و بعد از آن از همین طریق کسب درآمد داشته باشند و یا اینکه برخی خانمها علاقهمند به کاشت ناخن در منزل خود هستند و دوست دارند مانند میکاپی که انجام میدهند، ناخنهای خود را نیز خودشان آراسته کنند. همچنین رژ لب گیاهی شون از طریق فروشگاههای معتبر آنلاین عرضه شده و قابل دسترس است. پس از عقب راندن کوتیکولهای ناخن، گوشتهای اضافی اطراف ناخن را باید کوتاه کرد.

به طور مثال در روم باستان رژلب نشانه طبقه اجتماعی بود و برخی از کارکنان دولت نمیتوانستند بدون استفاده از آن وارد محل کار خود شوند. اگر یک لیست از اسم وسایل کاشت ناخن برای خود تهیه میکنید، دور سوهان برقی را چندین بار خط بکشید. از جمله ارزانترین وسایل کاشت ناخن فرمرها هستند.فرمرها به صورت یک بار مصرف (کاغذی ) و چند بار مصرف (فلزی و طلقی) موجود میباشند. سوهان دستی از جمله ابزارهای مهم برای آماده سازی ناخن پیش از کاشت و پس از آن میباشد. در هنگام تهیه سوهان برقی باید به دور موتور، نوع سریها و برند آن توجه نمود. این نوع از رژ معمولا ساختار مومی داشته و طیف رنگی بالا و ماندگاری بسیار مناسبی دارد. از نظر تاریخی هم این وسیله آرایشی قدمت زیادی دارد. این رژ خاصیت رطوبت رسانی و ضد چروک دارد و پوششی یکدست و یکنواخت را به لبهای شما هدیه میکند. رژلب ها یکی از مهمترین و اصلیترین لوازم آرایشی هستند که رنگهای زیبا را به لبهای شما هدیه میکنند.

رژلب خود را در معرض استفاده عموم قرار ندهید! لیکوئیدها معمولا با قرار گرفتن در معرض هوای آزاد به سرعت تبخیر خواهند شد پس بهتر است که یک ظرف نگهداری لیکوئید نیز تهیه نمایید. نگهداری از رژ لب در یخچال باعث افزایش ماندگاری آن میشود. برق لب: این محصول ماندگاری کمی دارد، روی لبها خشک نمیشود و باعث درخشندگی و براقی لبهای شما خواهد شد. در مرحله آخر هم ناخن کار برای برق افتادن یک پد الکلی بر روی ناخن های شما می کشد. کاربرد برق لب علاوه بر درخشان کردن لبها، حفظ حالت طبیعی چهره و بهتر نشان دادن آن است. مطالعات دانشگاه منچستر نشان میدهد که افراد مختلف حرف زنانی را که از رژ استفاده میکنند، بهتر میپذیرند. رژ لب فقط یک وسیله زیبایی نیست، مطالعات مختلف بارها نشان دادهاند که استفاده از آن باعث بالا بردن روحیه و انگیزه و حتی اعتماد به نفس در افراد میشود.

پس از کوتاه کردن ناخنها باید کوتیکولهای ناخن به عقب رانده شود تا کاشت بهتری داشته باشید. این روش همانند کاور کردن ناخن ها است و تنها فرقی که دارد، این است که در این روش کاشت از ژل مخصوص به جای پودر کاشت استفاده می شود. مرحله دوم ناخن کار ناخن های شما را سوهان کشی می کند. ناخن کار ابتدا طبق سلیقه شما یک بطری که همانند بطری لاک ناخن ها است را باز می کند و توسط برسی که در درون آن بطری قرار دارد ناخن های شما را با مایع ژلیش پوشش می دهد. رژ لب مایع امیزینگ شاین با استفاده از خواص روغن آلبالو علاوه بر رطوبت رسانی و ماندگاری بالا، پوشش بسیار عالی را روی لبهای شما ایجاد میکند و حس تازگی را برای لبهای شما به ارمغان میآورد. علاوه بر مواردی که گفته شد چسب ناخن را هم در کیف وسایل کاشت ناخن قرار دهید. این رژلبها علاوه بر زیبایی با دارا بودن موادی مثل ویتامین E و استفاده از روغنهای گیاهی سلامتی را به لبهای شما هدیه میکنند. از طرفی موی دم سمور رطوبت لازم جهت ترکیب شدن با لیکویید را دارد. لیکوئید محلولی است که با پودر کاشت ترکیب میشود و ماده اصلی کاشت ناخن را میسازد.

مواردی که در بالا ذکر شد اسم وسایل کاشت ناخن برای هر دو نوع کاشت است. یعنی اگر بخواهید وسایل مورد نیاز کاشت ناخن را تهیه کنید وسایل نام برده در بالا کامل است اما بسته به نوع کاشتی که میخواهید انجام دهید وسایلی که در ادامه معرفی میکنیم را نیز باید تهیه کنید. شما میتوانید این کار را با عقب زن یا پوشر کوتیکول انجام دهید. پس به نظر میرسد که تا حدی باید با وسایل مورد نیز کاشت ناخن آشنا شوید. یکی دیگر از وسایل مورد نیاز کاشت ناخن، سوهان دستی است. ضد قارچ نیز یکی از با اهمیتترین وسایل مورد نیاز کاشت ناخن میباشد. این روش همانند استفاده از لاک ناخن می ماند و تنها فرقی که با لاک ناخن دارد، این است که برای خشک کردن آن احتیاج به دستگاه UV است و دیگر همانند لاک نمی توان آن را با استون پاک کرد. لمینت ناخن همانند کاشت ناخن است و تنها فرقی که دارد این است که لمینت به صورت لایه لایه انجام می شود و همانند کاشت ناخن تیپ های مختلف ندارد.

