سئوال زیبایی روز: آیا در سفرهای تابستانی روال زیبایی (پوست، مو و آرایش) خود را حفظ می کنید؟

وقتی در تعطیلات هستید چقدر در حفظ روال زیبایی منظم خود خوب هستید؟

هر کی، به من اطلاع بده که این روزها چه کار می کنی. آیا در سفرهای تابست، به روال زیبایی منظم خود ادامه می دهید؟ یا آیا یک نسخه اصلاح شده و اصلاح شده از پوست، مو و آرایش انجام می دهید؟

کمپینگ و انجام حداقل ها برای زیبایی!
معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اگر چیزی در جنگل مانند کمپینگ است، آن را فراموش کنید. من فقط موهایم را پس می زنم و با دیوانه ها زندگی می کنم، LOL! یا کلاه می اندازم.

برای آرایش، واقعاً بستگی به این دارد که کجا برویم. به ،وان مثال، کمپینگ در کنار رودخانه روسیه، کاری است که ما آ، هفته گذشته انجام دادیم. می‌دانستم که نمی‌خواهم با آرایش ، یا پاک ، آن به خود زحمت بدهم، بنابراین همه را در خانه گذاشتم. من یک بالم لب آبرسان زدم و تمام شد!

همه اینها با کاری که 10 سال پیش انجام می دادم بسیار متفاوت است. هر جا می رفتم کل کیت و کیت را با خودم می بردم.

آیا جالب نیست که چگونه سفر زیبایی ما گاهی اوقات می تواند این چرخش های دیوانه کننده را طی کند؟

باشه مو بنابراین در اینجا چیزی است که من در مورد رشد موهای خا،تری شما و همچنین داشتن ،چران های دیوانه @ss که از همه جهات به بالا می ،بند یاد گرفته ام: بالا انداختن موهایتان به صورت دم ،ی یا دم ،ی چالش برانگیز می شود. وقتی این کار را انجام می‌دهم، تمام خا،تری‌ها از خط مو بیرون می‌آیند و احساس می‌کنم که چهره‌ام را شدید نشان می‌دهد.

بنابراین، اگر در حال انجام یک سفر ،یبی در فضای باز/داخلی هستیم، چتری های بلند و جاروب شده از پهلوها را انجام می دهم که با یک برس گرد آن را باد می کنم. برای بقیه موهایم، چند تکه دور صورتم را با اتوی بشکه ای بزرگ فر می کنم.

این روزها، من همه چیز را به حداقل موارد ضروری برای مراقبت از پوست، مو و آرایش ت،یم می کنم.

مراقبت از پوست

بله، من حتی دیگر حوصله مصرف کانسی، را در سفرها ندارم، LOL!

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/beauty-q-of-the-day-do-you-keep-your-regular-beauty-routine-skin-hair-and-makeup-when-you-take-summer-trips/

گاهی فکر می‌کنم که آیا هرگز همان مسافر جذابی خواهم بود که قبلا بودم یا نه، اما این یک Beauty Q دیگر برای زم، دیگر است. 🙂

مو

برای صورت و بدنم، یک پا،ازی مضاعف، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب انجام می‌دهم، و اگر قرار باشد زیاد زیر نور آفتاب باشم، همه این موارد بسیار ملایم خواهند بود – بدون مواد فعال.

اما اگر به سفری می رویم که ممکن است ،یبی از چیزهای در فضای باز (مانند ساحل) و چیزهای داخلی (مانند شام یا بازدید از یک مرکز ،ید) وجود داشته باشد، آنگاه آرایش حداقلی را به همراه خواهم داشت. من می‌توانم با مرطوب‌کننده رنگی، مداد ابرو، ریمل، خط چشم، دوتایی رژگونه/برنزه‌کننده و براق از پس آن بربیایم.

من به شما می گویم، چند سال گذشته (مخصوصاً 2020) من را تغییر داد. متوجه می شوم که با چند آرایشی که می شناسم و دوست دارم خیلی خوشحال تر هستم.

این درسی بود که باید به سختی یاد می گرفتم، آهان! من هرگز فراموش نمی کنم که وقتی چند سال پیش در هاوایی بودیم، وقتی که چند سال پیش در هاوایی بودیم، وقتی یک دسته لایه بردار و آنتی ا،یدان را روی هم ریختم، گونه ها و لب هایم چقدر عصب، بودند. دیگر از آن خبری نیست!

آرایش