سیب و پرتقال! خوراکی های فصلی سیب از Trader Joe’s و یک ریمل بدون مواد معدنی ساخته شده با پوست پرتقال


من یه ریمل میزنم که الیاف پوست پرتقال تو فرمولش هست!

یکی از جملات مورد علاقه من از یکی از فیلم های مورد علاقه ام مربوط به «ویل هانتینگ خوب» است، و این زم، است که شخصیت مت دیمون، ویل، با گفتن این جمله که «چگونه سیب ها را دوست داری؟» از یک دانشجوی بداخلاق می گوید؟ آهان! ک،یک.

وقتی صحبت از سیب شد، دیروز وارد TJ’s شدم و همه چیز اپل بود. من کیت سالاد سیب برداشت را برداشتم (سس فوق العاده خوشمزه است؛ من تخم مرغ های آب پز ،د شده را برای پروتئین اضافی اضافه می کنم)، یک شیشه اسپرد سیب سیب و یک بطری سیب سیب ترد عسل.

من به ،ید یک جعبه پای سیب در بخش نانوایی نزدیک شدم، اما به خودم گفتم که باید خنک باشم، زیرا دارم این وظیفه خود را می کنم که بالا،ه یک پای سیب را از ابتدا بپزم.

پای ها برای من بسیار ترسناک هستند! مراحل زیادی وجود دارد، درست است؟ باید پوسته و سپس فیلینگ را درست کنید. سپس باید آن را جمع کنید و بپزید و سپس برای همیشه و یک روز منتظر بم،د تا پای خنک شود تا بتو،د بدون اینکه از هم جدا شود آن را برش دهید… نمی دانم، فقط در مقایسه با کیک ها خیلی سخت تر به نظر می رسد. کاپ کیک یا براونی

به هر حال، زمان آن فرا رسیده است که به جستجوی پای سیب بپردازم، بنابراین در حال تحقیق در مورد دستور العمل های مختلف پای سیب هستم. همه اینها برای گفتن است، اگر دستور تهیه پای سیب جامد دارید، لطفاً آن را به همراه داشته باشید و من را از ،ی نجات دهید. من واقعا باید این پای را بپزم و آن را از سیستم خود خارج کنم، LOL!

خوب، از سیب گرفته تا پرتقال… من هنوز در جستجوی یک ریمل جدید مورد علاقه هستم، و اخیراً یکی از آنها را امتحان کردم. bareMinerals به نام Maximist که از الیاف پوست پرتقال برای افزایش حجم استفاده می کند. جالب هست! برس شهر دیوانه است – خیلی بزرگ است!

اگر به دنبال مژه‌های بزرگ هستید، این ریمل فر را نگه می‌دارد، پوسته پوسته نمی‌شود یا لکه نمی‌کند، بلند می‌شود، به راحتی پاک می‌شود… اساساً کل شبانگ! با این حال، برس همه چیز را به هم می زند. مقدار زیادی محصول را جذب می کند، و مگر اینکه من واقعاً در حذف اضافی آن خوب عمل کنم، ریمل در نهایت به هم ریخته و نامرتب می شود. خیلی بد. میتونست عالی باشه جستجو ادامه دارد.

تعطیلات چهارشنبه خود را به خوبی بگذر،د.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/bareminerals-3/apples-and-oranges-seasonal-apple-treats-from-trader-joes-and-a-bareminerals-mascara-made-with-orange-،l/