برخی از روندهای زیبایی در چند سال گذشته که امتحان کردید چیست؟

روزی روزگاری، من عاشق یک میخ لهجه بودم

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/what-are-some-beauty-trends-from-the-last-few-years-that-you-tried/در مورد شما چطور؟ چند ترند زیبایی در چند سال اخیر که امتحان کرده اید چیست؟ آیا هنوز آنها را دوست دارید؟

برخی از روندهای دیگر در چند سال اخیر که من امتحان کردم، بدون ترتیب خاصی…

  • ابروهای پررنگ – من حتی یک مرحله شدید را پشت سر گذاشتم که در آن یک روال پیچیده با ابروهای کنده شده انجام دادم، OMG!
  • کانتورینگ بینی — مدتی این کار را انجام دادم و از ظاهر آن در تصاویر خوشم آمد، اما پس از آن که احساس کردم باید هر روز این کار را انجام دهم و فقط از خانه بیرون بروم، از انجام آن دست کشیدم. فکر می‌کنم این احساس که باید ظاهر بینی‌ام را اصلاح کنم باعث شد بفهمم مشکلی در ویژگی‌هایم وجود دارد، و فکر نمی‌کردم که در درازمدت از نظر ذهنی برایم سالم باشد. بنابراین متوقف شدم.
  • لب های بیش از حد کشیده شده – باز هم، من دوست دارم که چگونه این در تصاویر به نظر می رسد. با این حال، در زندگی واقعی، فکر می‌کنم شاید اینطور به نظر می‌رسید که نمی‌توانستم بفهمم خط لب واقعی من کجاست. روده بر شدن از خنده! هر چند در آن زمان فکر می کردم که ناز است.
  • برنز کننده قوی – مرد، من تقریباً در سال 2014 خیلی لباس پوشیدم!

برای من دیوانه کننده است که چگونه روندهای زیبایی دائماً تغییر می کنند و تغییر می کنند، و چگونه سلیقه خودمان برای آن روندها تغییر می کند!

به ،وان مثال، به یاد می‌آورم زم، که ناخن‌های لهجه‌ای برای اولین بار به صحنه آمدند و فکر می‌کردم که داشتن یک میخ با رنگ متفاوت کمی عجیب است، اما در نهایت به آن علاقه داشتم و همیشه آن را تکان می‌دادم. این سال 2013 بود یا 2014؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

به هر حال، حالا، سال‌ها بعد، من خیلی ترجیح می‌دهم یک م، سنتی‌تر داشته باشم که فقط یک رنگ در تمام انگشتانم داشته باشد. دیگر برای من (حداقل در حال حاضر) ناخن های تاکیدی وجود ندارد.