افکار زیبایی، 25 مه 2023

به هر حال، همه اینها را می توانم بگویم اخیراً ویدیویی در مورد نگهداری یک کیف مسافرتی از محصولات آرایشی آماده و آماده دیدم و واقعاً برای من صحبت کرد!

ما تابستان امسال به چند سفر کوتاه می رویم، بنابراین می خواهم قبل از رفتن به سفر، کیف های زیبایی در سفر بسازم – یکی برای خودم و دیگری برای کانر، چون معمولا لوازم آرایش او را بسته بندی می کنم.

شفاف و مرطوب‌کننده است و به سختی پوشش می‌دهد و خاصیت صاف‌کنندگی منافذ دارد، و وقتی آن را با کوچک‌ترین مقدار پودر طبیعی MAC Mineralize Skinfinish تنظیم می‌کنم، در زندگی واقعی طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد، حتی در آفتاب کامل.

قبل از استفاده از Rose Inc و MAC MSF
و بعد از!

من در دو هفته گذشته از سرم رز اینک Skin Enhance Luminous Tinted استفاده کرده‌ام و از پایه‌هایم تعریف‌های خوبی دریافت کرده‌ام!

روز یادبود نزدیک است، که به م،ای سفرهای تابست، است، اوه!

اگر شما هم مانند من به مینیمال فونداسیون علاقه دارید، آن را امتحان کنید.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/beauty-t،ughts-may-25-2023/

می خواستم بدونم وقتی به سفر می روید، لوازم مراقبت از پوست و زیبایی خود را از قبل بسته بندی می کنید یا یک کیف مسافرتی جداگانه در حالت آماده به کار نگه می دارید؟

برای من آرزوی موفقیت کن زیرا به آن نیاز دارم، LOL!

جمعه بر شما مبارک

اینجا مال منه! کمتر از 10 دقیقه طول می کشد، که این روزها همه چیز در مورد آن هستم.

  • پایه: ست افزایش دهنده پوست Rose Inc با مایع روتوش طبیعی MAC Mineralize Skinfinish و مایع روتوش ساعت شنی در شن و ماسه
  • گونه ها: رژگونه NARS Deep Throat Powder
  • چشم ها: خط چشم غار ساعت شنی، استیک خاویار لورا مرسیه بدون تسمه، ریمل برج 28 (درست نیست)، مداد ابرو آناستازیا
  • لب ها: هر لیپی غیر خنثی در اطراف وجود دارد. اخیراً این مداد لب مات مخملی NARS Dolce Vita بوده است.
آرایش آسان پیزی

ساخت کیسه زیبایی از پیش بسته بندی شده

برای طرفداران پایگاه محض!

زندگی پایه محض

من همیشه کیف زیبایی ام را درست قبل از سفر بسته ام، و اوه، *واقعا* دیگر نمی خواهم این کار را انجام دهم. فقط بستن چمدان را خیلی استرس زا می کند! یادداشت جانبی: من تمایل دارم چیزهایی را که می‌آورم زیاد ببندم و بیش از حد فکر کنم زیرا همیشه نگران فراموش ، چیزی هستم. نیمی از زمان من در نهایت مقدار زیادی میاورم و دیگر نمیخواهم اینطور باشد.

امیدوارم هفته شما پر از آرامش و شادی بوده باشد! اگر دوست دارید چیزهای خوبی را که اخیراً برای شما اتفاق افتاده به اشتراک بگذارید، دوست دارم در مورد آنها بشنوم.

FYI، شما باید قبل از استفاده از آن، کره های رنگدانه را در کف دست یا پشت دست خود مخلوط کنید، بنابراین یک مرحله اضافی کوچک وجود دارد، اما آنقدر آسان است که من اصلا برایم مهم نیست. من اخیراً از آن برای آرایش سریع خود استفاده می کنم.

وقتی صحبت از ظاهرهای جذاب شد، در حال حاضر مال شما چیست؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

می‌خواهم آن را کاملاً ذخیره کنم (مراقبت از پوست، آرایش، محصولات مو، همه چیزها)، به طوری که وقتی کارم تمام شد، بتوانم از همه چیز داخل ع، بگیرم و همه چیز را در یک لیست یادداشت کنم. در حالت ایده‌آل، من می‌خواهم آن را در یک چک لیست به راحتی در دسترس قرار دهم، تا بتوانم مواردی را که باید جایگزین شوند، بررسی کنم و مجبور نباشم هر بار چرخ را دوباره اختراع کنم.