جدیدترین لیست قیمت انواع شیر سوزنی گلوب ولو + نیدل ولو | kasrasaran

شیر سوزنی برنجی سبک سیم ایتالیا و کیز ایران در محدوده سایز 1/2 تا 2 اینچ و با فشار کاری 10 بار تولید و عرضه می شوند. علاوه بر این، شیر سوزنی سنگین سیم ایتالیا در محدوده سایز 1/2 تا 4 اینچ و با فشار کاری 16 بار نیز تولید می شود که در سیستم های با فشار کاری بالاتر از 10 بار قابل استفاده است. شیر سوزنی یا needle valve به خاطر داشتن شکل سوزنی شکل پلانچر به شیرآلات شیر فلکه سوزنی معروف میباشد.

دسته های مختلف شیرهای سوزنی

شیر سوزنی همانند سایر انواع شیرآلات صنعتی بنا به کاربرد و مورد استفاده، به طور عمده از چند نوع متریال تولید و منبع عرضه می شود. در این بخش به انواع متریال مورد استفاده برای ساخت شیر سوزنی می پردازیم. شیر سوزنی از نظر جنس متریال، به طور عمده به شیر سوزنی برنجی، شیر سوزنی چدنی و شیر سوزنی فولادی شامل شیر سوزنی کربن استیل و استنلس استیل تقسیم می شود. این بخش بسیار مهم است و یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در انتخاب شیر سوزنی موردنظر قرار گیرد متریال مورد استفاده در ساخت آن است که علاوه بر کارکرد شیر بر قیمت آن نیز اثرگذار است. نیدل ولو یا شیر سوزنی (Needle Valve) نوعی از شیرآلات صنعتی محسوب میشوند که برای تنظیم و کنترل دقیق جریان های با دبی پایین مورد استفاده قرار میگیرد.

حركت مستقیم پیستون شیر به جلو باعث كم شدن مقدار دبی و در نهایت با قرار گرفتن سیت پیستون بر روی سیت بدنه باعث آببندی شیر می شود. در واقع انواع کاربرد شیر سوزنی، به کنترل جریانات و دبی موجود در جریان مربوط می باشد و در بخش صنعت، در این زمینه کاربرد دارند. فولاد ضدزنگ ازآنجایی که مقاومت بالایی در برابر دما و فشار بالا دارد و همچنین مقاومت شیمایی بالایی دارد، در انتقال بسیاری از سیالات کاربرد بسیار دارد.

همين قطعه مخروطي شكل باعث می شود كه سطح نشستن در اين شيركمتر از Globe Valve گرديده است . از شیر سوزنی چدنی می توان در خطوط آب رسانی شهری و صنایع مختلف دیگر استفاده کرد. قیمت شیر سوزنی چدنی میراب در کنار کیفیت بالای آن مناسب است و عملکرد مطلوب آن، این شیر را به گزینه ای محبوب تبدیل کرده است. در این مطلب قصد داریم نگاهی جامع به شیر سوزنی یا گلوب ولو (که به آن شیر کروی نیز می گویند) و کاربرد و انواع آن بپردازیم.

شیر سوزنی چدنی ، globe valve

برند و مجموعه پایپینو با توسعه و گسترش زیر ساخت های صنعت همواره نوآوری و کیفیت را الگوی خود قرار داده است. مجموعه پایپینو با ارایه پیشنهادات قیمتی مناسب، شرایط پرداخت دلخواه شما و تضمین قرارداد با شرایط آسان مناسب پیشبرد اهداف هر سازمان و کسب و کاری است. ما مفتخریم ازینکه توانسته ایم لیست کاملی از بهترین محصولات را با مناسب ترین کیفیت و نازلترین قیمت را برای شما جمع آوری کرده و خدمت شما ارائه دهیم. برای یادگیری صفر تا صد این حوزه به آموزش جامع شیرآلات صنعتی نماتک مراجعه کنید. نکته مهم دیگری وجود دارد که باید در خصوص طبقه بندی نیدل ولوها اشاره کنیم.

  • نیدل ولو یا شیر سوزنی (Needle Valve) نوعی از شیرآلات صنعتی محسوب میشوند که برای تنظیم و کنترل دقیق جریان های با دبی پایین مورد استفاده قرار میگیرد.
  • کاربرد اصلی این شیر در خطوط جریان برای کنترل و شکستن فشار جریان است.
  • شیرهای سوزنی رزوه ای دستی متداول ترین نوع این شیرها هستند که توضیحات آن در بخش بالا ذکر شد.
  • رایج ترین مواد آب بندی، تفلون یا PTFE (دمای 54- تا 232 درجه سانتی گراد) و پلی اتر اتر کتون یا PEEK (به منظور افزایش مقاومت تا 315 درجه سانتی گراد) هستند.
جدیدترین لیست قیمت انواع شیر سوزنی گلوب ولو + نیدل ولو | kasrasaran