بی بی کرم چیست؟ با کرم BB Glow Time Pro™ آشنا شوید

بی بی کرم چیست؟  با کرم BB Glow Time Pro™ آشنا شوید

Jan iredale Glow Time Pro

به اولین باری که فونداسیون، پودر یا کانسیلر را امتحان کردید فکر کنید – آیا این کار آسان بود؟ آیا رنگ کاملاً هماهنگ بود؟ یا بدتر از آن، آیا مانند یک ماسک بود؟ برای من همیشه یک مبارزه بود تا اینکه پیدا کردم جین ایردیل آرایش. هیچ چیز به اندازه آن روی پوست من احساس نمی کند، بنابراین وقتی در مورد کرم BB NEW Glow Time Pro شنیدم، در مورد بهبود فرمولی که قبلاً دوست داشتم هیجان زده و کنجکاو شدم. کرم BB جدید Glow Time Pro یک فرمول بدون وزن و دوست‌دار پوست است که در برابر انتقال مقاومت می‌کند، تغذیه می‌کند و با SPF 25 در تمام 14 رنگ محافظت می‌کند، بنابراین لازم نیست نگران آرایش خود باشید.

بی بی کرم چیست؟

برخی از کرم‌های بی‌بی، مرطوب‌کننده‌های رنگی با مزایای مراقبت از پوست هستند، اما کرم بی‌بی Glow Time Pro ما بسیار بیشتر از این است. Glow Time Pro که با پوشش متوسط ​​تا کامل ساخته می‌شود، فونداسیون‌های مایع را با تغذیه به سطح بالاتری می‌برد، در حالی که لکه‌ها، لکه‌های خورشیدی یا تغییر رنگ را پنهان می‌کند و رنگ پوست شما را یکدست می‌کند. نتیجه؟ پوششی درخشان، ساتن و پوششی بدون درز.

چرا کرم BB را در مقابل فونداسیون بپوشیم؟

در حالی که این به ترجیحات شخصی بستگی دارد، کرم BB Glow Time Pro به لطف ترکیباتی مانند روغن دانه آفتابگردان، عصاره سیب و عصاره گریپ فروت به عنوان مراقبت از پوست نیز عمل می کند. هر یک از مواد برای تغذیه پوست انتخاب شده است، در حالی که شما آرایش روزانه خود را انجام می دهید. BB Cream دارای پوشش قابل ساخت است در حالی که فونداسیون ممکن است فقط پوشش کامل باشد. من گاهی اوقات فقط Glow Time را می پوشم و از آن به عنوان پایه استفاده می کنم و کانسیلر، در مناطقی که به کمک کمی نیاز دارم (معمولاً در تعطیلات آخر هفته یا روزهایی که نیاز به درخشش جعلی دارم، مثل اینکه در تعطیلات بودم) ایجاد می شود.

مواد تشکیل دهنده Glo Time Pro

تطبیق رنگ با کرم BB Glow Time Pro

کرم بی بی Glow Time Pro در 14 رنگ ارائه می شود که پس از ترکیب رنگ پوست شما را آشکار می کند و با آن کار می کند. جین ایردیل خرده فروش برای تطبیق سایه یا استفاده از ابزار دستی ما آزمون بنیاد یاب. در غیر این صورت، با رنگ پوست خود (مناسب، متوسط، تیره و غیره) و ته رنگ (خنثی، خنثی، گرم) شروع کنید – در مورد آن بیشتر بخوانید. اینجا) و نزدیکترین سایه را انتخاب کنید. زیبایی کرم بی بی Glow Time Pro این است که هر سایه می تواند با رنگ های مختلف پوست مطابقت داشته باشد.

نحوه استفاده از کرم BB NEW Glow Time Pro

کرم BB Glow Time Pro فرمول منحصر به فردی دارد و ما یک فرآیند کاربردی منحصر به فرد – Dot را پیشنهاد می کنیم. مخلوط کنید. آشکار ساختن.

نحوه استفاده از کرم glo time pro bb

نحوه استفاده از بی بی کرم:

  1. با پوست تمیز و مرطوبی که با پرایمر صورت Smooth Affair آماده شده است شروع کنید
  2. نقطه نیم پمپ از کرم بی بی در سراسر صورت (گونه ها، پیشانی و بینی)
  3. مخلوط کنید به سرعت (فرمول خود تنظیم می شود) با انگشتان یا برس Blending/Contour تا زمانی که محصول دیگر قابل مشاهده نباشد.
  4. آشکار ساختن چهره درخشان شما! پس از حدود 30 ثانیه، سایه با پوست شما تنظیم می شود و شما را درخشان تر نشان می دهد.
  5. برای هیدراتاسیون طولانی مدت و قدرت ماندگاری، با اسپری هیدراتاسیون انتخابی خود ست کنید

بسته به ظاهر نهایی که می خواهید، سعی کنید از پرایمرهای مختلف Smooth Affair زیر آن استفاده کنید! (درخشش نورانی خیره کننده و بسیار درخشان به نظر می رسد.)

آیا می دانستید که می توانید از کرم بی بی Glow Time Pro برای پوشاندن رگ های پا استفاده کنید؟ آموزش آرایش پا ما را دنبال کنید.

من نمی توانم منتظر بمانم تا کرم BB YOU و بهبود یافته Glow Time Pro را تجربه کنید. کمی کمک می کند تا پوست شما تغذیه، محافظت شده و بی عیب و نقص باشد. شما در کمترین زمان #GlowLikeApro خواهید بود!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/glow-like-a-pro-new-glow-time-pro-bb-cream