بهترین نوع کاشت ناخن کدام است؟

درنتیجه این نوع کاشت از محبوبیت بالایی برخوردار است. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است. ناخن کاران معمولا در روزهای هفته سرشان شلوغ است و البته شنبه ها کمی سرشان خلوت می شود که می توان به دلیل آن نیز اندیشید. ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود. ژل بیلدر زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود و علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و همینطور در طراحی ناخن جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود. کاربرد ژل های کاسه ای فقط در کاشت ناخن نمی باشد. نیل آکادمی به طور کامل به شما می آموزد که خودتان نیز می توانید در منزل، کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دستان آنها را نیز زیبا کنید. در هر دوره آموزشی ابزار کار باید به صورت کامل به شما معرفی شده و کاربرد ابزار و نحوه صحیح استفاده از ابزار نیز به شما آموزش داده شود.

با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. نحوه صحیح مواد گذاری و حرکت قلم امری بسیار مهم است. انتخاب سرسوهان مناسب و زاویه صحیح سر سوهان از نکات مهم آموزشی است که اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن و یا وجود برجستگی مواد در اطراف ناخن می شود. اگر نکات آموزشی درست بیان نشود و یا شما عزیزان آن ها را رعایت نکنید مشکلاتی مانند ایجاد زخم اطراف ناخن و یا باقی ماندن کوتیکول روی صدف ناخن و یا افتادن ناخن کاشته شده پیش می آید که در نتیجه نهایی کار و برگشت مشتری تاثیرگذار است. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. مدت زمان رایج هر جلسه آموزشی از یک ساعت و سی دقیقه تا سه ساعت متغیر است و تعداد جلسات آموزشی با توجه به مباحث آموزشی و دوره ثبت نامی هنرجو متفاوت می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. اگر از همان شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند در مورد کیفیت کارهایی نظیر کاشت ناخن سوال کنید حتما این پاسخ را خواهید شنید که “اصلا خوب نیست” و در عین اینکه خدمات گرانی ارائه می دهند کیفیت بالایی ندارند و مدل های جدید خیلی گران است. در این مرحله از سوهان کشی دور مواد روی ناخن سوهان کشی شده و اگر ناهمواری داشته باشد از بین می رود. 2. محدودیت ها و عدم وجود امنیت شغلی در سیستم های کارمندی. کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند. یکی از بخش های مهم آموزش کاشت ناخن شناخت اختلالات ناخن است. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود. به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت.

مدارک مؤسسات بین المللی که مربی، دوره مربیگری خود را آنجا گذرانده و مجوز معرفی هنرجو برای دریافت مدرک را دارد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. دریافت این مدرک مشروط به خرید قابل توجه از آن برند بوده و بعضی از مراکز آموزشی با داشتن قرار داد با این برند ها هنرجو را موظف به خرید مواد و تجهیزات از فروشگاه طرف قرارداد می کنند و پس از خرید مدرک مورد نظر صادر می شود. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. در این مرحله همانطور که از اسم آن پیداست شما باید بر روی سطح صدف ناخن مشتری خراش ایجاد کنید. اما نکته مهم در این زمینه این است که علاوه بر شناخت فرم باید بدانید که هر فرم برای چه صدف ناخنی مناسب تر است و نتیجه نهایی کاشت ناخن را زیباتر می کند. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود. وقتی که مواد کاشت ناخن از خود ناخن به هر دلیلی جدا شده یا فاصله بگیرد و چسبندگی خود را از دست داده باشد اصطلاحا می گوییم که ناخن، هوا گرفته است.

پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. در نیل آکادمی با کیفیت ترین مواد و تجهیزات بازار برای سلامتی هنرجو در حین یادگیری و تمرین به صورت رایگان در اختیار او قرار می گیرد. در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد. در آموزش کاشت ناخن نکته حائز اهمیت این است که بدانید، برای همه ناخن ها نمی توان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد. شما با این روش می توانید کاشت های گریم با ژل را هم انجام دهید. در زیر در مورد این مراحل توضیح می دهیم. اگر زیر سازی را درست انجام ندهید ممکن است در همان لحظه تاثیری در کیفیت نهایی کار شما نداشته باشد اما پس از گذشت مدت کوتاهی شما شاهد هواگرفتگی یا افتادن ناخن مشتری هستید.

