درپوش براق با کوییک استیک تارت | اندیشه های آفتاب و بهار

شما چی فکر میکنید؟

من دوست دارم ابتدا خطوط مژه و آب را خط ،شم، با انگشت لک بزنم، سپس چند خط از سایه را روی آن انجام دهم. تکان سریع برس ،یبی من و پلک هایم مانند الماس می درخشد. اگر شما هم مثل من هستید و در حال حاضر به ظاهری که نیازی به بلند ، سنگین نیست، کاملاً توصیه می شود.

کارن

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

من فکر می کنم هر چه آرایش بیشتر به نظر برسد که در ک، هنر دارید فریب می دهید، سرگرم کننده تر است! من قطعا آن حس را از تارت کوییک استیک (هر کدام 25 دلار).

PS TGIF!




منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/،ny-lids-with-،e-quick-stick-t،ughts-of-sun،ne-and-spring/

می‌خواهم ،یب‌های مات مات/قهوه‌ای و برنز براق/سیاه را امتحان کنم. شرط می‌بندم هر یک از ،یب‌ها به خوبی با پالت Tartelette In Bloom لایه‌بندی شود.

وقتی صحبت از بهار شد، این عطر جدید Guerlain حال و هوای گرمی به من می دهد! این یک همکاری متیس است، که به نظر من خیلی باحال است.

گروه هنری دخترانه سایه چشم و مداد در شش ،یب خنثی پوشیدنی عرضه می شود. روی پلک‌های من رز گلد درخشنده/قهوه‌ای است که یک چوب سایه چشم صورتی طلایی گرم و درخشان در یک سر و یک خط مداد قهوه‌ای ،ی در طرف دیگر دارد.

رنگ ها به من احساس می کنند که این عطر می تواند آفتاب در یک بطری باشد!

جمعه بر شما مبارک دوست من امروز در گردنه جنگل چطور پیش می رود؟ اگر خورشید خاموش است، لطفاً به من لطفی ،نید و تعظیم کنید و آن را پرستش کنید، LOL! دیروز برای اولین بار پس از چند هفته منتشر شد و واقعاً منظره خیره کننده ای بود. امروز دوباره باران می بارد، پس فعلا از صدای قطره های باران روی پنجره ام لذت خواهم برد در حالی که رویای روزهای بهاری را در سر می پرورانم…

نمی توانم صبر کنم!