پینچ ولو آوند Avand آتور صنعت | kasrasaran

پینچ ولو آوند Avand آتور صنعت | kasrasaran در این شرایط، شیر پینچ وارد عمل می شود، زیرا دارای موثرترین وضوح در نظر گرفته شده برای آب تمیز و تعلیق دوغاب است. پینچ ولو، شیری دو طرفه است که برای قطع یا کنترل جریان مواد خورنده، ساینده یا دانه ای طراحی شده است. در حالت باز، شیر هیچ محدودیتی ندارد و اجازه می دهد طیف وسیعی از رسانه ها از سوراخ عبور کنند. آستین لاستیکی داخلی انعطاف پذیر در شیر، رسانه را ایزوله نگه می دارد و از خطر آلودگی جلوگیری می کند. شیرهای پینچ ولو که بعنوان شیر گوه ای یا گیوتینی شناخته میشود توسط شرکت آراد پیشه شاره از سایز یک اینچ تا14اینچ ساخته میشود.پینچ ولو در صنعت فرآوری مواد معدنی و یا سایر صنایع که مواد دارای سایش میباشد کاربرد بسیار دارند. این شیرها استهلاک بسیار پایینی دارند و تعمیرات این شیرها نیز آسان میباشد.

بدنه باز: Open Body

همچنین این محصولات دارای قابلیت خود پاک کنندگی (Self Cleaning) می باشندکه امکان آببندی صد در صد را فراهم می آورند. در شرایطی که ذرات جامد و رسوبات جداره غلاف را می پوشانند، غلاف لاستیکی حین عملکرد کلیه این رسوبات را از خود جدا کرده و به سمتخروجی شیر هدایت می کند. پینچ ولو ( شیر پینچ pinch valve ) یکی از انواع شیرآلات صنعتی است. که عموما برای کنترل سیالات دوغابی مانند دوغاب سنگ آهن و مس و دوغاب شیشه کاربرد دارد. پینچ ولوها، ساده‌ترین طراحی شیر، شامل هر شیری با بدنه الاستومری انعطاف‌پذیر است که می‌توان آن را با استفاده از مکانیزم یا فشار سیال نزدیک کرد تا جریان قطع شود. پینچ ولوها شیرهای های حرکت خطی هستند که می توانند برای راه اندازی، توقف و شیر گاز رسانه ها از طریق یک سیستم استفاده شوند.

  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • بنده فلزی از اسلیو (Sleeve)  در برابر عوامل خارجی محافظت می کند که این امر کارکرد شیر را ایمن تر می کند.
  • اکثر شیرهای پینچ از نوع باز هستند به طوری که لوله پینچ دیده می شود.
  • وظیفه بدنه و اجزای آن در این نوع شیرها صرفا انجام عملیات باز و بست شیر است و وظیفه تحمل فشار سیال به عهده لوله لاستیکی می باشد.
اگر قصد مشاوره یا خرید انواع لوله و اتصالات را دارید با ما تماس بگیرید. مهندسان و کارشناسان مجموعه آماده پاسخ گویی به کلیه سوالات و دادن مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند. همچنین شما را در جریان قیمت انواع ولو، لوله و سایر اتصالات قرار می دهند.

راهنمای خرید و انتخاب شیر برقی

همانطور که گفتیم پینچ ولو و بسیاری از شیر های صنعتی در اجزا و قطعات تشکیل دهنده مشترک می باشند که شامل بدنه ، بونت ، تریم یا اجزای درونی ، اکتیوتر ، پکینگ می باشند. در پینچ ولو بدنه بسته با آب بندی دوطرفه حرکت زبانه آب بندی از دو طرف موجب باز و بسته شدن سریع تر و رفتار خطی سیال می شود که موجب دقت عمل کنترل جریان می گردد شیرآلات صنعتی قیمت . پینچ ولو های تولید آوند نوع ایده آلی از تجهیزات کنترلی به منظور قطع و صل و تنظیم جریان دوغاب های ساینده و خورنده، پودرها و ذرات گرانول به حساب می آیند. در این مقاله به بررسی ساختار پینچ ولو، مزایا، معایب و کاربردها این مدل ولو در صنعت می پردازیم. پینچ  ولو ساده­ ترین ولو طراحی شده در صنایع است و مزایای زیادی نسبت به شیرهای معمولی دارد.

پینچ ولو از طریق مکانیزم یا از طریق فشار سیال مسیر جریان را باز یا بسته نگاه می دارد. مسیر عبور جریان این شیرها مستقیم و بدون شکاف و قطعات متحرک است. بدنه نرم شیرهای پینچ قابلیت آب بندی اطراف جامدات به دام افتاده را دارد. این ویژگی باعث می شود شیرهای پینچ برای جابجایی دوغاب، مواد غذایی و داروها ایده آل باشند. پینچ ولو آوند از سری شیر‌های کنترلی می‌باشد که جهت قطع و وصل و تنظیم جریان در سیستم‌های دارای سیالات غلیظ و خورنده کاربرد دارد. این پینچ ولو افت فشار بسیار پایینی دارد و قابلیت استفاده در شرایط کاری تا فشار 16 بار و دمای 50- تا 160 درجه سانتی گراد را دارد و در مدل‌های زیر تا سایز 20 اینچ تولید و عرضه می‌شود.