راهنمای SPF مراقبت از پوست تابستانی | جین ایردیل

راهنمای SPF مراقبت از پوست تابستانی |  جین ایردیل

ویدئویی از مدل استفاده از پودر معدنی SPF

با نزدیک شدن به تابستان، هیجان هوا را با چشم اندازهای روزهای طولانی پر می کند. آستین کوتاهتاپ و روزهای آرام در ساحل. متأسفانه، این تمام چیزی نیست که با گرم ترین زمان سال همراه است. را هوای گرمتر به ما اشاره می کند که لباس های سنگین را بیرون بیاوریم و پوست بیشتری نشان دهیم، در حالی که اشعه UV نامرئی هستندنقاب در گرما مربوط به خورشید، خورشیدی. به این دلیل SPF یک مرحله بسیار مهم است در رژیم مراقبت از پوست تابستانی ما

بسیاری از ما ممکن است تصور کنیم که SPF چیزی است که در ساحل می پوشیم یا اگر قرار است برای مدت طولانی زیر نور خورشید باشیم. آهمانطور که SPF در آن شرایط مهم است، به همان اندازه است برای استفاده روزانه مهم است. حتی رفتن و برگشتن به خودرو نیز می‌تواند پوست صورت، گردن و بازوهای ما را در معرض دنیایی از آسیب قرار دهد. بنابراین، مهم ترین نکاتی که در انتخاب SPF تابستانی باید به خاطر بسپارید چیست؟ بیایید پایه های خود را پوشش دهیم:

فیزیکی vس. شیمیایی ضد آفتاب

ضد آفتاب شیمیایی در ایالات متحده بسیار محبوب است که با توجه به سهولت دسترسی به آن تعجبی ندارد. خواربار فروشی و داروخانه آجزایر تحت سلطه محصولات شیمیایی SPF هستند که باعث می شود فرد به این باور برسد آن ها هستند بهترین گزینه. اجازه نده که شما را گول بزند. SPF فیزیکی محصولات مراقبت از پوست هستندبرای پوست، بدن و محیط زیست بسیار بهتر است. در اینجا دلیل آن است:

  • مکانیسم SPF شیمیایی این است که اشعه ماوراء بنفش را به پوست شما جذب می کند و سپس از طریق یک واکنش شیمیایی، آنها را به گرما تبدیل می کند تا پراکنده شود. این مکانیسم باعث گرم شدن درم می شود که می تواند باعث تحریک، قرمزی و ناراحتی شود. SPF فیزیکی نور را مانند آینه از روی پوست شما می تاباند کهبسیار موثرتر است. اشعه UV هرگز جذب نمی شود به پوست.
  • برخی از مواد شیمیایی SPF می توانند برای پوست بسیار تحریک کننده باشند، در حالی که SPF فیزیکی معمولاً تسکین دهنده و آرام بخش است.
  • SPF شیمیایی در اولین باری که آن را اعمال می کنید عالی عمل می کند، اما اگر می خواهید همان SPF را بدست آورید، باید قبل از استفاده مجدد شسته شود. این به این دلیل است که ترکیب شیمیایی موجود در SPF باید بتواند وارد پوست شود تا عمل کند. را باقی مانده از منقضی شده SPF مانع SPF جدید می شود، جلوگیری از کارکرد موثر آن SPF فیزیکی می تواند باشد لایه لایه بدون شستشو

محافظت در برابر UVA / UVB در محصولات مراقبت از پوست با SPF

شما همیشه می خواهید از SPF طیف وسیع استفاده کنید زیرا اشعه های UV متفاوت هستند و هر دو اشعه UVA و UVB تهدیدات خاص خود را دارند. اشعه های UVB رایج ترین اشعه هایی هستند که محصولات SPF برای محافظت در برابر آن ایجاد می شوند. آنها در گرم ترین ماه های سال و روشن ترین ساعات روز برجسته تر هستند. آنها مسئول سوزاندن پوست هستند. اما اشعه‌های UVA بسیار موذی‌تر هستند. آنها در تمام طول سال هر زمانی که نور روز باشد حضور دارند. آنها می توانند به شیشه و ابرها نفوذ کنند و هستندشناخته شده است که ما را تحقیر می کند پوستکلاژن و الاستین. آنها نیز هستند مسئول چندین نوع سرطان پوست است. ما همیشه می خواهیم مطمئن شویم که SPF ما در برابر هر دو محافظت می کند.

در جین ایردیل، ما یک مجموعه فوق العاده از محصولات آرایش و مراقبت از پوست با SPF برای رفع نیازهای شما

ما می دانیم که از استفاده از تمام محصولات SPF ما لذت خواهید برد. به ما اطلاع دهید کدام مورد مورد علاقه شماست!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/the-summer-skincare-spf-guide