فکر می کنم از Sephora پیشی گرفته ام

فکر می کنم از Sephora پیشی گرفته ام

روزی روزگاری اینجا جای خوشبختی من بود

هرگز فکر نمی کردم که این را بگویم، اما مطمئن نیستم که دیگر به Sephora تعلق دارم یا خیر.

من شنبه گذشته برای چند قطعه اصلی (ریمل، خط چشم و مداد ابرو) رفتم زیرا نمی خواستم زیر باران به سمت Ulta بروم، جایی که در چند سال اخیر بیشتر خریدهای زیبایی خود را انجام داده ام.

به هر حال، وارد شدم، چند چیز را در Rare Beauty پیدا کردم، و سپس چند دور در فروشگاه چرخیدم و به دنبال چیزی، هر چیزی بودم که مرا حرکت دهد. و آن زمان بود که متوجه شدم بسیاری از چیزهایی که به دیدن آنها عادت کرده بودم وجود نداشتند.

برای مثال نمایشگر آرایش کلینیک که همیشه منظره ای آرامش بخش بود، از بین رفته بود. منظورم این است که من می‌دانم که کلینیک پیشرفته نیست، اما دوست دارم که شما همیشه می‌توانید چیزی برای رفع میل آرایش پیدا کنید، مهم نیست در چه سنی هستید. همه محصولات رنگی آنها بسیار پوشیدنی هستند و احساس آرایش شدید را در شما ایجاد نمی کنند. با این حال، آنها تعداد انگشت شماری از محصولات مراقبت از پوست داشتند، اما آنها را کنار گذاشته بودند.

سپس، در بخش مراقبت از پوست، متوجه شدم که برجسته ترین موارد نمایش داده شده به نظر می رسد که برای نوجوانان و نوجوانان طراحی شده است. برندهایی که در شبکه‌های اجتماعی با بچه‌ها بسیار محبوب به نظر می‌رسند، مانند Drunk Elephant، Glow Recipe، Sol de Janeiro و Ordinary، جلو و مرکز بودند.

آن موقع بود که فهمیدم به نوعی احساس می کنم جایم نیست.

اکنون در مقایسه با آنچه که در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 در فروشگاه وجود داشت، بسیار متفاوت است.

زمانی که Sephora برای خرید در ایالات متحده نسبتاً جدید بود، یک تجربه وجود داشت. هیچ چیز کاملاً شبیه آن وجود نداشت. به یاد دارم که قدم زدم و چیزهای جالبی را در سراسر فروشگاه پیدا کردم، و عاشق خطوطی شدم که دیگر آنجا زندگی نمی کنند، مانند استیلا، وینسنت لانگ، پل و جو، دو ووپ و نیلز یارد.

اوه، و نمایشگرهای آرایش! همشون خیلی مرتب و تمیز بودند

قبلاً به فروشگاه می رفتم و احساس می کردم مکانی جادویی، خاص و شیک برای یافتن تمام گنجینه های زیبایی ام است، اما اکنون بین پالت های خنثی بی شماری در بین برندهای اینفلوئنسر، بطری های عطر بسته شده به قفسه ها، افسران امنیتی در طرفین. درهای جلو، و وضعیت آشفته نمونه‌ها – که الان حتی نمی‌خواهم آن‌ها را پشت دستم بگذارم، زیرا به نظر خیلی بد و بد مدیریت می‌رسند – جای سرگرمی برای خرید به نظر نمی‌رسد.

به هر حال، شاید در آینده دوباره نظرم را عوض کنم، و احتمالاً هر چند وقت یک بار از روی کنجکاوی محض وارد آنجا می شوم، اما در حال حاضر، فکر می کنم ممکن است از آن بیشتر شده باشم.

آیا اخیراً از Sephora خرید کرده اید؟ تجربه شما چطور بود؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/i-think-ive-outgrown-sephora/