بررسی و نمونه‌های پالت نور الماس بسیار غنی Too Faced

بررسی و نمونه‌های پالت نور الماس بسیار غنی Too Faced

Too Faced با یک پالت سایه چشم زیبا و سرگرم کننده دیگر عرضه شده است. این پالت سایه چشم مجموعه ای از 16 سایه است که شامل براق، مات، درخشان و مروارید است. گفته می شود این سایه ها زیبایی الماس را تقلید می کنند. در این پالت بسیار خاص، 4 سایه الماسی شکل فشرده ژل براق وجود دارد که امکان چسبندگی خود را برای به حداقل رساندن ریزش زرق و برق فراهم می کند. به طور کلی، پالت خود مجموعه ای زیبا از برهنه است، با رنگ های سرد برای افزودن تنوع.

مثل همیشه، خط بیش از حد چهره هرگز ناامید کننده به نظر نمی رسد. این سایه ها منحصر به فرد، زیبا هستند و بدون زحمت ادامه می یابند. درخشش های خود چسب واقعاً مانند یک جذابیت عمل می کنند! هر سایه رنگدانه‌ای پر جنب و جوش به ارمغان می‌آورد، و به استثنای چند سایه درخشان که ضخیم و بدون رنگ بودند، در کل پالت برای من یک برد بزرگ بود.

ارزش

این پالت سایه چشم با قیمت 49 دلار به فروش می رسد و هر سایه چشم به قیمت 3.06 دلار است. اندازه ماهی تابه نسبتاً بزرگ است و برای انواع فرمول هایی که در آن گنجانده شده است، این یک ارزش خوب برای دلار شما است.

رنگدانه

سایه ها رنگدانه دارند و فرمول های مختلف به خوبی با هم کار می کنند.

ترکیب پذیری

اینها خیلی خوب با هم ترکیب می شوند و هنگام تلاش برای مخلوط کردن آنها گل آلود نمی شوند. مخلوط کردن فرمول های متنوع مشکلی نیست.

طول عمر

اینها برای مدت نسبتاً طولانی دوام می آورند و چروک نمی شوند، که یک مزیت بزرگ است. شاید بزرگترین مشکل زمانی است که زرق و برق ها می افتند.

بسته بندی

این بسته بندی کاملاً حجیم است، اگرچه مطمئناً زرق و برق دار است.

افکار نهایی

من فکر می کنم که مانند هر پالت دیگری، مهم است که بدانید در یک پالت به دنبال چه چیزی هستید. این مورد خاص به شما امکان می دهد چندین ظاهر مختلف را با رنگ بندی ها و فرمول های متنوع انجام دهید. یک ظاهر ساده یا یک ظاهر گلم را می توان به راحتی به دست آورد و من از آن قدردانی می کنم. من از بازی کردن و آزمایش فرمول های جدید لذت می برم، زیرا قبلاً با سایه های زرق و برق چسبنده برخورد نکرده ام. به طور کلی، من این پالت را توصیه می کنم زیرا به یک روح خلاق اجازه می دهد تا ظاهرهای زیادی را امتحان کند!

طرفداران
  • بدون پارابن، سولفات، SLS، SLES و فتالات

  • رنگدانه دار

  • ماندگاری طولانی

  • آینه

  • تکمیل سایه های مختلف / فرمول

منفی

منبع: https://www.poutsopretty.com/too-faced-pretty-rich-diamond-light-palette-review-and-swatches/