بالم بدن چیست؟ چگونه و …

Body Balm Texture What is a Body Balm

درست مانند یک بالم لب، یک بالم بدن می تواند تغذیه فوق العاده و آبرسانی طولانی مدت را فراهم کند. با تشکیل یک سد محافظ بر روی پوست، یک مومیایی خوب بدن به قفل شدن رطوبت و تسکین التهاب و تحریک کمک می کند.

پس چگونه یک مومیایی بدن با لوسیون ها و کرم های بدن سنتی متفاوت است؟

بافت بالم بدن بالم بدن چیست

بالم بدن: محصول نهایی برای هیدراتاسیون، مومیایی بدن تقریباً مانند ترکیبی است که بهترین کرم بدن و روغن بدن را در یک ترکیب ترکیب می کند. یک مومیایی غلیظ (و اغلب جامد)، این محصول پر از کره های مغذی و روغن های آبرسان است. به محض تماس با پوست، یک مومیایی بدن “گرم” و “در پوست ذوب می شود”. اگرچه بسیاری از آنها به سرعت جذب می شوند، برخی دیگر کمی بیشتر طول می کشد تا وارد پوست شوند، اما این در واقع می تواند یک مزیت اضافی باشد: مومیایی بدن که باعث درخشش زیبایی پوست می شود!

در مقابل:

  • روغن بدن: روغنی مغذی و مغذی که باعث درخشندگی و آبرسانی پوست می شود. برای پوست های فوق العاده خشک عالی هستند، به شدت آبرسان هستند، اما می توانند باعث احتقان شوند. اینها برای استفاده در صبح یا قبل از لباس پوشیدن ایده آل نیستند! روغن‌های بدن می‌توانند غنی و نرم‌کننده باشند یا می‌توانند به شکل «روغن خشک» باشند که فوراً جذب پوست می‌شوند.
  • لوسیون بدن: معمولاً یک فرمول کرم مایع سبک وزن، یک لوسیون بدن برای استفاده در صبح و برای استفاده روزانه عالی است. آنها به حفظ تعادل و هیدراتاسیون کمک می کنند، برای انواع پوست مناسب هستند و فرمول آنها سریع جذب می شود. کسانی که خشکی بیش از حد، شرایط پوستی یا تحریک دارند ممکن است به اندازه کافی آبرسانی نداشته باشند
  • کرم/کره بدن: نوع غنی‌تر و نرم‌کننده‌تر یک لوسیون بدن (و معمولاً در وان بسته‌بندی می‌شود!) کرم یا کره بدن برای استفاده در پوست‌های بسیار خشک و تحریک‌شده ایده‌آل است. این کرم‌ها بهتر است بعد از دوش گرفتن استفاده شوند، حتی چون جذب آن‌ها اغلب زمان زیادی می‌برد (که منجر به احساس چسبندگی می‌شود).
بهترین بالم بدن Uma Absolute Anti Aging Body Balm

مومیایی کردن بدن از نظر بافت و فرمول متفاوت است، برخی بیشتر بر پایه روغن هستند، در حالی که برخی دیگر کمی جامدتر هستند. به عنوان یک قاعده کلی، مومیایی کردن بدن برای بهترین نتیجه باید گرم شود. یا مقداری از محصول را بردارید یا اگر مومیایی در یک چوب است (شیشه کره کاکائو پالمر در واقع می تواند برعکس شود تا مانند چوب استفاده شود) سپس به سادگی روی پوست بمالید.

مومیایی بدن برای حفظ رطوبت و رطوبت ایده آل است زیرا یک سد محافظ بر روی پوست ایجاد می کند، بنابراین برای افرادی که دچار اگزما، پسوریازیس، درماتیت و سایر بیماری های پوستی هستند که کمبود رطوبت و هیدراتاسیون دارند، عالی است.

مومیایی کردن بدن دارای مزیت اضافه ای است که باعث ایجاد رطوبت در مناطقی از پوست می شود که مستعد زبری و خشکی هستند. بر خلاف لوسیون ها و کرم های بدن، مومیایی بدن می تواند به ترمیم و احیای خشکی و ترک خوردگی آرنج، زانو، مچ پا و پا کمک کند.

نکات مرهم بدن:

با مقدار کمی سایه چشم براق کننده یا روشن کننده مخلوط کنید و روی پوست بمالید تا درخشندگی فوق العاده ای داشته باشید.

برای یک درمان عمیقا مغذی و محافظ کوتیکول، روی کوتیکول ها ماساژ دهید

بعد از اصلاح یا اپیلاسیون برای تسکین پوست تحریک شده استفاده کنید

منبع: https://makeuptips.digital/post/630480119231889408