ثبت نام: مسابقه رقص آرایش گریم، ضد آفتاب در روزهای بارانی و سوپ!

دخترها شنبه گذشته عالی عمل ،د! اگرچه من چیزی در مورد نحوه رتبه بندی و گ،نی تیم ها نمی فهمم، اما می دانم که وقتی تیم کانر فراخوانده شد، چهره دختران نشان دهنده شادی خالص بود.

اگر من آنقدر درگیر تلاش برای پیگیری فرزندم نبودم، برای قدرد، از این همه هنر، ع، های بیشتری می گرفتم. دفعه بعد شاید

اولین مسابقه رقص کانر اکنون به طور رسمی در حال انتشار است.

من می روم یک لیوان چای سبز دیگر بنوشم. (آیا گفتم اینجا چقدر سرد است؟) بعد از ظهر امروز، من می خواهم سوپ مینسترون را امتحان کنم! اینجاست دستوری که قراره استفاده کنم در صورتی که می خواهید آن را بررسی کنید به اندازه کافی آسان به نظر می رسد.

اخیراً من به BSG Kids علاقه مند شده ام، زیرا دوست دارم که با همه لوسیون ها و معجون هایم و غیره، فیلمی روی پوست من باقی نمی گذارد و به خوبی لایه لایه می شود. اگر هنوز این یکی را برای صورت و گردن خود امتحان نکرده اید، آن را بگیرید! مقرون به صرفه و راحت است. زیر آرایش هم عالی به نظر میرسه

یک تیم حداقل 20 دختر داشت که با ضربات کامل تکان می‌دادند- مژه‌های بزرگ، لب‌های روشن، چین‌های بریده‌شده همراه با بال‌های آنقدر بزرگ که می‌توانستند هر لحظه بلند شوند. شما ع، را دریافت می کنید. و حتی من را در مورد مو شروع نکنید! س، های بزرگ و پیچیده زیادی وجود داشت. نمی‌توانستم فکر نکنم که آیا تیم‌های خاصی متخصصان گلم را در محل استخدام کرده‌اند تا همه را آماده کنند.

از آنجایی که باران می بارید و می دانستم که روز طول، تری داریم، در واقع در مسابقه روز شنبه آرایش زیادی نپوشیدم، اگرچه اگر به طور کامل ادامه می دادم، احتمالاً در خانه با همه چیز درست نمی شدم. لو،ی که خانم ها سرو می ،د.

به هر حال، امروز دوباره اینجا در منطقه خلیج سرد و بار، است، و با اینکه چند روزی است که خورشید را ندیده‌ام، از روی عادت محض، اول صبح ، ضد آفتاب زدم.

آ،ین مورد: آرایش. فقط در صورتی که کانر می خواست چیزی بیشتر از رژ لب بپوشد، من رژگونه و زرق و برق “اورژانسی” را با خودم در کیفم آوردم، اما فکر می کنم خیلی امیدوار بودم، LOL!

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-dance-compe،ion-makeup-musings-sunscreen-on-rainy-days-and-soup/

در بخش آرایش، خوشحالم که گزارش دهم که NARS Dragon Girl بیشتر روز دوام آورد و تا اوایل بعدازظهر ادامه داشت. من می‌توانستم لب‌هایش را درست قبل از اینکه روی صحنه بروند، لمس کنم، اما از آن صرفنظر کردم زیرا او هنوز رنگدانه کافی روی آن داشت. به طور جدی، این قرمز مات به دلایلی یک ک،یک است. اگر قبلا آن را ندارید آن را بگیرید.

دو دختر با پوشیدن NARS Dragon Girl

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اوه، و باید بگویم، زم، که دیدم کانر برای گرفتن جام تیم روی صحنه پرید، کمی شگفت زده شدم (اما نه)!