ثبت نام: زندگی تیمی رقص

ثبت نام: زندگی تیمی رقص

خوب، من فکر می کنم ما در نهایت شروع به درک این مسابقه تیم رقص کرده ایم!

موارد قابل انتظار عبارتند از:

  • یک روز طولانی با تعداد زیادی نشستن و انتظار همراه با فعالیت های کوتاه زمانی که زمان رقص خانم های کوچک فرا می رسد.
  • خوردن تنقلات فراوان، به خصوص آنهایی که پروتئین برای مادران دارند.
  • جمع آوری لیستی از جزئیات لباس. صفحات گسترده و اسکرین شات ها درگیر خواهند شد!
  • اگر فکر می‌کنید بیش از شش ساعت آنجا خواهید بود، مکان‌هایی را برای غذا خوردن جستجو کنید.
  • قبل از رسیدن به آنجا در مورد وضعیت پارکینگ تحقیق می کنم.
  • تمرین مدل مو خیلی زودتر از موعد
  • کفش‌های راحتی که می‌توانید با آن بدوید، زیرا ممکن است لازم باشد از صحنه تا اتاق رختکن با سرعت بالا بروید. تغییرات سریع شوخی نیست!

من به این فکر می کنم که اگر او برای مدت طولانی در آن باشد، در نهایت وسایل کمپینگ را می آورم. جدی میگم! در آخرین مسابقه یک چادر پاپ آپ برای تعویض و یک مشت صندلی مسافرتی سبک دیدم و فکر کردم: “خب، آن مامان یک نابغه است.”

دخترها واقعاً خوب کار کردند! آنها دو رقص داشتند و یک طلای بالا برای تپ و یک پلاتین برای هیپ هاپ گذاشتند. (به من گفته اند این چیز خوبی است.)

فقط می توانم بگویم، این سفری است برای دیدن تکامل کانر به عنوان یک رقصنده. به نظر می رسد اعتماد به نفس او با هر روتین افزایش می یابد، و فکر می کنم معلمان او نیز متوجه آن می شوند.

امید من این است که او مدتی به این کار ادامه دهد، زیرا به نظر می رسد رقص باعث می شود که او در خارج از مدرسه احساس خاصی کند. من در خانواده ای سخت گیر بزرگ شدم که در آن نمرات فشارسنج بود که شایستگی شما را مشخص می کرد، بنابراین مدرسه تنها چیزی بود که اهمیت داشت. تنها فعالیت‌های غیرمدرسه‌ای مجاز، فعالیت‌های آرامی بود که به نظر می‌رسید شما را حتی بیشتر مطالعه می‌کرد، مانند نواختن پیانو. مهم نیست اگر از آن متنفر بودید! رقص یا ورزش به طور کلی به عنوان چیزی که در مسیر تحصیل شما قرار می گیرد در نظر گرفته می شد.

با این حال، من واقعاً فکر نمی کنم که اینطور باشد. من فکر می‌کنم فعالیت‌های خارج از مدرسه نظم و انضباط را آموزش می‌دهند، چگونه با یک تیم کار کنیم، چگونه خود را ابراز کنیم و احساسات را پردازش کنیم، چگونه با اختلاف نظر با دیگران کنار بیاییم و چگونه انتظارات را مدیریت کنیم – مهارت‌های زندگی که در این مسیر مفید هستند.

به هر حال، خوشحالم که کانر هنوز آن را دوست دارد!

اوه، و بنابراین این پست تا حدودی مربوط به آرایش است، او هنوز مطلقاً اجازه نمی دهد سایه چشمی روی او بگذارم، آه بکشد.

او رژگونه صورتی روشن و رژ لب قرمز را دوست دارد. 🙂

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-dance-team-life/