چگونه از سیستم آرایش مراقبت از پوست در روتین زیبایی خود استفاده کنید

چگونه از سیستم آرایش مراقبت از پوست در روتین زیبایی خود استفاده کنید

سیستم آرایش مراقبت از پوست jane iredale

ما از کارمندان خود پرسیدیم که چگونه از ما استفاده می کنند سیستم آرایش مراقبت از پوست و اینکه چگونه در روال آرایش آنها قرار می گیرد. سیستم 3 مرحله ای ما برای ایجاد یک پایه بی عیب، ماندگار و مناسب برای پوست طراحی شده است. ابتدا با شروع کنید پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair برای کمک به ماندگاری بیشتر آرایش و صاف تر شدن. سپس پوشش و محافظت در برابر آفتاب را با پرفروش ترین شماره 1 خود اضافه کنید بنیاد معدنی پایه PurePressed. در نهایت، صورت خود را با آن بپاشید اسپری هیدراتاسیون Pommisst برای کمک به تنظیم مواد معدنی و ارائه محافظت آنتی اکسیدانی.

نحوه استفاده از سیستم آرایش مراقبت از پوست: روتین سامی

سامی، هماهنگ کننده عملیات فروش ما، نحوه استفاده از سیستم آرایش مراقبت از پوست را به اشتراک می گذارد:

من از سال 2015 کاربر PurePressed Base هستم و نمی‌بینم که به این زودی‌ها (یا هرگز!) منحرف شوم. چه برای کار آماده شوم، چه برای یک شب قرار ملاقات یا سرگرمی زیر نور آفتاب، بدون درخواست از خانه بیرون نمی روم. من عاشق این هستم که PurePressed Base 4 استکه در1 محصول: کانسیلر، فونداسیون، ضد آفتاب و مراقبت از پوست. ناگفته نماند، اعمال آن بسیار آسان و سریع است!

هر روز صبح پس از انجام روتین مراقبت از پوست روزانه، من پوستم را با پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair پرایمر می کنم. جدا از اینکه ظاهر منافذ و خطوط ریز را به حداقل می رساند، واقعا بهترین پایه برای پودر فشرده من است و به آرایش من اجازه می دهد در طول روز ماندگار شود.

من همیشه استفاده می کنم برس هندی با پایگاه PurePressed من که در تابشی برای یک برنامه تمام چهره، به دنبال آن برس مجسمه سازی برای استتار هدفمند و در نهایت اسفنج دسته دار برای پوشش بیشتر زیر چشمم البته، من باید با چند (یا پنج!) اسپریتز مورد علاقه ام پایان دهم اسپری آبرسانیPOMMISST. نه تنها رایحه بسیار با طراوت است، بلکه به گونه ای طراحی شده است که مواد معدنی را تثبیت کند و ظاهری صاف و شبیه پوست ارائه دهد.

پس از اعمال من پایه، دوست دارم کمی رنگ به پوستم اضافه کنم. اخیراً ترکیب محبوب من این بوده است برنز کننده تایم درخشندگی و رژگونه می چسبد. غیرت مقدار عالی رنگ را به سیب گونه های من می دهد و سوخته یک کانتور زیبا و سبک اضافه می کند.

من همیشه خودم را در حال رسیدن به آن می بینم مداد دقیق PureBrow که در قهوه ای تیره. من این مداد ابرو را دوست دارم زیرا به من اجازه می دهد تا در نواحی پراکنده چند حرکت مو مانند بکشم. در ادامه با چشم، چند ضربه تند تند می زنم فراتر از ریمل مژه و در آخر، من مورد علاقه ام را می گیرم براق کننده لب هیالورونیک اسید HydroPure که در کر رویال تا روی لبم بمالم تمام این نگاه در صبح بیش از 5 دقیقه طول نمی کشد و به من احساس می کند که یک نسخه برتر از خودم هستم.

نحوه استفاده از سیستم آرایشی مراقبت از پوست: اریکا روال

در مرحله بعد، از اریکا، مدیر ارشد بازاریابی برند و تجارت الکترونیکی خود، خواستیم تا نحوه استفاده از سیستم آرایش مراقبت از پوست را در روال خود به اشتراک بگذارد:

سیستم آرایش مراقبت از پوست بخشی از من است هر روز روال آرایش در سراسر من سال ها استفاده از این محصولات با هم، من ترکیب کاملی را برای من پیدا کرده ام آ درخشش سالم و طبیعی!

بعد از من پاک کردن و مرطوب کردن، شروع می کنم پرایمر صورت Smooth Affair Illuminating Glow Face. این بهترین است آغازگر تمام دوران زیرا طبیعی ترین و ظریف ترین درخشش را می دهد و در عین حال صاف می کند ظاهر من poپاسخ. صادقانه بگویم، من از این به خودی خود استفاده می کنم، واقعاً هیچروزهای آرایش گریم سپس، من درخواست می کنم سرم رنگی HydroPure در سایه متوسط ​​4. این هست کامل پلی بین مراقبت از پوست و آرایش هیدراته می کندس پوستم و ایجاد می کند بهترین تار شدنپایه رنگ پوست برای کرم پودر من.

بعد، من شماره 1 را اعمال می کنم بهترین-فروش بنیاد معدنی پایه PurePressed. ترکیبی بین سرم رنگی HydroPure و پودر معدنی سبک وزن PurePressed Base فراهم می کند. آ طبیعی، درخشان (اما نه براق)، سالم نگاه کن. ترکیبی بین سرم رنگی HydroPure و پایه PurePressed واقعاً جادو است (به نظر دراماتیک نیست، اما بله، درسته!) منبه نظر می رسد که شما بدون آرایش، به بهترین شکل ممکن.

سپس تمام ظاهرم را تنظیم کنم و درخشندگی هیدراته بیشتری را نمایان کنم به رنگ من، من از اسپری هیدراتاسیون POMMISST استفاده می کنم. اسپری هیدراتاسیون باعث می شود که پایه PurePressed کاملاً با پوست من مطابقت داشته باشد و آرایش من در تمام طول روز ماندگار شود.

این روتین و ترکیبی از محصولات برای همه رنگ ها، انواع و ترجیحات پوست کار می کند. این جام مقدس من است و من دوست دارم آن را با هر چه بیشتر مردم به اشتراک بگذارم!

آیا سیستم آرایش مراقبت از پوست ما را امتحان کرده اید؟

اطلاعات بیشتر در مورد سیستم آرایشی مراقبت از پوست و ریشه آن از بنیانگذار خود جین ایردیل!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/how-to-use-the-skincare-makeup-system-my-way