بررسی و نمونه‌های Ciate London Glitter Flip Duo

بررسی و نمونه‌های Ciate London Glitter Flip Duo

Ciate London یک ست کوچک از رژلب های مایع Glitter Flip را معرفی کرد. سایه های ارائه شده عبارتند از Candy و نسخه محدود هولوگرافیک سایه Infamous. اساساً با استفاده از این رژ لب مایع، با فشار دادن لب های خود به هم، رژ لب مایع متالیک مات به براق تبدیل می شود! آشفتگی و زحمت اعمال زرق و برق به لب های خود را از طریق رنگدانه های براق کننده شل از بین می برد.

این فرمول دارای رنگدانه های فوق العاده است، خشک نمی شود و استفاده از آن بر روی لب ها در طول روز بسیار راحت است. فناوری خلاقانه و نوآورانه پشت Glitter Flip بسیار سرگرم کننده است و به هر ظاهری درخشش می بخشد. من عاشق خرید ست های کوچک هستم زیرا آنها به من اجازه می دهند رنگ های مختلف را بدون سرمایه گذاری هنگفت برای تنها 1 محصول امتحان کنم.


IMG 20181129 134822

ارزش
این مجموعه با قیمت 15 دلار آمریکا به فروش می رسد که برای هر رژلب 7.50 دلار است. هر رژ لب دارای 1.47 میلی لیتر است که مقدار بسیار مناسبی از محصول است. 2 عدد از مینی ها تقریباً برابر با 1 رژ لب سایز کامل است که با قیمت 19 دلار به فروش می رسد. به طور کلی، این یک ارزش عالی است، زیرا به احتمال زیاد شما خیلی سریع از این موارد استفاده نخواهید کرد، مگر اینکه لب های براق ظاهر روزمره شما باشد.

رنگدانه
من از اینکه این رژ لب های مایع چقدر رنگدانه دارند بسیار شوکه شدم. فرمول در سمت نازک تر است اما از نظر پوشش لب شگفت انگیز است. من علاقه مندم که رژ لب های مایع بیشتری از Ciate را در نتیجه امتحان این مجموعه زیبای Glitter Flip بررسی کنم.

ترکیب پذیری
پس از اعمال، آنها به سرعت خشک می شوند. من قطعاً اینها را با هم ترکیب می‌کنم و با استفاده از خط لب در صورت نیاز، اطمینان حاصل می‌کنم که کاربرد دقیق است.

طول عمر
اینها در تمام روز تکان نمی‌خورند و اصلاً خشک نمی‌شوند. من از ماندگاری اینها بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم … هیچ شکایتی از من وجود ندارد!

بسته بندی
بسته بندی بسیار زیبا و اندازه های لب برای قرار دادن در کیف شما برای یک شب بیرون از منزل یا برای مسافرت مناسب است.

افکار نهایی:
من کاملاً عاشق این فرمول هستم و کاملاً از رنگ های شاداب و میکرو زرق و برق های زیبا لذت برده ام. من مشتاقانه منتظر مجموعه های آینده Ciate هستم، زیرا این فرصت فوق العاده ای برای آزمایش رنگ ها و فرمول ها است. اگر طرفدار زرق و برق نیستید، احتمالاً باید از خود دور شوید، اما اگر مانند من از طرفداران زرق و برق هستید، بدون شک بسیار خوشحال خواهید شد!

طرفداران

  • بدون پارابن، سولفات و فتالات
  • بدون ظلم، بدون گلوتن و وگان
  • رنگدانه دار
  • ماندگاری طولانی

منفی

منبع: https://www.poutsopretty.com/ciate-london-glitter-flip-duo-review-and-swatches/