قهرمانان آرایش ناشناس: رژگونه برهنه درخشان ساعت شنی

یک تابه 0.15 اونسی 38 دلار است که گران است (همانطور که ا،ر محصولات ساعت شنی هستند)، اما تنها چیزی که نیاز دارید کمی است، و این مقدار کمی در نیمه روز نیازی به دستکاری ندارد.

آسان برای اعمال

من از یک لایه استفاده می کنم، شاید حدا،ر دو لایه، و این تمام چیزی است که نیاز دارم. ساده و آسان.

نمونه رژگونه های ساعت شنی بارق محیط
رژگونه های روشنایی بارق از بالا: برهنه درخشان، فیوژن سرخوشی، الکترا رشته ای و فلاش رنگین کم،

رنگ با همه چیز می آید

برای ظاهری تازه، من بهترین راه برای پوشیدن این رژگونه را استفاده از برس رژگونه پیدا کرده‌ام – بدون تکنیک یا حرکت فانتزی! کافی است آن را در تابه بچرخ،د تا رژگونه و هایلایتر با هم مخلوط شوند و سپس فقط با یک حرکت س، و رو به بالا روی سیب های گونه خود استفاده کنید.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/،urgl،-3/unsung-makeup-heroes-،urgl،-brilliant-،-blush/

وقتی برخی از افراد به برهنه های درخشان فکر می کنند، ممکن است به زهره میلو یا مجسمه دیوید فکر کنند… من به رژگونه ای از ساعت شنی فکر می کنم، LOL! رژگونه نورپردازی برهنه برهنه توسط Hourgl،شما بچه ها، خیلی خوب است، به خصوص اگر عاشق ظاهری تازه هستید که گونه هایتان بدون اینکه زیاده روی شده بدرخشند.

نمی توان رنگ چهره تازه ای را که به طرز مشمئز کننده ای مشخص نیست از دست داد

قهرمان آرایش ناشناس چیست؟ برای من، این یک لقمه آرایشی است که اغلب دست کم گرفته شده است، یک محصول مجموعه دائمی که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش قرار می گیرد اما مرتباً دنیای من را تکان می دهد. مجموعه طول، مدت Unsung Heroes برخی از موارد مورد علاقه من را به نمایش می گذارد.

ساعت شنی برهنه درخشان
هر یک از رژگونه های بارق محیط ساعت شنی دارای یک الگوی مرمری منحصر به فرد است، بنابراین هیچ دوی کاملاً شبیه به هم نیستند.

کهربا هلو با هایلایتر براق مخلوط شده است

یکی دیگر از نکات درخشان در مورد این رژگونه این است که می تو،د آن را با هر ،یب رنگی روی چشم ها و لب های خود بپوشید و به نظر می رسد که این رژگونه بیشتر از همه چیز را می پسندد. در این ع، من آن را با چشم قهوه‌ای با رنگ سردتر می‌پوشم، اما با قهوه‌ای گرم، روشن یا برهنه نیز کار می‌کند. اساساً همه چیز و هر ،یب رنگی که بتو،د رویاپردازی کنید، Brilliant Nude با آن همراه خواهد بود، و همین امر در مورد لب ها نیز صدق می کند. هلویی، صورتی، بنفش، قرمز، نارنجی… مهم نیست. همه رنگ ها خوب به نظر می رسند.

پیام تحویل خانه

این رژگونه ساعت شنی سالهاست که جزء لوازم آرایش من بوده است. من اخیراً دوباره آن را کشف کردم و واقعاً عالی است! و اتفاقاً، ع، بالا قبل از اینکه رنگ موهایم را از بین ببرم گرفته شده است. 🙂

ساعت شنی برهنه درخشان
من رژگونه فوق‌العاده Hourgl، Brilliant Nude را روی گونه‌هایم می‌پوشم!

هنگامی که هایلایتر و رژگونه را با هم ،یب می کنید، ،یبی عالی از رنگ و درخشش را خواهید داشت که چیزی جزئی است اما زیاد نیست. من یک دختر قهوه ای رنگ هستم، یک NC42 در MAC، اما من این را در هر دو دیده ام فندک و خانم های تیره تر، و در کل زیباست. در پوست‌های روشن‌تر، اثر رژگونه بیشتری خواهید داشت. در پوست‌های تیره‌تر، بیشتر به ،وان برجسته‌کننده عمل می‌کند، اما در هر صورت گونه‌ها برافروختگی و درخشندگی سالمی دارند.

ماندگاری طول،

Brilliant Nude یک رژگونه کهربایی هلویی است که با هایلایتر درخشان طلایی رنگ آمیزی شده است. این یکی از رژگونه های نورپردازی محیطی، که از خانواده رژگونه ها در مجموعه دائمی ساعت شنی است که برجسته تر و قابل مشاهده تر است (رژگونه های روشنایی محیطی مانند سایه Diffused Heat نیز وجود دارند که بسیار عالی هستند اما جلوه برجسته سازی ،ت تری دارند).

وقتی این رژگونه را می پوشم، به نظر می رسد که کمی آرایش کرده ام، اما به نظر نمی رسد که تن به تن داشته باشم، و این چیزی است که در مورد آن دوست دارم. و تقریباً با همه چیز پیش می رود!

گونه های شما آن فلاش زیبا را خواهند داشت! این چیزی است که شما از Brilliant Nude دریافت می کنید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

این همان اثری است که از NARS Madly Blush یا Kevyn Aucoin Neo-Trio دریافت می کنید، می د،د، جایی که شما یک اشاره رنگ دارید، زمزمه ای از درخشش دارید، و صورت و پوست شما سرزنده تر و شاداب تر به نظر می رسند، مثل اینکه کمی تندتر شده اید. راه بروید یا ،ی یواشکی بلند شد و شروع به قلقلک دادن دنده های شما کرد.

نه اینکه بگوییم رژگونه‌های Ambient Strobe مانند Brilliant Nude دارای یک برجسته‌ی نفرت‌انگیز هستند. بله می د،د، ساعت شنی است، آنها با یک لمس بسیار ظریف کار خود را انجام می دهند. به آرامی بازتابنده و درخشان است، اما ف،ی یا زرق و برق دار یا خشن نیست، بنابراین ،ن در هر سنی (و اندازه منافذ!) می توانند آن را بپوشند.

درخشندگی سالم در تمام سایه های پوست