به عنوان مثال می توان گفت که در طی چند سال اخیر تعداد خانم هایی که برای رنگ کردن موهای خود به آرایشگاه ها مراجعه می کنند نه تنها افزایش نداشته بلکه برخی از آنها نیز با کمک دوستان و یا اعضای خانواده موهای خود را رنگ می کنند و طبیعتا ورود رنگ کار جدید به این بازار برای وی سودی نخواهد داشت. امروزه بسیاری از خانم ها در بازار کار با مشکلاتی مواجه هستند که آنها را در سراشیبی خارج شدن از سیستم کارمندی قرار داده است. مدت زمان دوره آموزشی نیل آرتیست ۲۴ ساعت و در سه جلسه هشت ساعته و دوره آموزشی نیل مستر نیز ۸۰ ساعت و در ده جلسه هشت ساعته شامل آموزش و تمرین می باشد تا هنرجویان فرصت کافی برای تمرین و رفع اشکال مباحث آموخته شده تحت نظارت مربی را داشته باشند. در نیل آکادمی این دوره شامل هشتاد ساعت آموزش بوده و تمام موارد نظیر آموزش های مقدماتی کاشت ناخن، انواع کاشت ناخن با پودر، انواع کاشت ناخن با ژل و انواع متدهای طراحی ناخن به شما تدریس می گردد و تحت عنوان دوره نیل مستر ارائه می شود. در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد.

این استقبال دو دلیل عمده دارد و از دلایل اصلی آن می توان به عدم استفاده از لیکویید اشاره کرد، بنابراین در آموزش کاشت ناخن با ژل، دیگر از بوی نامطبوع و تند لیکویید خبری نیست؛ و دلیل دوم نیز این است که این نوع کاشت به علت انعطاف پذیر بودن ناخن کاشته شده، دوام مناسبی دارد و دیرتر دچار شکستگی می گردد. بهترین نوع کاشت ناخن کدام است؟ برای انتخاب بهترین نوع کاشت ناخن ابتدا باید انواع کاشت ناخن را بشناسید و بتوانید هر کدام را بررسی کنید که به طور مفصل در نیل آکادمی راجب هر کدام صحبت کردیم. برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید. و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. امروزه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه های آرایش و پیرایش، سالن های زیبایی و یا مراکز ارائه خدمات ناخن انجام می شود. در طی دوره آموزشی باید مشکلات ناخن کاشته شده مانند هواگرفتگی، دلیل افتادن ناخن کاشته شده، دلیل ایجاد قارچ ناخن، علایم قارچ ناخن، عوامل شکستن ناخن کاشته شده و…

برای اینکه یک ناخنکار حرفه ای شوید ابتدا باید ساختمان ناخن را به خوبی بشناسید. شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. پس از شناخت ساختمان ناخن نوبت به شناخت ابزار و وسایل کار و کاربرد هرکدام از این وسایل می رسد. در کار ناخن به علت تماس ابزار با پوست و احتمال ایجاد زخم باید بعد از هر مشتری کلیه ابزار و میز کار را ضد عفونی کنید تا از انتقال بیماری جلوگیری کنید. در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید. بهتر است در مرحله موادگذاری دقت داشته باشید که سطح ناخن ناهمواری نداشته باشد اما در طی دوره آموزشی و یا اوایل شروع به کار ممکن است پس از مواد گذاری بر روی سطح ناخن ناهمواری هایی وجود داشته باشد که در این مرحله از سوهان کشی با استفاده از سر سوهان مناسب (سرسوهان الماسه استوانه سر کرد یا سر سوهان الماسه مخروطی) این ناهمواری ها را از بین می برید. همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود.

بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید سایت beautyreview نمود. به عنوان مثال کاشت ناخن قالبی برای افرادی که شغلی دارند که خیلی تایپ می کنند یا افرادی که خیلی استخر می روند مناسب نمی باشد؛ زیرا بر اثر ضربه یا رطوبت فروان احتمال هوا گرفتن مواد بالا می رود و همین امر باعث ایجاد بستر مناسبی برای رشد قارچ ناخن می شود. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد. در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد. در حقیقت کاشت ناخن هلویی دقیقا برای مشتریانی با سلیقه مینیمال طراحی شده که می خواهند ناخن های مرتب و تمیزی داشته باشند و یا صدف ناخن خود را اصلاح کنند و در عین حال علاقه ای به کاشت های بلند ندارند و آنها را غیر طبیعی می دانند.

در غیر این صورت به جای ورود به این بازار و بهره مند شدن از درآمدی چند برابر حقوق های کارمندی، صرفا برای خود هزینه تراشیده اند و آن را در جیب افراد سودجو وارد کرده اند. ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. با توجه به استقبال شدید بانوان در زمینه کاشت ناخن، بسیاری این فکر به ذهنشان رسیده که وارد این کار شده و مهارت های لازم در زمینه آموزش کاشت ناخن را فرا گیرند. دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید.

