آیا بیشتر از 10 سال پیش آرایش می کنید؟

من همچنین به یاد دارم که موهایم در آن زمان مدت زیادی طول کشید. من زمان زیادی را در سالنی گذراندم که با محبت آن را «دوران بلوند من» می‌نامم. روده بر شدن از خنده!

کارن

اول، من او را به ملاقات و احوالپرسی با معلم جدیدش می برم. بعد از ناهار، او یک قرار مو دارد و سپس به فروشگاه ماست یخ زده سفر می کند. در اوا، بعد از ظهر، یک مهم، خوشامدگویی با تیم رقص او برگزار می شود.

به هر حال، من هنوز نسخه های اصلاح شده برخی از ظاهرهایی را که در آن زمان می پوشیدم انجام می دهم. این ع، را برای مثال 10 سال پیش بگیرید. خط چشم من این روزها تقریباً به این شدت نیست، و در مورد رنگ پلک با انتخاب خط چشمی که به ،وان سایه استفاده می شود، از میانبرها استفاده می کنم. هرچند حال و هوای مشابهی دارد.

ده سال قبل. من هنوز یک نسخه کمتر پیچیده از این چشم (درب برنزی / خط گربه) را تا به امروز انجام می دهم.
نسخه اصلاح شده که الان می پوشم.
PS آ،ین روز تابستان برای حبوبات کوچک من است. ما از این زمان با بازی در است، و خوردن بستنی!

به سمت است، رفت!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

آن زمان من تمام راه را با همه چیز پیش می رفتم. به ،وان مثال، یک ظاهر غیررسمی شامل پایه شامل پرایمرها (یوپ، جمع)، چند لایه زیرسازی مات، کانسی،ها (حداقل دو تا، همیشه) و پودر بود. هرچه این فرآیند پیچیده تر و درگیرتر بود، بیشتر دوست داشتم آن را انجام دهم.

من به اندازه سال گذشته که او مهدکودک را شروع کرد احساس احساساتی نمی کنم، اما قطعا هنوز هم دردی را احساس می کنم که نشان دهنده گذر زمان است. او برای همیشه اینقدر کوچک نخواهد بود، می د،د؟


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/do-you-wear-more-or-less-makeup-than-you-did-10-years-ago/

امروز یک روز پرمشغله برای او است، بنابراین من می‌توانم راننده او باشم.

من نسبت به 10 سال پیش کمتر آرایش می کنم! در آن فصل از زندگی من، وبلاگ نویسی زیبایی کار تمام وقت من بود، بنابراین روزهایم را صرف نمونه‌برداری، آزمایش، ع،‌برداری و تقویت مهارت‌های آرایشی روزانه‌ام می‌کردم. برای من اهمیتی نداشت که سه‌شنبه با مژه‌های دخترانه در اطراف «بوربس» گشت بزنم (تصویر بالا را ببینید).

من در سال 2012 با یک جفت مژه مصنوعی!
آیا بیشتر از 10 سال پیش آرایش می کنید؟ چگونه س، شما تغییر کرده است (یا ثابت مانده است)؟