جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM نوامبر 2018

جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM نوامبر 2018

این بررسی ماهانه من از Boxycharm برای ماه نوامبر است، Boxycharm یک سرویس اشتراک ماهانه 21 دلار آمریکا / 34.19 دلار کانادا (21 دلار + 5 دلار آمریکا برای ارسال به کانادا) است، که در آن 4 تا 5 کالای زیبایی در اندازه کامل دریافت خواهید کرد. آنها از آرایش، مراقبت از پوست و ابزارهای زیبایی را شامل می شوند. حداقل ارزش هر جعبه 100 دلار آمریکا است.

موضوع نوامبر Boxycharm Goal Digger است. در Boxycharm این ماه موارد زیر را دریافت کردم:

JONTEBLU – خط چشم ستاره درخشان (5 دلار آمریکا)

این مداد خط چشم مشکی براق با فرمول خاص به آرامی روی آن می‌چرخد و درخشندگی طولانی‌مدت و ظریفی را از خود به جای می‌گذارد که کاملاً آن را دوست خواهید داشت.

این یک مداد خط چشم رنگدانه است و برای کاربرد عالی به آرامی روی آن می‌چرخد. شدت آن به اندازه یک خط کشی Urban Decay نیست. با این حال آن را برای یک درخشش دوست داشتنی است. اما بزرگترین نقطه ضعف این است که استفاده از آن در خط آب به دلیل زرق و برق بسیار آزاردهنده است.

LASHAHOLIC LASHES – INSTAGRAM FALSE (14.99 دلار آمریکا)

این فیبرهای 100% وگان ساخته شده از الیاف ابریشم درجه یک به مژه های شما ابعاد، طول و حجم طبیعی می بخشد.

اینها آنقدر خوب پیش می روند و آنقدر زیبا، پر، پف دار و واقعی به نظر می رسند که من بسیار خوشحالم که این شانس را داشتم که این مارک را امتحان کنم. با این اوصاف، من شخصاً معمولاً مژه نمی‌زنم و امیدوارم در آینده از محصولات آرایشی استفاده کنیم که بر پایه مژه مصنوعی نیستند.

ست چشم LUXIE – LUMINOUS EYE (30 دلار آمریکا)

ست چشم نورانی LUXIE دارای 4 برس چشم مصنوعی است که منحصراً برای Boxycharm پیچیده شده است. برس LUXIE 141 Mini Round برای لکه زدن یا دود کردن خط مژه پایین شما عالی است، در حالی که LUXIE 121 Mini Tapered به شما امکان می دهد بدون زحمت رنگ چین و چروک خود را با هم ترکیب کنید. برس LUXIE 111 Mini Flat Angled به شما امکان می دهد خطوط خشن یا محصولات کرم را روی درب خود قرار دهید و LUXIE 131 Mini Angled می تواند رنگی به استخوان ابروی شما بیافزاید یا دقیقاً رنگ را روی چین قرار دهد.

این برس ها خیره کننده، بسیار نرم هستند و ترکیب کردن سایه چشم را به یک رویا تبدیل می کند. من هزاران براش دارم و متوجه شدم که آنها برای انجام کاری به جز کار با سایه چشم بسیار کوچک بسیار کوچک هستند.

ACE BEAUTE – پالت GRANDOISE (24.99 دلار آمریکا)

پالت Grandoise جدید شما با 4 سایه درخشان و 4 مات پررنگ، تمام آنچه را که برای ایجاد ظاهر چشم نامحدود نیاز دارید، دارد.

این پالت مطمئناً رنگدانه است و رنگ ها پررنگ هستند. متأسفانه از تم های قرمز رنگی که این روزها مد شده اند کمی خسته شده ام. کیفیت خوبی داشت ولی رنگها مورد علاقه من نبود.

COVERFX – قطره های زرق و برق (44 دلار آمریکا)

این قطره های فوق غلیظ از زرق و برق چند بعدی، یک پوشش بازتابنده و تاثیرگذار ایجاد می کند که شگفت انگیز است.

افزودن این مورد به روتین آرایش من یک چالش بود، زیرا زرق و برق ها برای یک برنامه روزانه صورت (مانند ترکیب شدن با مرطوب کننده، کرم پودر یا به تنهایی به عنوان هایلایتر) بسیار زیاد است. این به عنوان یک سایه چشم به زیبایی عمل می کند و این همان چیزی است که من از آن استفاده کرده ام. خیلی زیبا.

ارزش کل: 118.98 دلار آمریکا

هزینه هر مورد: 4.20 دلار آمریکا

کل پس انداز نوامبر: 97.98 دلار آمریکا


boxycharm-نوامبر-2018

افکار نهایی:

Boxycharm این ماه بسیار ضعیف بود. به نظر من خط چشم بسیار متوسط ​​است، در عین حال اگرچه مژه ها زیبا هستند، اما من یک مژه مصنوعی نیستم. برس های Luxie زیبا هستند، اما متأسفانه به صورت روزانه مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. قسمت مورد علاقه من از Boxy پالت و قطره های براق بود. پالت به خوبی ترکیب شد و رنگدانه داشت و سایه های درخشان خیره کننده هستند. قطره‌های زرق و برق چشمی فوق‌العاده ایجاد می‌کنند و من از بازی کردن با آنها لذت بردم. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم BoxyLuxe دسامبر 2018 چه چیزی را به همراه خواهد داشت!

منبع: https://www.poutsopretty.com/boxycharm-november-2018-unboxing-and-review/