همانطور که در بالا گفته شد در کاشت ناخن چند مرحله وجود دارد که در تمامی کاشت ها مشترک است. مانیکور خشک اولین مرحله از زیرسازی کاشت ناخن است. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید. بنبابراین هواگیری ناخن کاشته شده از اصول اولیه در آموزش کاشت ناخن می باشد. نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود. تمرین مهمترین بخش در آموزش کاشت ناخن است. برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت. کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند.

بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند. شما به کمک ژلیش ناخن می توانید زیبایی صدچندانی به ناخن های خود دهید. زمانی که شما ابزار کار خود را بشناسید کار با آن ابزار برای شما راحت تر می شود. هنرجو پس از اتمام دوره نیز اجازه استفاده از میز اختصاصی و تجهیزات مربوطه در نیل آکادمی را داشته و می تواند برای اولین مشتریان خود که حتی می توانند از آشنایان وی باشند تحت نظر مربیان مربوطه، کار کاشت را انجام دهد و رفع اشکال نماید. اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است. اما در طی سالیان اخیر با ورود پیک جمعیتی دختران دهه شصتی به دوره جوانی و میانسالی و همینطور افزایش شمار مشتریان کاشت ناخن در سنین نوجوانی و حتی تا سنین هشتاد سالگی به جرات می توان گفت که به طور روزافزون به تعداد مشتریان کاشت ناخن اضافه می گردد و باید در نظر داشت که کاشت ناخن دیگر توسط یک دوست یا اعضای خانواده در منزل و بدون تجهیزات مخصوص امکان پذیر نیست. بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است.

با اینکه در خیلی از بازارهای مشابه، شاهد ورود روزافزون خدمات دهندگان و اصطلاحا اشباع بازار هستیم، اما بازار کاشت ناخن نه تنها اشباع نشده بلکه سرعت ورود مشتریان جدید به آن بسیار بالاتر از ورود خدمات دهندگان می باشد. با ورود مدل ها، متدها و مواد جدیدتر به محبوبیت این لاین افزوده شده است. این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. شما می توانید طرح درسی در هر دوره کاشت ناخن را در سایت نیل آکادمی مشاهده کنید. در حقیقت اگر شما در کاشت مادر مهارت کافی داشته باشید انجام دادن بقیه کاشت ها حتی کاشت های با ژل، برای شما کار آسانی خواهد بود. بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد. با یادگیری این بخش می توانید بیماری های مربوط به ناخن که باعث ایجاد مشکل در کار ناخن می شود را شناسایی کنید و از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید. از این اصول می توان به تهویه مناسب، نور مناسب و ارتفاع میز و صندلی اشاره کرد.

دقت کنید که شما فقط باید علایم را شناسایی کنید و از مشتری بخواهید که به پزشک مراجعه کند و از پیشنهادهای درمانی بپرهیزید. نحوه استاندارد برگزاری کلاس ها که در آموزشگاه های معتبر برگزار می گردد به صورت تلفیقی از آموزش و تمرین با تجهیزات تخصصی می باشد. در واقع با ۱ تیر ۳ نشون زده اید. در این مرحله با استفاده از سوهان برقی و سر سوهان های مخصوص، فرم نهایی ناخن ایجاد می شود. اولین نکته این است که دلیل شما برای کاشت ناخن چیست. همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند. آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما عزیزان کمک می کند. آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. شناخت انواع فرم ناخن و نحوه صحیح ایجاد آن از نکات مهم در آموزش کاشت ناخن است. بسیار شایع است که هنرجویانی به ما مراجعه می کنند و پس گذراندن دوره های صفر تا صد در آرایشگاه ها و یا آموزشگاه های دیگر در محیط کار به مباحثی برخورد کرده اند که اصلا آموزش ندیده اند و می توان گفت این قبیل مشکلات به علت نقص در طرح درسی در حین آموزش پدید می آید.

هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. با توجه به موارد ذکر شده در بالا و امکاناتی که نیل آکادمی در اختیارتان می گذارد، یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن نیل آکادمی می باشد. کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت های کوتاه و طبیعی بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مشتریان و ناخن کاران می باشد. این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد. کاشت ناخن با فرمر بسیار راحت بوده و نسبت به کاشت ناخن با تیپ سریع تر انجام می شود. حتما بسیاری از شما از اقوام و آشنایان خود که در خارج از کشور زندگی می کنند شنیده اید که خدمات آرایشگری در خارج از ایران به شدت گران می باشند.