توصیه های MBB Reader برای محصولات مرطوب کننده مو که تارهای شما را سنگین نمی کند!

صبح بخیر دوست زیبای من شنبه/یکشنبه گذشته، وقتی من برای محصولات مو که بدون سنگین ، تارهای شما آبرس، می‌کنند، توصیه‌هایی خواستم، واقعاً به مشکل برخوردید. خیلی ممنونم. 🙂 من و یال خشک جهنمی ام خیلی آماده ایم که روی چیزهای جدید سرمایه گذاری کنیم.

CL می‌گوید که او چند سالی است که از آن استفاده می‌کند و “در گره‌زدایی، صاف ، و مرطوب ، موها (فقط کمی) به خوبی عمل می‌کند.

روغن معجزه نارگیل OGX، 10 دلار

این نرم کننده اسپری برای ترمیم، بازیابی، باز ، و از بین بردن موخوره بدون اضافه وزن طراحی شده است.

به قول او:

موهایم را پرت می کنم، ناخن هایم را چک می کنم…
بله، موافقم – من 40 ساله شدم و مثل این است که موهای شخص دیگری را دارم. من مجبور شدم به طور کامل نحوه استایلم، محصولاتی که من استفاده می‌کنم و قطعاً چگونه می‌توان/نمی‌توان آن را برش داد، تغییر داد. من دارم این کار را می کنم، اما سال های تیره و تیره ای در این بین وجود داشت.

توصیه های سوزان سی

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

چند محصولی که پیشنهاد میکنم:

  1. آووکادو + کیوی مرطوب کننده سوپرفود بریوجئو. گره گشای فوق العاده، به چیز زیادی نیاز ندارید و موها را سنگین نمی کند. (من Briogeo را خیلی دوست دارم!)
  2. همچنین، خواهرزاده‌ام برای مبارزه با موخوره، با OGX Nouri،ng + روغن معجزه نارگیل، مخصوصاً مه ،م می‌خورد.
  3. اما این روال معمول من است: شستشو با شامپو Awapuhi پل میچل، شرایط هر دوش دیگر با ماسک موی کره شی و روغن نارگیل Trader Joe (حدود 4/5 اونس دلار)، و مقدار کمی سرم روغن مو کراستاز ا،یر Ultime Hydrating Hair وقتی موهام خشک شد (اندازه کوچک برای من ماه ها دوام می آورد.) وقتی از ماسک TJ استفاده نمی کنم، از Briogeo استفاده می کنم.

اولاپل، شماره 6 باند صاف تر، 30 دلار

بازم ممنون، دختران! سه شنبه فوق العاده ای داشته باشید

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/mbb-reader-recommendations-for-moisturizing-hair-،ucts-that-dont-weigh-your-strands-down/

آیا باید این لیست را ادامه دهیم؟ من هم اینچنین فکر میکنم! اگر توصیه‌ای دارید و می‌خواهید آن را بسنجید، لطفاً در زیر نظر دهید.

لورا می‌گوید که این محصول را با پیروی از ابی یونگ، که توصیه می‌کند برای کمک به رطوبت و سلامت مو، از قد وسط تا انتها *قبل از شامپو زدن استفاده کنید، این محصول را پیدا کرده است.

برای یادداشت برداری آماده شوید…

MBB Reader محصولات مو را برای دختران بالای 40 سال توصیه می کند!

این 10 مرخصی معجزه آسا با 10 مزیت است، 40 دلار

سوزان این لیست گسترده از توصیه ها را ارائه کرد. ممنون، سوزان!

اوه، من بر،ب قیمت این درمان روغن مو را دوست دارم! این برای ترمیم و نرم ، موهای ضخیم ساخته شده است و در عین حال براقیت و براقیت آن را افزایش می دهد.

این درمان حالت دهنده صاف کننده، حالت دهنده و تقویت کننده برای انواع مو ساخته شده است! ریچل آن را توصیه می‌کند و می‌گوید: «فقط آن را در انتهای خود استفاده کنید و وقتی بین دوخت هستید و انتها خشک به نظر می‌رسند، خیلی خوب کار می‌کند! نمونه ای از آن را گرفتم و از آن زمان تاکنون 2 عدد سایز کامل ،یدم. اصلاً سنگین نیست.»