طراحی سایت شبیه دیوار طراحی سایت پرسینا | jetagahi

طراحی سایت شبیه دیوار طراحی سایت پرسینا | jetagahi

البته اگر دمو آنلاین را مشاهده بفرمایید، متوجه تغییرات جزئی در ظاهر سایت نسبت به دیوار خواهید شد؛ که این جزئیات ظاهر سایت شما را زیباتر از دیوار جلوه خواهد ساخت سایت دیوار داد. برای مثال از جمله امکاناتی که این سیستم علاوه بر امکانات سایت دیوار دارد، قرار دادن لینک ویدیو از رسانه محبوب آپارات می باشد. بدین ترتیب علاوه بر قراردادن تصویر برای آگهی می توان برای آن ویدیو نیز قرار داد که در نوع خود امکانی شگفت انگیز است. از دیگر ویژگی های مهم قالب دیوار پرو وردپرس سازگاری کامل با ووکامرس است.

  • 4- می‌شه سایت آگهی فقط مخصوص یه بخش راه انداخت؟ مثلا یه سایت آگهی فقط برای گوشی موبایل نه چیزای دیگه.
  • سایت دیوار بسیار سریع است و این موضوع یکی از ملاک های موفقیت در حفظ کاربران این سایت است.
  • اپ ارائه شده توسط ما وب ویوو بوده و تمامی موارد سایت شما را بواسطه نسخه موبایل موجود در ایساتیس نمایش می دهد.
  • برای این مورد باید از GPS گوشی استفاده شود که در اپ های وب ویوو نمی تواند از این قابلیت استفاده کرد.
  • یکی از مزایای پوسته ایساتیس این است که تنها در 20 دقیقه می توانید سایت خود را راه اندازی کرده و اقدام به سفارشی سایت خود کنید.

از طرفی افرادی هم که به دنبال خدمات گوناگون هستند به آسانی می توانند افراد مختلف در حوزه کاری مورد نظر را نیز بیابند. در اینگونه سایت ها شما می توانید آگهی از محصولات یا خدمات خود را به همراه تصویر و اطلاعات تماس و سایر اطلاعات مربوط در سایت قرار دهید تا کاربران بتوانند از این طریق با شما تماس بگیرند. یکی از ویژگی های مهم سایت هایی مانند دیوار و شیپور گزینه جستجو و فیلتر کردن در بین آگهی ها است. به این معنی که کاربر می تواند با اعمال برخی فیلترها براساس نوع آگهی مورد نیاز، منطقه درخواستی، قیمت و غیره در سریع ترین زمان ممکن آگهی مورد نظر خود را پیدا کند.

انتخاب شهر

امکان انتخاب استان یا شهر، ثبت آگهی در دسته بندی‌های مختلف، ایجاد زمینه‌های اختصاصی، ایجاد حساب کاربری، دادن خدمات اضافی برای به دست آوردن درآمد از آگهی، قابلیت جستجو و… همه و همه از قابلیت های این سایت‌هاست. پوسته آگهی ایساتیس به صورت پیشفرض چهار مدل قیمت گذاری دارد ، دو نمونه از این قیمت گذاری ها یعنی دریافت هزینه بابت آگهی فوری ( ویژه ) و قیمت گذاری بر روی دسته بندی ها مشابه سایت دیوار است. در ادامه با این قالب و قابلیت هایی از آن که مسیر طراحی سایت مشابه دیوار را برایمان هموارتر می کنند، بیشتر آشنا می شویم. معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت شبیه شیپور و همینطور دیوار بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد . برای سفارش طراحی سایت مشابه دیوار و مشاوره با متخصصین ما در آرسااپ می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. در این سیستم قدرتمند تلاش شده تا ظاهر و امکانات الهام گرفته و مشابه دیوار باشد، که حقیقتا هم اینطور است.

افزونه های موجود در پوسته ایساتیس

باید تا جایی که امکان پذیر است ثبت نام کاربر و ثبت آگهی خیلی راحت صورت گیرد یعنی تنها با گرفتن شماره موبایل ، که همه حداقل یک شماره موبایل دارند. البته فقط قسمت تاییدیه شماره همراه وگرنه قسمت فرم ثبت آگهی ایساتیس خیلی زیباتر از شیپور است. پوسته های وردپرس مانند ایساتیس که به صورت استاندارد طراحی شده باشند به خوبی جوابگوی یک سایت آگهی پربازدید و حرفه ای است. یکی دیگه از سایت های ثبت آگهی رایگان آگهی بارون agahibaroon.ir است که همانند سایت دیوار وشیپور برای ثبت انواع آگهی بسیار مناسب می باشد. این وب سایت نیز معروف به نیازمندی های ایران است که براحتی به شما اجازه به اشتراک گذاشتن تبلیغاتتان را می دهد.

پشتیبانی از UTF-8

بله از همان لحظه تحریم ، نقشه بومی پارسی جو به ایساتیس اضافه شده است. بله ، مکان هایی برای قرار دادن تبلیغات بنری در پوسته گنجانده شده است. لازم بذکر است که در دمو بک اند هم همین موارد را خواهید دید ، تمامی دموها بدلیل مسائل امنیتی لاک می شوند تا کابران نتوانند آپشن ها را تغییر و یا ویرایش کنند یعنی در اصل شما نمی توانید موردی را تغییر دهید و تست بگیرید. خود پوسته API ندارد ولی می توانید از REST API وردپرس استفاده کنید و آن را ارتقا دهید. اکثر این موارد در نسخه جدید برطرف شده است و یا تغییر ساختار پیدا کرده است.