پاییز نیل با شراب OPI مالاگا و سیاست گربه محله

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/opi/fall-nails-with-opi-malaga-wine-and-neighbor،od-cat-politics/

خوب، سلام عینک مطالعه. من اخیراً متوجه شدم که برای اینکه ناخن هایم را با موفقیت رنگ کنم، باید یک جفت بپوشم تا ببینم دارم چه کار می کنم. بله، آن قطار آمده است! و من به طور رسمی در آن هستم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

به هر حال، او امروز صبح یک مشت کلوچه جلوی در گذاشت و بعد سعی کرد واقعاً به خانه ما برود. من می گفتم، “گوش کن رفیق، من تو را دوست دارم، و تو دوست داشتنی هستی، اما رزی پوز تو را محو خواهد کرد.”

این شراب مایل به قرمز مایل به خامه ای زرق و برق دار و بسیار رنگ پاییزی است، و در حالی که Essie Angora Cardi برای همیشه رنگ شماره یک پاییزی من خواهد بود، این دومین رنگ نزدیک است. نسخه ای که من دارم از خط لاک ژل Infinite Shine آنهاست، و من آن را در Ulta برداشتم. اگر فرمو،یون سنتی لاک ناخن را ترجیح می دهید، FYI، OPI نیز دارای فرمو،یون لاک ناخن است آن را در خط لاک ناخن معمولی خود.

این سایه زیبای OPI شراب مالاگا نامیده می شود، و شوخی نیست، برای طول، ترین زمان فکر می کردم که به دلیل تمایل OPI به نام های گستاخ، “مالاگا وینو” نامیده می شود. شاید باید در حالی که عینک مطالعه ام را زده بودم به اسم نگاه می کردم، ها ها ها!

من متوجه می شوم که این یک خانم بسیار گربه ای است که به سیاست گربه های محله توجه کنید، LOL!

اوه، و توجه داشته باشید بانوی گربه، حدس بزنید چه ،ی امروز صبح متوقف شد! میلو بچه گربه نارنجی و سفید همسایه ام تصمیم گرفت که او هم در خانه ما زندگی کند. من او را در حال مالیدن ستون کنار درمان گرفتم، کاری که ما محبت‌آمیز آن را “بوپ ،” می‌نامیم.

سه شنبه بر شما مبارک و اوه، قبل از رفتن، به من اطلاع دهید که آیا امروز ناخن های الهام گرفته از پاییز می پوشید.

این به نظر خشن است، اما من به نوعی دوست دارم که شبیه خون خشک شده باشد… احساس می کنم پیامی ظریف به مردم می فرستد که با من دست و پنجه نرم نکنند. یادداشت جانبی: ای کاش ،ی مرا در دبیرستان می نشست و به من هشدار می داد که بیشتر روز کاری شخص به حفظ چهره و صدای خنثی اختصاص دارد در حالی که شما بی صدا از درون عصب، هستید.