لب های روشن برای ارائه یک کار بزرگ، و چیزهایی که من تماشا کرده ام

این نمایش یک خواستگار ،ن بمبئی به نام سیما را دنبال می کند که به مجردها در سراسر جهان کمک می کند تا شریک ازدواج خود را پیدا کنند.

اخطار: برای مکیده شدن با سرعت هشدار دهنده آماده شوید!

داستان آن در سانفرانسیسکو می‌گذرد، بنابراین مردم منطقه خلیج، خود را برای رنج رو، آماده کنید، زیرا شخصیت اصلی با بازی گوگو امباتا راو، با شانه‌های برهنه و بدون ژاکت س، در سرتاسر شهر می‌چرخد.

قلب های بنفش (Netflix)

هر زمان که مجبور می شوم کار بزرگی برای کار انجام دهم، همیشه دوست دارم از طریق آرایش کمی زره ​​به تن داشته باشم. این لب قرمز و درب برنزی پر زرق و برق به من کمک کرد احساس آمادگی کنم. 🙂

امید من این بود که برای سایه درخشان ماه نو افسانه ای شانل یک فریب باشد، اما خیر. احتمالاً به این زودی یکی دیگر را نخواهم ،ید.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/bright-lips-for-a-big-work-presentation-and-stuff-ive-been-wat،g/

سه شنبه مبارک، دوست! من متوجه شدم که ما در نیمه روز در راه هستیم، اما من قبلاً یک سخنر، داشتم و صبح را صرف آماده ، آن کردم. (اتفاقاً خوب گذشت!)

نیروهای خارجی که زندگی آن‌ها را تهدید می‌کنند، فشار را افزایش می‌دهند، که داستان را در حرکت نگه می‌دارد. اگر نرمی هستید، انتظار داشته باشید که یکی دو قطره اشک بریزید (من انجام دادم).

فصل عروسی (نتفلی،)

سخت است که این فیلم نتفلی، را در یک دسته بندی منظم قرار دهید. این بخشی درام، عاشقانه، موزیکال و داستان جنگی است که همه در یک خلاصه شده است. خلاصه: دو فرد بسیار متفاوت (مخالف ها جذب می شوند!) وارد یک ازدواج ساختگی می شوند و هرج و مرج رخ می دهد.

یک کمدی/درام شیرین به دنبال فراز و نشیب های یک زوج بریت،ایی در سفرشان برای پدر و مادر شدن.

در یک یادداشت کاملا نامرتبط، در اینجا لیستی از چیزهایی است که اخیراً تماشا کرده‌ام، فقط در صورتی که به مدتی از صفحه نمایش نیاز داشته باشید!

در حال تلاش (Apple TV)

شخصیت‌ها باعث می‌شوند که باور کنم هنوز شیرینی و شگفتی در جهان وجود دارد.

سطح (Apple TV)

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

من از این سایه براق ، از ساعت شنی بسیار ناراحتم. من آن را در فوریه ،یدم و در حال حاضر ،اب شده است. 🙁

یک راز زنی را احاطه کرده است که حافظه خود را به شکلی آسیب زا از دست می دهد! این نمایش مانند یک فیلم «طول عمر» است که چندین درجه بالا رفته است، و در حالی که گاهی اوقات غیرقابل تحمل است، من نمی‌توانم به آن نگاه کنم.

یک رام کام جذاب درباره دو نفر با والدین مداخله گر که ناامید هستند تا فرزندانشان را به هم بزنند.

من واقعا از این کار لذت بردم و قصد دارم دوباره آن را تماشا کنم.

خواستگاری هندی (نتفلی،)