برخی از موارد مورد علاقه زیبایی دهه 90 شما چیست؟

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/what-are-some-of-your-90s-beauty-favorites-2/

خدایا، من قبلاً عاشق برداشتن اولین قاشق از آن ، بدن غلیظی بودم که در قوطی آبی فروخته بودند! من نمی دانم که آیا آن قلع هنوز در اطراف است؟ دفعه بعد که به Target رفتم باید بررسی کنم.

سپس، بعد از اینکه بعد از کالج شروع به کار تمام وقت کردم، تماماً به خطوط سالن مشغول بودم و سهم خود را از Biolage، Rusk، Redken، و Bumble and Bumble مرور کردم.

البته نه برای استفاده، بلکه برای مقایسه رنگ ها با امروز!

به هر حال، برخی از موارد زیبایی دهه 90 شما کدامند؟

شعار را به خاطر دارید؟ “چیزی کمتر از ظرافت.” 🙂

و برای محصولات مو، در کالج، شامپو و نرم‌کننده Herbal Essences را از تغییر نام تجاری که در اواسط دهه 90 انجام دادند، دوست داشتم، و همچنین از شامپو/نرم‌کننده زیادی Finesse (در بطری‌های آبی) استفاده کردم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

خنده‌دار است… فکر می‌کنید با تمایل من به احتکار، من هنوز حداقل یک بطری، یک لوله یا یک بسته از چیزی که در آن زمان استفاده می‌کردم، دارم، اما ندارم. کاش حداقل چند تیوپ قدیمی رژ لب نگه می داشتم…

اوه – نمی توان ژل دوش گریپ فروت بادی شاپ و بادی باترهای قدیمی آنها را فراموش کرد (زم، که ضخیم و متراکم بودند).

در مورد موارد صورت و بدن، من با بطری های بی شماری از شستشوی صورت Cetaphil رفتم و خیلی بسیاری از بطری ها و قوطی های لوسیون بدن و ، بدن Nivea…

رژ لب مک ه، لاو مدل 90s lip k3
آرایش دهه 90 برای همیشه عزیزم.

آه، دهه 90 … همچنین به ،وان دهه روغنی من شناخته می شود! من باید به پودرهای صورت که من را در سالهای لکه روغنی در نوجو، و اوایل دهه 20 گذرانده ام کمک کنم – پودر فشرده کورنسیلک، Coty Airspun Loose، پودر شل Clinique – و البته من عاشق رژ لب های قهوه ای تیره ای هستم که می پوشیدم. در آن زمان، ی،ی Clinique Black Honey (مدرسه قدیمی!)، MAC Paramount، Revlon Toast از نیویورک.