روتین مراقبت از پوست ترکیبی – آرایش Kirei

روتین مراقبت از پوست ترکیبی - آرایش Kirei

اخیرا، در اینستاگرام، داشتم کارهایی می کردم اولین برداشت از چند Chanel محصولاتی که اخیرا خریدم چند نفر از دوستانم به من پیام دادند و از من در مورد روتین مراقبت از پوستم پرسیدند. بنابراین، به‌روزرسانی فعلی روتین مراقبت از پوست ترکیبی من در اینجا آمده است.

همچنین می خواهم اشاره کنم که آنچه برای من کار می کند ممکن است برای شما کار نکند.

ابتدا باید تحقیقات خود را انجام دهید، برخی از محصولات را آزمایش کنید و ببینید که آیا برای شما مفید است یا خیر. من حدود 10 سال است که از محصولات مراقبت از پوستم (اصلی‌ها) استفاده می‌کنم و هر بار که سعی می‌کنم آن را تغییر دهم، همیشه به آن برمی‌گردم.

اگر می خواهید نظرات من را در مورد روتین مراقبت از پوست بشنوید، به اینستاگرام من بروید و من را پیدا کنید هایلایت اینستاستوری به نام “Skincare”. برای این پست، برای کوتاه و ساده نگه داشتن آن، فقط محصولاتی را که استفاده کرده ام لیست می کنم.

محصولات مورد استفاده:

1. سیستم 3 مرحله ای کلینیک: اگر مانند من پوست مختلط/چرب دارید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که به جای لوسیون از مرطوب کننده ژل استفاده کنید.

من به طور تصادفی 1 بار از لوسیون استفاده کردم، و آن را بسیار بد شکستم. همین اشتباه را نکنید، به GEL بچسبید.

2. ماسک دو لایه ویشی: زمانی که احساس می‌کنم پوستم گرفتگی، گرفتگی و کدر شدن دارد، هفته‌ای یک یا دو بار از این استفاده می‌کنم.

این یک ماسک لایه بردار شیمیایی است و حدود 2 سال است که جزء اصلی روتین من است.

3. ماسک خواب Laneige: من هفته ای یک یا دو بار بعد از ماسک لایه بردار از این استفاده می کنم تا آبرسانی به پوستم برگردد. من هم دوست دارم این را با خودم در هواپیما بیاورم.

4. ماسک چشم خواب Laneige: برای پوست زیر و اطراف چشمم.

5. ضد آفتاب La Roche Posay: گاهی اوقات از Shiseido استفاده می کنم اگر نتوانم La Roche Posay را هنگام سفر تهیه کنم.

6. روغن پاک کننده شو Uemura / مرهم: هنگام مسافرت، مومیایی را با خودم می‌آورم، اما معمولاً از روغن پاک‌کننده برای پاک کردن آرایشم در پایان روز استفاده می‌کنم.

7. H20: آب خود را بنوشید! آبرسانی نه تنها از بیرون پوست بلکه از داخل نیز انجام می شود.

من سعی می کنم روزانه حداقل 2 لیتر آب بنوشم و راهی که به راحتی به آن دست پیدا می کنم این است که واقعاً بطری آب Swell 64oz به نام Roamer – .

علاوه بر آن من یک 20 اونس آب نیز می نوشم و از آب استفاده می کنم بطری مسافرتی. این به حدود 2.4 لیتر می رسد. اگر برای دویدن بروم، پس حتماً نیم لیتر دیگر یا بیشتر آب خواهم خورد.

امیدوارم برای شما بچه ها مفید باشد! اگر سوالی دارید به من اطلاع دهید.



منبع: http://kireimakeup.com/combination-skincare-routine/