برای آرایش در فصلهای سرد سال، استفاده از رنگهای مات رایجتر از استفاده از رنگهای شاین است. همچنین برای آرایش روز معمولا رژلب مات و آرایش شب رژلب شاین مناسبتر است. رژلب حجم دهنده : فرمولاسیون و رنگ این نوع رژلب ها به گونهای است که باعث حجیم تر به نظر رسیدن لبهای شما میشوند.. این پد بیشتر برای انگشتان پا مناسب است و باعث فاصله گذاری میان انگشتان پا خواهد شد و از به هم چسبیدن آنها جلوگیری میکند. حضور روغن آووکادو ضمن تغذیه و محافظت از لبها، به آنها آبرسانی کرده و پوششی یکدست را فراهم میکند. در رژ لب های گیاهی شون از عصارههای گیاهان مختلف مثل روغن هسته آلبالو و انگور یا روغن آووکادو استفاده میشود، که هر کدام خواص ویژه خود را به رژلب میبخشند. این معجزه زیبایی معمولا به دو دسته اصلی جامد و مایع تقسیم میشود که هر کدام ویژگیها و ماندگاری متفاوتی دارند. داشتن ناخنهای بلند، آراسته و جذاب یکی از فاکتورهای اساسی زیبایی دست است. رژلب مایع امیزینگ شاین دارای 6 رنگ جذاب و به روز است. رژ لب شون در رنگهای متنوع و جذاب بر گرفته از طبیعت در انواع جامد و مایع، زیبایی را همراه شما میکند.

بر خلاف تصورات رژ لب گیاهی ماندگاری بسیار بالایی دارد و ماندگاری آنها از رژلبهای معمولی کمتر نیست. زیر رژلبهای مایع میتوانید برای حفاظت از لب از بالم لب استفاده کنید. برای افزایش ماندگاری رژلب میتوانید ابتدا خط لبهای خود را با مداد هم رنگ آن پر رنگ کنید و سپس از رژ لب استفاده کنید. در مرحله شش مواد لمینت به صورت لایه به لایه با استراحت دو دقیقه ای به ناخن ها زده می شود. ضد قارچها عموما به صورت قالبهای لاک هستند و مانند لاک بر روی ناخن کشیده میشوند اما شما میتوانید ضد قارچهای پمپی و اسپری ای را هم در بازار بیابید. از برندهای مهم در تولید ضد قارچهای ناخن محسوب میشوند. قلم کاشت نیز از دیگر ابزارهای مهم برای کاشت ناخن است. کشیدن بافر بر روی ناخن باعث صاف و صیقلی شدن ناخن و همچنین باعث از بین رفتن سلولهای مرده سطح ناخن خواهد شد و جدا از کاشت ناخن بهتر است برای محافظت از ناخنها ماهی یک بار ناخنها را بافر کشی کنید. این رژ به پوست لب و بافت آن آسیبی وارد نمیکند و حتی با داشتن روغنهای گیاهی مغذی باعث بهبود وضعیت لب میشود. عملکرد بافر همانند سوهان ناخن است با این تفاوت که بافر نرمتر از سوهان ناخن و از جنس اسفنج میباشد.

فن زیر دست یک دستگاه مکنده پر قدرت است و ذرات و غبارهای ایجاد شده ناشی از سوهان کشی و کوتاه کردن ناخن را به درون خود میمکد تا از آسیبهای تنفسی ناشی از ذرات و غبارها پیشگیری به عمل آورد. هر چقدر هم میزان اسیدی بودن بیشتر باشد قدرت چسبندگی بالاتر خواهد بود البته این چسبندگی میزان سوزش دست بیشتری را به دنبال خواهد داشت. مهم این است که بافتی یک دست و یکنواخت روی لب ایجاد کنید. لمینت ناخن همانند ژلیش ناخن تنوع رنگی دارد و شما می توانید از هر رنگی برای پوشش ناخن های خود استفاده کنید. این دستگاه هم عمر طولانیتری دارد و هم قادر به خشک کردن تمامی لاک ژلها میباشد و البته که زمان کمتری را نیز برای خشک کردن به خود اختصاص داده است. پس از آن دستگاههای LED پا به عرصه میدان نهادند اما این دستگاهها علی رغم داشتن عمر طولانیتر و زمان کمتر (حدود 60 ثانیه برای هر لایه ژل) برای خشک کردن، قادر به خشک کردن تمامی لاک ژلها نبودند. در ابتدا دستگاه UV برای خشک کردن لاک ژل وارد بازار شد اما این دستگاه هم، زمان بیشتری را برای خشک کردن به کار میبرد (حدود دو دقیقه برای هر لایه ژل) و هم عمر کوتاهتری داشت.