نقد و بررسی ست رژ لب مایع مینی متالیک آناستازیا بورلی هیلز

نقد و بررسی ست رژ لب مایع مینی متالیک آناستازیا بورلی هیلز

آناستازیا بورلی هیلز (ABH) فصل تعطیلات ما را با این مجموعه شایان ستایش درخشان کرده است! این سه لبه دارای رنگدانه است، خشک می شود تا یک روکش فلزی مات داشته باشد و مطمئناً ضد لک است. این سایه‌ها شامل بلیزارد (روی لب‌های رنگین کمانی زیبا یا سایه‌ای مستقل)، فانتوم (قره‌بری عمیق و متالیک) و مای تای (طلای متالیک و پویا) است. درست مانند سایر فرمول های رژ لب مایع ABH، این مجموعه نیز ناامید نشد.


آناستازیا-بورلی-هیلز-مینی-متالیک-مایع-رژلب-ست-بررسی-جلو

این ست یک روکش فوق‌العاده به لب‌ها ارائه می‌کند که خشک نمی‌شود و تقریباً بی‌وزنی روی لب‌ها احساس می‌شود. طیف رنگی کاملاً منحصر به فرد است و افزودنی زیبایی به مجموعه دوستداران آرایش ایجاد می کند. این یک ست زیبا برای تعطیلات است و در بسیاری از رنگ های پوست خیره کننده به نظر می رسد. مورد علاقه شخصی من فانتوم بود، زیرا پوشش و رنگدانه این سایه فوق العاده بود. من واقعا از مجموعه امسال لذت بردم!


آناستازیا بورلی هیلز مینی فلزی مایع رژ لب

این مجموعه با قیمت 25 دلار آمریکا به فروش می رسد که برای هر رژلب 8.33 دلار است. اندازه بسیار سخاوتمندانه است و مطمئناً (مگر اینکه به طور ثابت از فلزات استفاده کنید) محصول شما تمام نخواهد شد. با توجه به اینکه اندازه کامل رژ لب مایع ABH 20 دلار آمریکا است، این یک ارزش فوق العاده است و فرصتی برای امتحان محصولات از خط ABH است.


آناستازیا-بورلی-هیلز-مینی-متالیک-مایع-رژلب-مجموعه-بررسی-سواچ ها

هر سه رژ لب بسیار رنگی هستند. بلیزارد بیشتر یک زرق و برق رنگین کمانی است که بهتر است در بالای چوب لب یا چیزی با رنگ استفاده شود. در غیر این صورت، من مطمئناً فکر می کنم که این سایه ها برنده هستند و راهی عالی برای ادویه تر کردن آرایش تعطیلات هستند.

اینها به سرعت خشک می شوند، اما هیچ مشکلی با لکه دار شدن یا ناتوانی در پوشاندن لب ها با همان سایه وجود ندارد. خواندم که حتی می‌توانیم این سایه‌ها را برای رنگ لب‌های سفارشی ترکیب کنیم. تیره ترین رنگ فانتوم به سختی از روی لبم پاک می شد. اگر قصد دارید غذای چرب بخورید، یا اگر نگران استفاده از رژ لب تیره (رژ لب روی دندان) هستید، این یک نکته مثبت است. هیچ مشکلی در اینجا وجود نخواهد داشت.

افکار نهایی

در ابتدا، وقتی سایه‌ها را آنلاین دیدم، مطمئن نبودم که این رنگ‌ها چگونه به نظر می‌رسند. پس از امتحان کردن آنها، و تجربه رنگدانه، طول عمر و راحتی پوشیدن آنها، فروخته شدم. من دوست دارم که لب هایم احساس خشکی نمی کنند و در صورت نیاز می توانم به راحتی فرمول را دوباره استفاده کنم و نگران لکه دار شدن یا ناهمواری نباشم. من متوجه شدم که در طول تعطیلات، بهترین زمان برای آزمایش مارک ها و محصولاتی است که معمولاً دو برابر قیمت دارند. مینی ها بهترین راه برای ایجاد مجموعه آرایش هستند!

طرفداران منفی
• رنگ های منحصر به فرد • از بین بردن سایه های تیره تر روی لب ها سخت است
• رنگدانه دار
• وگان و بدون گلوتن
• بدون سولفات SLS، SLES، پارابن، سولفات و فتالات

منبع: https://www.poutsopretty.com/anastasia-beverly-hills-mini-metallic-liquid-lipstick-set-review/