دیوانه در مورد ریمل! – وبلاگ آرایش و زیبایی

آیا فکر می کردید در وسواس ریمل خود تنها هستید؟ حدس بزن چی شده؟ تو نیستی!

مگان در نظرات دیروز به موارد جدید اشاره کرد ریمل برج 28، که از زم، که دیدم هنرمند گریم کیتی جین هیوز از آن در اینستاگرام استفاده می کند، می خواستم آن را امتحان کنم. با این حال، من هنوز یک ریمل تمیز -“به نقل از هوا” – پیدا نکرده ام که دوست داشته باشم، بنابراین اگر و وقتی آن را از Sep،ra بگیرم، قطعاً رسیدم را برای هر صورت نگه می دارم.

از پاسخ سوال نهم در نظرسنجی دیروز دوشنبه مشخص است که ما به ،وان یک گروه جمعی دیوانه ریمل هستیم!

در حال حاضر از چه ریملی استفاده می کنید؟

یک تیوپ ریمل Araceli 19 دلار است. و نکته جانبی، چه زم، ریمل اینقدر گران شد؟

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/mad-about-mascara/در تمام طول تابستان بین چند مورد علاقه قدیمی از MAC به این سو و آن سو رفتم و اخیراً یک لوله جدید از برندی به نام Araceli راه اندازی کردم. آنها یک خط کوچک و بدون ظلم از ج، کالیفرنیا هستند، و بسته بندی آن دارای یک پروانه زیبا در کنار لوله است. در ضخیم شدن و بلند شدن خوب است، اما می‌توانم با نگه‌داشتن فر بیشتر از آن استفاده کنم، بنابراین برای همه آن‌ها حکمر، نمی‌کند.

من دو کت ریمل آراسلی میزنم.
همانطور که من عاشق ریمل هستم، باید بگویم از زم، که استفاده از سرم مژه را ، کردم (سال گذشته تقریباً در همین زمان بود)، ریمل باید خیلی بیشتر کار کند. اوه زم، که به طور مداوم از سرم مژه استفاده می کردم، مژه هایم بلند، ضخیم، شاداب، به راحتی فر می شد و به ندرت می افتاد. من می‌توانم از هر ریملی استفاده کنم و مژه‌هایم شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. اکنون که به حالت اولیه مژه هایم برگشته ام، هر ریملی کوتاه می آید.

من دوباره در جستجوی یک مورد جدید هستم!

،یب فعلی ریمل، اما البته من به دنبال یک عشق جدید هستم!
معتاد زیبایی محله دوستانه شما،