موی تعطیلات: آیا وقتی در سفر هستید به موهایتان حالت دهید؟

آیا روتین موهای شما در تعطیلات مانند موهای غیر تعطیلات است؟ آیا وقتی در سفر هستید به خود زحمت می دهید که مانله خود را مدل دهید؟

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/vacation-hair-do-you-bother-styling-your-hair-when-youre-on-a-trip/

این واقعا بستگی به نوع سفر دارد.

نکته خنده دار این است که هر زمان که ما به این نوع سفرهای خارج از منزل می رویم، حتی اگر می دانم حداقل موهایم را انجام می دهم، این مانع از آوردن هر بار یک ابزار آرایشی نمی شود. چه می توانم بگویم؟ چیزی در مورد داشتن گزینه ای برای اصلاح موهایم وجود دارد که برای من آرامش بخش است!

نمونه موردی: در حال حاضر یک اتو فرکننده t3 در چمدان من نشسته است، و حتی اگر احتمالاً در طول سفر به آن دست نخواهم داد، دوست دارم بدانم در صورت تغییر نظرم آنجاست.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اگر سفری شامل ماجراجویی در فضای باز مانند کمپینگ، یا بازدید از ساحل یا است، در هر روز معین باشد، احتمالاً مدل ظاهری آن بسیار کم خواهد بود – پس از شامپو ، و حالت دادن به موهایم (من هر روز موهایم را می شوم)، در برخی موارد کار خواهم کرد. حالت دهنده را بگذارید، اجازه دهید در هوا خشک شود و سپس با یک گیره پنجه، یک دم ،ی، نان یا یک چرخش فرانسوی انجام دهید. شاید اگر احساس جاه طلبی می کنم، موهای خا،تری کودک را با مقداری ژل ابرو شانه کنم.

حالا، اگر این سفر حول محور گشت و گذار در یک شهر باشد، معمولاً سعی می‌کنم آن را حالت بدهم، حتی اگر با اتوی فرکننده‌ام فقط چند حلقه شل باشد، تا موهایم در ع،‌ها زیاد دیوانه به نظر نرسد.